Skocz do zawartości

500 obr na zimnym 1000 na cieplym 1.8i M40 LAMBDA?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam dziwny problem.

 

Auto przeszlo generalny remont silnika a do tego mialo wymieniony czarny czujnik wody. Po remoncie auto na zimnym silniku ma 500-600 obrotow a kied sie rozgrzeje ma 1000.

 

Wczoraj zobaczylem, ze kabel od Lambdy jest przerwany. Wyciagnalem ja, zlutowalem kabel i wlozylem. Praca jest taka sama. Krokowiec zostal wymieniony i to takze nic nie dalo. Czy to moze byc lambda czy czujnik wody ten od kompa?

Dodam, ze auto chodzi tak dziwnie przez okolo piec minut. pozniej jest wszystko ok. Tzn obroty w wysokosci 1000.

 

prosze o pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej czujnik temperatury.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odepnij i zobacz czy się coś dzieje. Jak robiłeś remont to może wszystkiego nie podpiołeś, mozę jakieś podciśnienie niepodłączone i ciągnie lewe powietrze....

???

 

PZDR>

Opublikowano
Remont robil mi mechanik wiec zna sie na rzeczy jednak nie moge sie z nim ostatnio dogadac wiec problem chce rozwiazac sam. Jutro pojade na usuniecie bledow. Moze cos wykaze.
Opublikowano

Witam.

 

Komputer nic nie wykazal z lambda. Jedynie to cos z czujnikiem temperatury. Tak jak mowilem, obroty na zimnym sa strasznie male a jak sie zagrzeje to jest ciut za duzo (juz nie moge zmniejszyc). Dodam jeszcze, ze przy skrecaniu w prawo czy w lewo obroty na gazie albo rosna delikatnie albo spadaja zbyt nisko - 300-400. Na benzynie nie sprawdzalem. co to moze byc? Moze rpzewody od powietrza (te cienkie od listwy wtryskow i jakis jeszcze)???

zamowilem czujnik temp od ECU, jutro wstawiam ale to chyba nie to ;/

Opublikowano

Wymienilem dzis czujnik temperatury od KOMPA (ECU). Na cieplym silniku jest pieknie ale czekam az ostygnie. Dodam, ze stary czujnik jest barwy ZIELONEJ nie wiem dlaczego :O Wstawilem nowy, niebieski zgodny z silnikiem.

Krokowca wymienilem wiec powinno byc juz ok ale pomogl tylko w tym, ze obroty na gazie nie faluja. a na zimnym jest tragedia.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dalej nie moge dojsc co jest nie tak.

 

Odpalam silnik jak jest zimny, przez dwie minuty cala buda sie trzesie, potrzymam troche gazu i jest okej... Co to moze byc??

 

OD kumpla z ISa przelozylem Przeplywke + krokowca i jest to samo. CO TO MOZE BYC?

po odpieciu przewodu powietrznego (sa takie dwa cienkie) jest odrobinke lepiej i slysze zasysane powietrze. Kiedy oba zamienilem jest dalej to samo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.