Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 283
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z drugiej strony pytanie na ile ja tą gwarancję potrzebuję, w razie czego odebrać mogą na silnik, skrzynię biegów, cała reszta powinna być nadal objęta, pakiet serwisowy też pozostaje. A dla mnie to świetny kompromis jest, bo silnik całkiem ekonomiczny a już by było czym jechać, po programie od Tuneforców nie wyobrażam już sobie autka bez :cool2:
Opublikowano
jest na to sposób...kupując zastrzegasz sobie możliwość tuningu, dogadujesz się ze OK...bierzesz furę, ale dają ciche przyzwolenie :)

Tak to było można zrobić może że dwa lata temu. Teraz aso nie ma nic do powiedzenia. Dane po podłączeniu auta do kompa lecą przez net do centrali i gwarancja jest uwalana przez bmw AG. Nie tylko na silnik i skrzynie ale także na układ hamulcowy. Testowanie pod kątem tuningu odbywa się automatycznie. Prawdopodobnie w kompie są zachowane logi i na podstawie niektórych wartości jest wykrywany chip.

 

Różnica pomiędzy 116i a 120d wynosi realnie jakieś 35 tysięcy. Na wersje najsłabsze czyli do 118i/d jest dodatkowy rabat w wysokości ok 15 tysięcy (w tym trochę obowiązkowego wyposażenia). Jednak to się pewnie zmieni od marca bo wchodzi lifting. Pewnie też zostaną wycofane silniki 1,6, a w to miejsce wejdą silniki 1,5. Pewnie będzie problem z ich chipowaniem. Tak wiec jeśli kupować 116i z myślą o chipie to raczej teraz. Lub potem używke/demo

 

A ja się przy okazji zapytam czy silniki benzynowe 2,0 też dają się chipowac i czy silniki 125i/328i 218/245KM też różnią się tylko softem? Jakie można mieć wyniki po chipie tego silnika ? 300KM jest realne? Czego się można spodziewać po silnikach 184KM 220i/320i?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak to było można zrobić może że dwa lata temu. Teraz aso nie ma nic do powiedzenia. Dane po podłączeniu auta do kompa lecą przez net do centrali i gwarancja jest uwalana przez bmw AG. Nie tylko na silnik i skrzynie ale także na układ hamulcowy. Testowanie pod kątem tuningu odbywa się automatycznie. Prawdopodobnie w kompie są zachowane logi i na podstawie niektórych wartości jest wykrywany chip.

 

0 v 1, proste w przypadku danego auta... inaczej gdy podstawią inne auto i wymienią na jego konto, ale to już inna historia.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Tak to było można zrobić może że dwa lata temu. Teraz aso nie ma nic do powiedzenia. Dane po podłączeniu auta do kompa lecą przez net do centrali i gwarancja jest uwalana przez bmw AG. Nie tylko na silnik i skrzynie ale także na układ hamulcowy. Testowanie pod kątem tuningu odbywa się automatycznie. Prawdopodobnie w kompie są zachowane logi i na podstawie niektórych wartości jest wykrywany chip.

 

0 v 1, proste w przypadku danego auta... inaczej gdy podstawią inne auto i wymienią na jego konto, ale to już inna historia.

Znasz kogoś kto by tak ryzykował dla klienta ? Za takie coś pewnie mogą zabrać autoryzację.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A box będzie wykrywalny ? Bo Ty Heko chyba się w boxach też specjalizujesz, może to jest jakaś metoda. Pytanie tylko czy polecasz takie rozwiazanie do N13, dwa jakie parametry osiągalne w 116i ?
Opublikowano
Czyli jest jakieś rozwiązanie. Pośmigać trochę z boxem (podejrzewam, że dobije do parametrów 118i) a po kilkudziesięciu tkm (czyli u mnie rok) machnąć sobie programik jak się autko będzie sprawdzać i żyć pełnią życia :D
Opublikowano
Jeśli ktoś ma sterownik klejony z dwóch stron to polecam jednak box'a. Otwieranie tego sterownika może doprowadzić do przykrych skutków w niedalekiej przyszłości np. po miesiącu auto stanie podczas jazdy. Jeżeli firma wyposażona jest w rentgen to spoko zobaczy płytke że nic nie jest ale jeżeli nie... to powodzenia :) Przy takiej wersji sterownika albo metoda bezinwazyjna (wkrótce dostępna) albo box.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja się przy okazji zapytam czy silniki benzynowe 2,0 też dają się chipowac i czy silniki 125i/328i 218/245KM też różnią się tylko softem? Jakie można mieć wyniki po chipie tego silnika ? 300KM jest realne?

 

Czy taki chip jest w ogóle bezpieczny dla (nie znam się, ale wydaje mi się, że..) i tak już wyżyłowanego silnika?

PS. (OT) Czy wie ktoś jaka jest żywotność N20/245KM (zakładając, że dbamy o silnik) ?

Opublikowano

A ja się przy okazji zapytam czy silniki benzynowe 2,0 też dają się chipowac i czy silniki 125i/328i 218/245KM też różnią się tylko softem? Jakie można mieć wyniki po chipie tego silnika ? 300KM jest realne?

 

Czy taki chip jest w ogóle bezpieczny dla (nie znam się, ale wydaje mi się, że..) i tak już wyżyłowanego silnika?

PS. (OT) Czy wie ktoś jaka jest żywotność N20/245KM (zakładając, że dbamy o silnik) ?

120KM z litra to żadne wyzylowanie. Tyle maja obecnie nawet diesle.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Wiadomo kiedy zabierzecie się za N20 ?

 

do miesiąca :)

 

Niedługo minie ten miesiąc. Coś słychać w tej kwestii :) ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Bez przesady z tym wysokim momentem. Te silniki miały fabryczne wersje z 450Nm. Skrzynie tez fabrycznie przyjmują 450Nm(automat) a ręczna jeszcze wiecej. Oczywiście warto pociągnąć wyżej moc a nie moment.

Natomiast wycięcie Dpf to porażka. Nie wstyd ci wypuszczać za sobą smrodliwe baki ? Do tego rakotwórcze.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano
Również nie rozumiem po co było usuwać DPF, takie same wyniki a nawet lepsze robią z filtrem.
  • Moderatorzy
Opublikowano

No to reklama się udała ale odwrotnie, już wiadomo gdzie nie jechać :cool2:

Chcieli zagrać na wiedzy zdobytej z auto świata że DPF = koniec świata i milion problemów a tu zonk :lol:

Opublikowano
Sam zdecydowałeś się, że nie chcesz DPFa i tyle czy tuner Cię namówił ? Bo w drugim przypadku imho tuner powinien odpowiadać finansowo, jeśli Cię dla przykładu zatrzyma policja w Reichu i zapłacisz 5k euro kary, a w letni ciepły dzień pod obciążeniem może się zdarzyć, że minimalnego bączka zostawisz. Ja byłem znacznie starszym autem na modyfikacji i nikt nawet przez chwilę nie próbował mi sugerować usuwania ekologii - powiedziałem tylko, że ma być bezpiecznie dla wszystkich podzespołów, w tym DPFa i zrobiono zgodnie z życzeniem.
Opublikowano
Skrzynie tez fabrycznie przyjmują 450Nm(automat) a ręczna jeszcze wiecej

 

a wiesz jakie są wartości krańcowe dla skrzyń manualnych? czy dla GS6X-45BZ nie jest to też 450Nm?

Opublikowano
Skrzynie tez fabrycznie przyjmują 450Nm(automat) a ręczna jeszcze wiecej

 

a wiesz jakie są wartości krańcowe dla skrzyń manualnych? czy dla GS6X-45BZ nie jest to też 450Nm?

Nie wiem niestety, jednak w praktyce skrzynie te są przez tunerów znacznie mocnej obciążane i nie słyszałem o problemach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.