Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korka nie ma bo się teoretycznie nie wymienia.

Jest tylko korek do uzupełnienia.

Jak chcesz wymienić to trzeba odessać.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Po ostrej jeździe, jest cień szansy jak się olej spieni. Ale jak samochód chwilę postoi, to wyleci co najwyżej kilka kropel. Poziom oleju powinien być dokładnie taki, aby nie wylewał się przez ten korek - nie masz przecież też miarki.

 

Jak odkręcisz i wyleje się tego więcej, to jest to nietypowa sytuacja i ktoś coś kombinował przed Tobą.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czemu chcesz zmienic? Sprawdzales olej co tam jest? Jest go ile trzeba? Jest czysty? Jak tak to bym nie ruszal.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No zebys sie nie zdziwil ;-) czesto ludzie pisza ze po wymianie dyfer zrobil sie glosniejszy. Nie twierdze ze tak bedzie ale w e46 jak zmienialem to dyfer faktycznie wyl delikatnie przy obciazeniu.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No mam nadzieje kolego. 75w140 jest do szpery a 75w90 do zwyklego. Do e 46 kupowalem w aso a jednak dyfer nie chodzil tak cicho jak przed wymiana. Teraz w e90 tez mnie korci :-D ale pierw wymiana w skrzyni i kontrola w dyfrze. Jak poziom jest i kolor ladny to nie zmieniam.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do dyfru! Do skrzyni to trzeba zobaczyc jaka jest naklejka. Ja mam akurat mtf lt 2.

🙃🙃

Opublikowano

Kiedyś przy serwisowaniu E39 w ASO Sikora mikołów .

Przy płaceniu rachunku grubo ponad 4k spytałem się kasjerki czy te BMW zawsze tak siadają .

 

Ona odparła na to , że zna ludzi z nowymi 3 letnimi autami , którzy gdyby nie olej - nigdy by nie przyjechali do serwisu .

A drugi bierze nowe auto i jakieś świerszcze , i inne . Więc auto w serwisie 3 tygodnie na miesiąc.

 

Było to jakieś 3 lata temu, od tego czasu byłem tylko raz w ASO po części i nic więcej. Aha no i doradziła mi zakupienie lepszej polisy AC obejmująca silnik i skrzynie biegów.

 

Ja przestałem się przejmować takimi rzeczami . Moje e39 ma teraz 380 000 i ma oryginalny olej w moście, oryginalne półosie , łożyska w kołach, wtryskiwacze i wiele innych .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.