Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko dzisiaj bylem u mechanika regenerować wtrysk nr1 z końcówką o numerze ...984okazało sie ze firma która regeneruje wtryski nie ma jakiejś części i mechanik wsadził mi wtrysk z innego auta przed liftem powiedział mi ze można na tym jezdzić i z tąd moje pytanko czy mogę tak jeżdzić dodam ze auto pracuje ładnie nie ma żadnego problemu z odpalaniem i nie kopci
Opublikowano

Według katalogu boscha wtryski różnią się między rocznikami w zależności od rodzaju skrzyni biegów. Jaka jest różnica? Nie wiem, ale chętnie bym się sam dowiedział.

 

Ja bym nie odważył się montować tego, a przynajmniej nie komuś :wink: Na dzień dobry sprawdziłbym korekcje na wymienionym wtryskiwaczu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też bym się na to nie zgodził! Takie klejenie aby jeżdziło to można w polonezach albo maluchach robić ,a nie w e39 :wink:
Opublikowano
Nie chce mi się teraz szukać ale przed liftem były stosowane wtryskiwacze o innym numerze, po lifcie z innym ale to prawdopodobnie te same części różniące się tylko numerem. Było wiele takich zmian numerów katalogowych choć części pozostawały te same. Ja bym się nie przejmował, jeżeli jeździ i nic się nie dzieje to jest git....przecież nie wsadzili wtrysku od ursusa :norty: poza tym wystarczy spojrzeć w ETK i odszukać zmiany, a silniki przed i po lifcie to te same jednostki
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Nie chce mi się teraz szukać ale przed liftem były stosowane wtryskiwacze o innym numerze, po lifcie z innym ale to prawdopodobnie te same części różniące się tylko numerem. Było wiele takich zmian numerów katalogowych choć części pozostawały te same. Ja bym się nie przejmował, jeżeli jeździ i nic się nie dzieje to jest git....przecież nie wsadzili wtrysku od ursusa :norty: poza tym wystarczy spojrzeć w ETK i odszukać zmiany, a silniki przed i po lifcie to te same jednostki

Nie zapędzaj się. Jest uwaga w etk, że wtryski są przeznaczone do innych wersji rocznikowych w zależności od skrzyni biegów. Jak napisałem wcześniej sam bosch też rozróżnia te wtryski. Według katalogu uszczelki pod wtryski także się różnią. Tak samo pompy wysokiego ciśnienia różnią się rocznikowo.

 

Jaką masz pewność, że długość samej końcówki wtryskiwacza jest taka sama? Albo kąt pod jakim jest wtryskiwane paliwo także jest identyczny? Wielkość otworów w samej końcówce?

 

Owszem silnik jest taki sam, układ wtryskowy może się różnić. Ja proponuję zapytać się tutaj: http://www.cerka.pl. Na 99% będą wiedzieć.

Opublikowano

Dziękuję za zainteresowanie

Mechanik to najlepszy spec na Śląsku KRYSTIAN pytałem na FORUM bo też mnie to dziwi a co do korekt to mieszczą się w przedziale do 0,7

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! :D Nie chcę zakłądać nowego wątku, bo widzę temat jest zbieżny z moim pytaniem więc może ktoś będzie mi w stanie pomóc. Chodzi mi o to w jaki sposób można po objawach stwierdzić, że wtryski się "kończą" ? Mam 530d przed liftem, kilometrów to ma już trochę nalatane (ziemię okrażył jakieś 10 razy po równiku :D ) nie jestem w stanie ustalić co kiedy było wymieniane, bo nie znam historii auta (przyjechało z Holandii) mechanik mało nie wypadł z kanału z wrażenia, jak stwierdził fabryczne napinacze :D Myślę, że z wtryskiwaczami jest podobnie :( może mnie ktoś oświeci na co zwrócić uwagę? Będę wdzięczny :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Witam prawdę Ci powie komp i korekty wtrysków a samemu to możesz stwierdzić tylko jak trzęsie budą albo kopci ale to też nie koniecznie wtryski
Opublikowano
Acha, ale to komputer nie trakutje tego jako błędów, tak? Trzebaby było konkretnie przyjrzeć się pracy wtrysków? Wiesz, u mnie motorem nie telepie, mocy nie traci, kopci w granicach normy, głównie jak młodzieżowo startuje spod świateł :D a i to widać tylko jak jest ciemno i za mną stał jakiś wóz :) ogólnie co mnie niepokoi to sposób pracy silnika na wolnych obrotach. Obrotomierz stoi jak zaczarowany w jednym miejscu, wskazówka jego nie faluje, ale jak wsłuchać się w jego pracę to tak jakby na chwilkę się przyduszał, przypomina to trochę pracę silnika gaźnikowego na ssaniu, nie wiem czy zawracać sobie tym głowę, czy to może coś innego niż wtryskiacze?
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.