Skocz do zawartości

BMW E91 318D N47D20A ZERWANY ŁAŃCUCH!!!!


shadowman

Rekomendowane odpowiedzi

Było już o tym kilkanaście postów w dół.. np tu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=178507 i jeszcze wcześniej gdzieś.

Konkluzja taka, że lepiej poszukać całego silnika n47 -jest ich wiele co o czymś świadczy.

I wcale nie twierdze, że M47 jest lepszy; oba są dobre :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, ale mi zgasł na autostradzie i pojawiła się kontrolka CHECK ENGINE. Wcześniej żadnych objawów, autko miało 207k km :)

 

Oczywiście tylko wymiana silnika, najbardziej opłacalne. Mnie wszystko wyniosło 5k pln, łącznie z wymianą oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dlaczego nie zdecydowaliscie się na bezpłatna wymianę rozrządu w ramach akcji serwisowej?

Ztcp są różnice w slupkach. Ale być może da się to jakoś zlozyc.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.