Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

niby dubluje temat z działu e46 ale zależy mi na jednoznacznej odpowiedzi (a może takiej nie ma ;). Jak coś to admin scali/pozostawi oba.

Chciałbym podładować akumulator i wyjąć go z samochodu na 24-48 h. Samochód był "grzebany" NCS'em... xenony, kierunki+sygnał... może coś jeszcze... i teraz pytanie: czy to kodowanie zostanie skasowane do "domyślnego" dla danego sterownika?

 

Jak dla mnie to bez sensu... jak to sidzi w nieulotnych EPROMach to niby jak? Niemniej jest sporo tematów o problemach z EWS,LSZ itp... czyżby tańcząca linia K/L przy odłączaniu/podłączaniu potrafiła namieszać?

 

Jednym słowem... kodowanie zniknie/zostanie?

Opublikowano
ja osobiscie odłączałem nie raz i to nie w jedenym bmw i nigdy nic nie zniknęło. tak że śmaiło możesz odłączyć i nic się nie stanie. a jak chcesz mieć pewność to zapisz sobie wszystki modułu i w razie "W" podmieniesz ale tak jak mówie ja odpinałem aku i nigdy nie miałem problemów. jedynie to kasuje sie zegarek i licznik km średnie spalanie i tyle :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jako update napisze, że oczywiście nic się nie skasowało... ale po ponownym podłączeniu akumulatora światła/klakson przy otwieraniu/zamykaniu nie działały do momentu pierwszego odpalenia silnika (takie dziwy...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.