Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam już od jakiegoś czasu i każdy pisze inaczej to zdecydowałem że założę nowy post..

mój problem jest taki zrobiłem uszczelkę pod głowicą bo dymił mi silnik, i po wszystkim zauważam że jeden wąż od termostatu jest gorący i twardy a drugi miętki i zimny kiedy to cały silnik aż parzy chłodnica też niby gorąca więc moje pytanie dlaczego ten drugi wąż jest zimny a nie wyrównuje temperatury.. a jak silnik ostygnie to jak odkręcam korek to już ciśnienia nie ma to chyba dobrze może mi ktoś doradzić co może być??

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

Zrób zdjęcie który wąż jest gorący i który zimny, albo poszukaj zdjęcia w sieci będzie szybciej.

Jeśli jeden z węży jest zimny to prawdopodobnie nie ma w nim płynu co jest efektem złego odpowietrzenia układu chłodzenia. Masz strumyk przelewowy w zbiorniczku wyrównawczym po dodaniu gazu?

Opublikowano
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=395600490546994&set=a.395600457213664.1073741825.100002911380957&type=3&theater tutaj jest zdjęcie który jest ciepły a który zimny.. i właśnie o to mi chodzi żeby ktoś u siebie zobaczył czy też ma zimny czy może ciepły bo w tedy będę wiedział czy mam się czym martwić czy wszystko jest oki. i też właśnie myślałem o tym że mechanikowi nie chciało się tego odpowietrzyć dokładnie
Opublikowano

Jeśli ten wąż jest zimny to nie ma opcji by chłodnica była gorąca. Właśnie ten wąż idzie od termostatu w kierunku chłodnicy.

Jeśli jest zimny to ok bo może być ale dopóki nie otworzy się termostat. Włącz test nr 7 rozgrzej auto do ponad 90st i sprawdź wtedy ten wąż. Powinien robić się ciepły w ok 96st. Sprawdziłeś ten strumień w zbiorniczku? Ogrzewanie masz? Jeśli tak to układ raczej dobrze odpowietrzony.

Opublikowano
no właśnie z tym problem że przejechałem samochodem jakieś 20km no to na pewno był odpowiednio gorący a strumień to znaczy ciśnienie w układzie?? no bo ostatnio odkręciłem korek to mi płyn buchnął ale to podobnież tak jest?? czy ktoś mnie w błąd wprowadził
Opublikowano
Temp jeszcze nie są na tyle wysokie by termostat się mocno otwierał. Weż na zimnym odkręć korek zbiorniczka z płynem (na gorącym wyrzuci płyn) i linką od przepustnicy dodaj gazu. Powinien lecieć strumyczek przelewowy. jest on w górnej części zbiorniczka. Taka malutka dziurka. Włącz ten test nr 7. Możesz też na postoju trzymać auto na obrotach jak osiągnie pion. Tak na 3tys. I czekać jak termostat się otworzy. Wyłącz ogrzewanie będzie szybciej. Koniecznie włącz ten test nr7
Opublikowano
Test ten pokazuję Ci dokładnie jaką masz temp w bloku. Temp na desce analogowa jest pokazana za pomocą wskazówki i jest to przedział temp od ok 80 do ponad 100 (pion) dopiero przy powyżej 100zaczyna się wychylać ku czerwonemu polu. Musisz gdzieś pogrzebać po sieci jak dostać się do testu nr 7. Ja mam inny model auta i pewnie jest inaczej. Może ktoś kto ma e46 Ci napisze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://img574.imageshack.us/img574/7100/obcunlock.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.