Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj byłem na wymianie opon i chyba po podniesieniu auta w wahaczach wyskoczyły dolne sworznie widocznie były już zużyte.Teraz muszę zakupić komplet dwóch wahaczy co jeszcze to nie wiem okaże się jak obejrzy to mechanik. I zastanawiam się nad zakupem wahaczy 3 producentów.Mam ceny hurtowe bo zajmuję się sprzedażą części ale że nie handluję nimi długo nie mam wyrobionej opinii.

Więc tak mam SRL po 175 zł szt

Teknoroot 222 zł

A lemforder po 411 zł.Ew.Meyle HD .Czytałem o tych 2 pierwszych marka różne opinie i ciężko podjąć ostateczną.W chwili obecnej mam dość dużo wydatków dlatego zastawiam się czy nie wybrać tych tańszych.Jednak jak napiszecie że to szajs to raczej kupię LMI lub Meyle.

Tylko proszę o wypowiedź użytkowników LMI i Meyle a także pozostałych marek ile km zrobili od wymiany do wymiany.Bo jeżeli LMI wytrzymują dużo dłużej to wiadomo że je kupię.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jestem przed takim samym problemem co Ty. Tylko, że ja mam do wymiany tylko 1 wahacz (prawy). Kolega mechanik powiedział, że te chińskie są ze złej mieszanki i niemal od razu padają. Ale z drugiej strony perspektywa wydania na wahacz 350-400zł dobrej firmy nie jest dobra :)

Sam już nie wiem

Opublikowano
Właśnie dlatego że stan naszych dróg pozostawia wiele do życzenia.Nie wiem czy warto przepłacać i brać te droższe wahacze. Bo różne opinie czytałem jedni pisali że na SRL po 3 lata jeździli.A inni znów że teknoroot to szajs.Ile ludzi tyle opinii dlatego interesują mnie konkretne dane ile kto zrobił mniej więcej km wtedy będzie można to jakoś porównać
Opublikowano
każdy kupuje takie na jakie jest stać właściciela pojazdu.jak zamierzasz troche pojeździc to kup lemfordery jak nie wiążesz pszyszłości z ta betoniarką to kup ze średniej półki cenowej,a jakośc jest podobna
Opublikowano
Panowie co wy za głupoty gadacie porównujecie chińskie badziewia z Lemforderem??? Litości. Tylko Lemforder ewentualnie Meyle
Opublikowano
Napisz w jakiej cenie mozesz miec Meyle HD, one maja wymienne sworznie wiec wg mnie to sluzzna decyzja jesli cena atrakcyjna...o SRL tez slyszalem ze tragedii nie ma...
Opublikowano
Autem raczej zamierzam jeszcze pojeździć bo niedawno je kupiłem.Akurat meyle to najtaniej na allegro 345 zł bo z AutoPartner prawie nie biorę towaru więc nie mam dobrych cen. Cena jest jak za dwa SRL. Ale jak mam pojezdzić na SRL przykładowo 10 tys km a na lemforder 50 tys to nawet nie będę się zastawiał na pewno wybiorę Lemfordera.Najlepiej żeby ktoś napisał kto ma daną markę ile km zrobił. Wiadomo że Lemforder to znana marka i jedna z lepszych ale jak mam przepłacać tylko za markę to przecież nie ma sensu.Dlatego czekam na wypowiedzi użytkowników.
Opublikowano

Cena do jakości to polecam TRW

Półka trochę wyżej niż średnia ale cenowo da radę.

Jakość porównywalna z ori :wink:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
Cena do jakości to polecam TRW

Półka trochę wyżej niż średnia ale cenowo da radę.

Jakość porównywalna z ori :wink:

Minimum 350zł, więc jak Meyle czy Lem...

Opublikowano
Tak TRW u mnie w hurcie w IC kosztuja 351 zł. To już wolę kupić w tej cenie Lemiego albo Meyle.A ile przez te 3 lata zrobileś km?
Opublikowano
Każdy poleca ale nikt nie pisze ile km albo przynajmniej ile czasu jeździ na danych wahaczach.Przecież większość z Was wymianę ma za sobą.Tak na 90 procent jestem za Meyle
Opublikowano
Na BMW OE ( czyli LMI ) 240 tys. km z czego 120 tys.km po polskich drogach. Wymieniłem oczywiście na Lemfordery.
Opublikowano
Jednak chyba zdecyduję się na zestaw lemfordera bo u mnie też siedziały oryginały do soboty przebieg 227 tys.Jak wytrzymają mi 60 tys te co teraz kupie to będę zadowolony bo autem nie zamierzam jeździć dłużej niż 3 lata więc ok.60 tys km
Opublikowano
Również polecałbym lemfordera. U mnie nadal fabryczne. Należy pamiętać, że koszt częśći to nie wszystko. Przy wymianie będzie sporo roboty która przecież też kosztuje. Lepiej wymienić raz i mieć spokój niż za rok zastanawiać się ile jeszcze wytrzymają :cool2:
Opublikowano
Kup Meyle Masz wymienne sworzenie, Kupiłem ok roku 1,5 roku temu zrobiłem 25tys i jest dalej elegancko. Zreszta Sa to jedyne wachacze w dktóreych mozna wymienic sworzenie.
Opublikowano
Ale jak tutaj koledzy piszą ze ma lemforderach zrobili po 60 tys i więcej to po co mi z wymiennymi sworzniami jak ja autem nie zamierzam jeździć dłużej niż 3 lata więc ok.60 tys bo mam dwa auta i bmka jeżdżę mniej.Zobaczę jeszcze jaki mi przedstawiciel rabat z IC ustawi na te lemfordery bo ma zwiększyć jak będą poniżej 400 to wezmę lemfordery.A co do kompromisu między ceną 180 a 350 takiego raczej nie ma albo bierzesz te taniej albo za 350.Po środku nic nie ma tz są MOG ale to różnice rzędu 20 zł więc nie ma raczej różnicy.
Opublikowano

zastanawiam się jak Wy jeździcie

mi po ok 250kkm z czego 40kkm po Polsce padł 1 sworzeń na ori wahaczach

i to na sportowym zawieszeniu gdzie od kwietnia do listopada jeźdżę na 18 calach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.