Skocz do zawartości

Problemy brak mocy M47N (errory INPA)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ale co do tematu daleszgo braku mocy, czy ktoś ma jakieś pomysły?

 

Analizując film dochodzę do wniosku że wszystko jest ok.

Przepływa mierzy właściwie , turbo dmucha dobrze , ciśnienie na cr uzyskiwane.

 

Auto musi jechać.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Czyli na razie już nie ma co męczyć silnika?

 

Trzeba w takim razie może pouczyć się dobrych startów i pomierzyć jej czasy, albo ostatecznie jak i moja golfina zacznie jechać jak trzeba to po prostu ruszymy na hamownię...

 

w sumie patrząc na ten filmik to może i faktycznie jakby ruszyć z wyższych obrotów to chyba podobnie jedzie:

 

Jeszcze ostatnie pytanie, ile licznikowo powinno jechać zdrowe 320d 150KM? 210-220km/h?

mniej więcej coś takiego?

http://www.youtube.com/watch?v=NwMotopsiQc

Opublikowano

Do 2003 roku szły z skrzynia 5 biegów po 2003 z skrzynią 6 biegów.

Opcja pierwsza pomimo wystarczającej mocy seryjnej nie przekroczy 220 km/h ponieważ przy tej prędkości zamykasz obrotomierz .

Opcja z skrzynia 6 umożliwia zamkniecie licznika prędkości ale po programie i z górki .

 

Tutaj moje byłe auto testowane na hamowni stacjonarnej , brak odpowiedniego obciążenia , dlatego licznik został zamknięty , na drodze praktycznie nie do osiągnięcia.

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/cn7562_d.jpg

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmierzcie jeszcze 80-120 na 4 biegu, będzie widać konkretniej jak się zbiera. Na drugim filmiku wydaje mi się, że zbyt wolno się rozpędza :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Po dwóch latach temat wraca. Mam problem z mocą. Zamieszczam poniżej film z INPY live data + błędy. Proszę o pomoc gdzie szukać (podmieniałem zaworek od turbiny, wymieniłem wężyki podciśnieniowe, zrobiłęm dziurkę w przepływce (dzięki Roger-Nysa za DIY), nie podmieniałem przepływki). Czy turbina może się tak dziwnie przycinać, czy padła mi przepływka?

 

 

http://i61.tinypic.com/2lcbfc5.jpg

Opublikowano

Z filmu wynika że turbo nie dmucha jak trzeba.

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • 11 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie

 

Mój temat został zamkniety wiec zapytam tutaj...

Auto nie mialo mocy na dole do ok 2200 obrotow potem szlo.. zamowilem nowe elektrozawory od turbiny i agr ktore mysle ze dojda w przyszlym tygodniu (licze ze pomoga na moj problem bo w innych tematach czytałem ze to glowna przyczyna takiego zachowania).... Dzis jednak wracajac z pracy tej mocy bylo jeszcze mniej nawet w wiekszym zakresie obrotow. W dodatku dosc mocno dymi na szaro czarno chyba powyzej 2500 obrotow. (ciezko stwierdzic bo mam wydech w dol skierowany i ciezko dostrzec na asfalcie) Wczesniej takie rzeczy jak przewody podcisnienia czy czyszczenie egr bylo juz robione. Elektrozawory tez czyscilem ale jakos zmian nie bylo wiec postanowilem zakupic nowe. Jeden doszedl tydzien temu ale co sie okazalo auto calkiem nie szlo, tak jakby turbo wcale nie chcialo sie zalaczyc.. przez swoja nieuwage nie zauwazylem ze producentem czesci nie byl pierburg tylko jakis "no name" wiec odeslalem ze wzgledu na brak dzialania ..

 

 

Inpa pokazała nastepujace bledy:

42C1 Ciśnienie oleju lampy Indicator - zwarcie do B-

3FB1 Przepływomierz powietrza - zbyt słaby sygnał lub zwarcie do B-

3F62 sygnału prędkości pojazdu z CAN

3F01 Ciśnienie doładowania Sensor-zwarcie do B-lub Otwórz

 

i dwa bledy od podgrzewacza

 

parametry wtryskow na rozgrzanym silniku

 

cylinder 1= -0,19

cylinder 2= -0,57

cylinder 3= 0,03

cylinder 4= 0,74

 

w czasie live daty parametry przeplywki wg wskazań ECU sie pokrywają z pomiarem tak samo szyna CR. Odbiegają od normy pomiary z ciśnienia w kolektorze które sa niższe niz oczekiwane. mniej więcej podobnie jak z filmiku w tym temacie który oglądałem z poprzedniej strony z tym ze wartości mierzone przez przeplywke mam ciut większe niz oczekiwane.

 

kolega Faliszewice pytal jak auto zachowuje sie po odlaczeniu przeplywki. Sprawdziłem to i raczej nie wyczuwam żadnej różnicy... auto jezdzi tak samo. Z podpięta czy nie tak samo przyspiesza i ekonomizer dochodzi do konca na pierwszych 4 biegach na 5 do 15 litrow.

 

po powrocie podpiąłem ponownie auto pod kompa pojawil sie dodatkowy blad 3F70 Pobór powietrza czujnik temperatury

 

jak zinterpretować Panowie te błędy? co jeszcze sprawdzić? Dolot szczelny sprawdzałem dwa razy żadnych pęknięć itp..

 

 

auto posiada klapę gasząca wiec jakieś błędy powinny być od niej.

bardzo proszę o pomoc. Pacjent to M47N z 2001 roku

 

pozdrawiam

 

P.S

poprawiłem opisy bledow inpy gdyz znalazlem polskie tlumaczenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.