Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

  • Odpowiedzi 283
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

 

Jeżeli naprawdę takie wyniki to jestem w szoku, dla przykładu poniedziałek mierzone...e92 290ps 600nm 330d

4x4 0 100 6 sekund, 0 200 24,5.....

male-bmw-2.png
Opublikowano

Zmierzone RL..Skrzynia jest dużo szybsza niż w serii E.

No i 4x4 wazy swoje w tej e92

Ogolnie tez bylem zaskoczony ze o 1s do 100 km/h lepiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmierzone RL..Skrzynia jest dużo szybsza niż w serii E.

No i 4x4 wazy swoje w tej e92

Ogolnie tez bylem zaskoczony ze o 1s do 100 km/h lepiej.

 


No to mega dobre czasy.....

Tylko pogratulować....

Sprawdź ile PS i nm :)

male-bmw-2.png
Opublikowano
Pozwoliłem sobie zrobić pomiary na Racelogic przed i po chipie.

Przed 7,4-7,5 s do 100

Po 6,5 s nawet 6,2-6,4 przy skrzyni w trybie DS.

Fabrycznie 0-200 około 35s po chipi 25-26s.

Mocy nie zmierzyłem na hamowni niestety.

 

Jeżeli naprawdę takie wyniki to jestem w szoku, dla przykładu poniedziałek mierzone...e92 290ps 600nm 330d

4x4 0 100 6 sekund, 0 200 24,5.....

Kolego 4x4 spowalnia szczególnie 100-200 . mam e92 325d wiec taki silnik jak ty,manual, ośka,po chipie na 275 km i 520 nm 0-100 ciężko zejść poniżej6,5s bo głubi trakcje ale 100-200-15.7 sekundy czyli 0-200 jakieś 22s.Mierzone oczywiście racelogic

Opublikowano

Całkiem przyzwoity czas 100-200 w Twoim e92,porównywalny z 335D.

Niestety im większa moc tym trudniej złapać trakcję w szczególności jak opony nie są świeże.

Moim zdaniem kluczowe znaczenia w f30 ma skrzynia która zmienia biegi dużo lepiej niż ta w e92,dlatego do 100 jest tak fajny czas.

Moc zmierzyłem okolice 220km i 450 nm więc naprawdę super wyniki wychodzą jeśli chodzi o przyspieszenie.

Opublikowano
Jakie przyrosty macie w swoich 320d ? Bo widzę duże rozbieżności od 210 do ponad 230 km...

Po chipie w f21 1,6 wiem że nawet 20 km i 50 nm przyrostu jest zauważalne i odczuwalne...

 


Akurat ja mam zamontowany od dwóch lat DTE Power Control i nie ma źle, 219hp i 445Nm. Nie traci się gwarancji, a sprzęt już z wyższej półki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taki sam przyrost jak po chipie..

Swoją drogą dobry masz box :cool2:

 


Mi się wydaje że np dobre boxy to np jb4.... I chciałem inna kwestie poruszyć.... Ze boxa założyć sekunda, ale boxa dobrze ustawić na podstawie logów danego silnika itd to jest różnica między wgrywaczem map a tunerem....

male-bmw-2.png
Opublikowano
Taki sam przyrost jak po chipie..

Swoją drogą dobry masz box :cool2:

 

Dzięki, już dwa lata ze mną i odpukać zero problemów ;)

 

Mi się wydaje że np dobre boxy to np jb4.... I chciałem inna kwestie poruszyć.... Ze boxa założyć sekunda, ale boxa dobrze ustawić na podstawie logów danego silnika itd to jest różnica między wgrywaczem map a tunerem....

 

Jak napisałem wyżej nie narzekam, zakładany był w autoryzowanym serwisie firmy DTE także wszystko mam wystrojone tak jak należy. Owszem jeżeli się zamówi gdzieś na allegro albo ebay i zakłada samemu.... to mogą być chocki klocki...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Hej

Ile można osiągnąć w bmw f30 320d 184 hp z większym intercoolerem oraz hybrydowa turbina zakładając że dpf zostaje

Edytowane przez xsebox
Opublikowano

Mam pytanko: ktoś może zakładał powerboxy od V-techa? - najważniejsze dla mnie jest zachowanie oryginalnej gwarancji więc wszelkie chip tuningi odpadają.

Widziałem, że mają w ofercie powerboxy które dostosowują indywidualne do auta....

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy w silniku 320d 190Km f30 tyle samo?

jak powinna wyglądać procedura chipowania w b47 czy b48?

tzn "pisania" programu pod konkretne auto nie wgrywania gotowca?

Wer "A"

1. Pomiar na rolkach, kreski się rysują wychodzi xxx KM i xxx Nm

2. Szczytnie mapy, wgranie mocniejszej mapy co może trwać 1-2h

3 kolejne rozpedzanie i wypuszczenie klienta?


Wer "B"

1. Pomiar

2. Szczytnie mapy

3.kilkukrotne pomiary i "poprawianie" fabryki ile da radę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedź do Heko...


wersja A, tyle że jeśli coś nie tak jest po remapie i teście drogowym to idą poprawki... i nie 1-2h tylko dłużej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy w silniku 320d 190Km f30 tyle samo?

jak powinna wyglądać procedura chipowania w b47 czy b48?

tzn "pisania" programu pod konkretne auto nie wgrywania gotowca?

Wer "A"

1. Pomiar na rolkach, kreski się rysują wychodzi xxx KM i xxx Nm

2. Szczytnie mapy, wgranie mocniejszej mapy co może trwać 1-2h

3 kolejne rozpedzanie i wypuszczenie klienta?


Wer "B"

1. Pomiar

2. Szczytnie mapy

3.kilkukrotne pomiary i "poprawianie" fabryki ile da radę

Na prawdę są ludzie którzy wgrywają 'gotowce' ? To chyba nie do końca tak to działa.


Problem jest gdy klient chce być mądrzejszy od sprzedawcy.


A to czy Wer A czy B to zależy jak sobie zażyczysz. Jeśli chcesz osiągnąć max to tuner po drugim hamowaniu auta, będzie widział jak się zachowało, będzie mógł dorzucić koksu, zmienić ciśnienie, kąty wtrysku, sprawdzi EGT i temperatury przy intercoolerze i DPF.

Jeśli tuner wgrywa Ci mape na 214,1221KM i widzi że jesteś szczęśliwy, a Ty nie możesz się doczekać aż wyjedziesz to.. wyjeźdzasz i tyle. Dalsze zmiany nie dadza większego przyrostu jak 5-10KM z reguły, chyba że ktoś prosił o łagodny program.


I dwa... 'gotowce'.... to ma każdy kto nie ma chipa. Później ECU i tak adaptuje warunki spalania pod silnik...

Zrobienie chipa w dwóch takich samych silnikach i ECU polega na tym samym. Tuner podciągnie dawki paliwa, podniesie limitery itp. Więc czy u Ciebie, czy u mnie, zacznie i zrobi 'to samo'.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam

Mam możliwosc zrobienia wirusa do mojej F320i 8HP ze 184KM na 238KM i 358nm.Chcialem sie upewnić czy taki mod bedzie bezpieczny dla auta ??


Z tego co juz wyczytałem to F 320i i 328i to te same silniki wiec juz jakies możliwosci sa ,ale zastanawia mnie czy skrzynia 8HP to tez to samo co w 328 i czy u mnie pozniej sie cos nie rozleci bo sie okaże zbyt wrażliwa na takie zabiegi ?

Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??

 


Polecam Rafała z Carro Szczecin

Robiłem swoją i wszystko

male-bmw-2.png
Opublikowano
a kogo byscie polecili konkretnego do kogo warto jechać i zna się na rzeczy w zachodniopomorskim pomorskim ?? chyba ze do tc performance bydgoszcz.Moze ktos sie wypowie czy warto tam ??

 


Ja mam w tym silniku ponad 300 i lata aż miło:-)


Codebymybimmer ogarnia temat idealnie.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
No właśnie czy ktoś sie wypowie czy warto do TC Performance jechac bo z tego co sie zorientowałem to u nich jest najdrożej. Warto dopłacać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.