Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 283
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bezynki w serii F mozna juz robic w PL - kreator mocy z Warszawy daja rade...
Opublikowano

Teoretycznie silnik sklada sie z tych samych czesci patrzac na numery czesci, ale mozna domyslac sie, ze te do 28i nie pochodza z poczatku serii ani z konca serii produkcji poszczegolnych komponentow. Praktyka czesto stosowana w fabrykach, gdzie mamy produkty skladajace sie z tych samych czesci, ale o roznych mocach.

 

Poza tym inny jest wydech, ktory jakby nie patrzec bedzie miec wplyw na wynik po chipie, tak samo silnik po chipie bedzie bardziej wplywac na wydech inny/"slabszy" niz w 28i. Oprocz tego "o mniejszej srednicy" wal napedowy, polosie napedowe, inna skrzynia (w przypadku manuala), mniejsze hamulce. Wiecej na zagranicznych forach, np:

http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=654722

 

Efekt bedzie taki, ze statystycznie 28i beda nieznacznie lepiej krecic sie i bedzie to bardziej bezpieczne dla ukladu napedowego/wydechu jak i samego uzytkownika przez inne hamulce.

Opublikowano
Półosie, wał w rx-8 są cieńsze niż w tych bełemkach a wytrzymują ponad 700KM więc na to bym nie zwracał uwagi :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Ja robiłem w ECU Performance swoje 328.

Wyszło 295 kucy i 441 NM.

Jestem bardzo zadowolony i polecam :wink:

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano
...dlatego 2.0i robi się na 255KM a 2.8i na 290KM :)

Sa firmy ktore oba robia na ponad 300KM. Oba z drobnymi zmianami (IC wydech)

 

To nie są drobne zmiany ;-)

W sensie ingerencji w auto jak najbardziej nie jest to nic nadzwyczajnego natomiast w kwestii finalnych osiagów wydech i IC maja ogromne znaczenie :D

 

Co do różnic...często różnica tkwi w szczegułach nie mających wpływu na mozliwości kręcenia, czyli hamulce czy elementy zawieszenia, które w mocniejszych wersjach często są po prostu większe i mocniejsze..

Opublikowano

Zastanawiam się co kupić.. a biorę pod uwagę :

BMW F20 116i, 118i oraz F30 320d, 320i, ewentualnie F10 F520 d, rocznie

jeżdżę około 20-30 tys km, auto posiadam 3-4 lata.

Przysłowiowym katem nie jestem, ale 90km na h nie jezdzę:).

Pytanie brzmi co według Państwa najlepiej będzie chipować. Mówimy o

autach 3-4 letnich, pytanie bierze się stąd, iż jak wiadomo są to

różne ceny zakupu tych samochodów, a nie chcę przepłacić na siłę:)

z drugiej zaś strony nie chcę, aby ten zestaw się rozleciał za szybko.

Miałem problem bo po podniesieniu mocy w bmw z silnikiem 320d 177km na

209km i moment 415nm, auto po dłuższej pracy przechodziło w tryb

awaryjny, a następnie rozpieprzyło turbinkę!

 

Jakie propozycję :)?

 

Z góry dzięki..

Opublikowano

JNX, robisz już benzynowe Fxx?

 

PS Dziś jechałem obok Twojej siedziby i widziałem właśnie RX-8 :D

Opublikowano
Jak z wytrzymałością według Ciebie tych benzyn czy szybko turbo padnie, czy intercooler to obsłuży temperaturowa, czy nie zniszczą się za szybko gładzie na cylindrach???
Opublikowano
Przecież to głównie od eksploatacji zależy. Jeśli ktoś będzie upalał, do tego na kiepskim oleju to się posypie i to pewnie szybko. Jeśli ktoś będzie korzystał z głową i z głową serwisowa, to pewnie przeżyje silnik bez chipa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie ma różnicy

 

dzięki, robi się coraz ciekawiej, choć niestety automatów w 116i za dużo nie ma na rynku.

 

co do trwałości... Boże, ile tematów, ile kłótni, dwa przeciwne obozy i chyba nikt nie jest w stanie jednoznacznie odpowiedzieć tak/nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.