Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no taki garaż to byłoby coś (tylko skąd kasa) ? :D choć mam takiego sąsiada : RR Phantom ,Continental GT ,X6 ,Fisker i dwie 911... Żyć nie umierać :cool2:
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Biorę to jako komplement dla tego wozu ale trochę Ci się dziwie jak można narzekać na E70...

Sposób resorowania i wybierania nierówności w E70 o niebo lepszy i zawieszenie cichsze

Dźwięk 3.0d tez mi nie przeszkadzał mimo ze głośniejszy

F25 zwinniejszy - coś za coś

 

F10 muszę sie przy następnej okazji dobrze przewieść bo tez mi biegał po głowie...

To trochę taka choroba - jakby się dało to najlepiej chciałbym mieć wielki hangar a w nim różne pozycje od polo gti po.... i tu "sky is the limit..." :norty:

 

Miałem E70 na zwykłym zwieszeniu, masakra :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a F25 masz na zwyklym zawieszeniu? jezdziles E70 z adaptive drive?

 

F25 jezdzilem dawno temu na jakims evencie bmw, za bardzo nie pamietam jak sie jezdzilo, bo wtedy nie myslem o suv, ale z pewnoscia samochod mial zawieszenie adaptacyjne

 

za to wiem bardzo dobrze jak sprawuje sie F10 na zwyklym zawieszeniu - to jest dopiero masakra, zachowuje sie jak jakis Buick dla emeryta, moj dziesiecioletni E39 jezdzil lepiej; oczywiscie to sprawa subiektywna

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

F25 jezdzilem dawno temu na jakims evencie bmw, za bardzo nie pamietam jak sie jezdzilo

 

"Bo bylem zbyt pijany" :D

 

Dźwięk 3.0d tez mi nie przeszkadzał mimo ze głośniejszy

F25 zwinniejszy - coś za coś

 

Zwinniejszy i to jego glowna przewaga. A dzwiek 30d jest super, przynamniej w f25. Przy odrobinie fantazji przypomina V8 :)

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chlopie, widze, ze nie mozesz pojac, iz ktos moze miec inne zdanie niz ty i dajesz tu upust swojej frustracji

 

tak na marginesie, pewnie sie nie orientujesz, ale w jezyku polskim jesli uzywasz cudzyslowu, to wskazujesz, ze cytujesz kogos (co nie jest prawda w tym przypadku) - proponuje lekcje podstaw polskiej gramatyki, bo w koncu jestes skazany na uzywanie tego jezyka

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Zwinność/zwrotność - rzeczywiście mocna strona F25 ,choć koników mogłoby hulać więcej... (przynajmiej w moim) :wink:
  • Moderatorzy
Opublikowano
a F25 masz na zwyklym zawieszeniu? jezdziles E70 z adaptive drive?

 

F25 jezdzilem dawno temu na jakims evencie bmw, za bardzo nie pamietam jak sie jezdzilo, bo wtedy nie myslem o suv, ale z pewnoscia samochod mial zawieszenie adaptacyjne

 

za to wiem bardzo dobrze jak sprawuje sie F10 na zwyklym zawieszeniu - to jest dopiero masakra, zachowuje sie jak jakis Buick dla emeryta, moj dziesiecioletni E39 jezdzil lepiej; oczywiscie to sprawa subiektywna

 

Jeździłem na każdym zawieszeniu E70 ale posiadałem zwykłe i w F25 też mam zwykłe i takie porównuję.

Oczywiście adapative drive to już inna jakość.

F10 sprawia wrażenie miękkiej kanapy ale to złudzenie :wink:

Miałem E34 E39 E60 i uważam że F10 to rekord świata :D

 

ps. trochę odbiegliśmy od tematu i jakiś moderator może nas pogonić :mrgreen:

Opublikowano

Spoko, zagadamy dobrze z moderatorem to się nie pogniewa :mrgreen:

 

Ja jak szukałem E70 to jeździłem kilkoma sztukami i pamiętam że było E70 30d na 18" '09 rok i była znacznie mniej komfortowa od innej E70 na 19" z roku 2010 35d.

Oba były bez adaptive drive a właściciel tej z roku 2010 mówił mi że już tam poprawili nieco zawias na bardziej komfortowy - tam mi naprawdę pasowało a testowałem to auto naprawdę wszechstronnie - nie wiem ten miał motor 35d jeszcze i może inna charakterystyka była, ale bardzo mi pasowała szybka jazda i wybieranie tłumień na dziurach. F25 mam na 18" i standard zawieszenie - mam jeszcze nadzieje że opony zimowe psują komfort i ciekaw jestem jak na dniach wrzucę letnie - też 18'.

Opublikowano
Mnie się X4 nie podoba. Troche sie BMW rozjechaly proporcje. Nawiazujac do nazwy tematu to bardziej bedziemy zalowac jak wyjdzie Porsche Macan
Opublikowano
Macan ładny ,tylko tam się miejsca za dużo w środku nie zapowiada... X4 dla 2 osób będzie ok :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powtarzam - nie kazdy lubi to co ty lubisz, wiec tym razem znowu musisz napic sie w samotnosci

 

Bono, moze wody? Gazowanej? :-)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Dziś było trochę o X4 w prasie : platforma X3 ,silniki 2,0 (twin turbo) ,3,0 (też twin) ,światła w technologii full led (cokolwiek to znaczy) ceny oczekiwane od 45 000 USD ,powinien być w salonach w 2014 (model już 2015)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Światła FULL LED - tzn. nie ma ani klasycznych żarówek ani lamp ksenonowych, tylko diody LED.

LEDy świecą jaśniej, dłużej niż ksenony, a co ważniejsze pobierają DUŻO mniej energii.

 

Popieram kolegę Bond87, że Macan to będzie coś, czego wiel z posiadaczy X3 będzie zazdrościć.

 

Z całym szacunkiem do marki BMW, Porsche stoi w hierarchii o oczko wyżej.

 

Silnik (i nie tylko) pewnie będzie do pozazdroszczenia http://www.autokrata.pl/artykul/cztery-cylindry-od-porsche-15938

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Mysle, ze jesli wyjdzie Macan z silnkiem 2.0TDI i cena bedzie w okolicach 190-200 tys to wiele osob sie skusi.
Opublikowano

Oj to się nie może udać... myślę ze cena będzie jedna sporo wyższa od BMW

 

Co mnie zaskoczyło - ostatnio przeglądałem cennik kol do Cayenne 18" z felgami na stronie Porsche i cena była 11tyz zł - czyli jak dla BMW 18".

Nie wiem czy tanie Porsche czy drogie BMW jak na to patrzeć. Moze nie są na RSC ? Jednak myślę ze konkurent X3 będzie kosztował "dobrze"

 

Co do nowego X4 - w przednich lampach coraz bardziej się zakochuje:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Porsche jest drogie, ale BMW dzielnie dotrzymuje mu kroku... co ciekawe ceny w Audi w wielu przypadkach są zdecydowanie przystępniejsze. Niech to nie zabrzmi jak kryptoreklama, ale niestety tak jest.

 

Macan nie może być tańszy od RR Evoque (jakby to wyglądało dla prestiżu marki ? :duh: ), więc pewnie będzie kosztował 200+tys. PLN za podstawową wersję "golasa".

 

Jakby Macan kosztował "tylko" 4-5 tys. Euro więcej, niż Q5 to sprzedaż zarówno X3 i Q5 poleciałby na przysłowiowy pysk...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Nie wiemy ,jaka będzie polityka cenowa ,ale w Stanach Macan będzie sprzedawany od 52 tys. USD ,a więc jakieś 7 tys. drożej od X4 (mowa o podstawowych wersjach)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.