Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś rozbierał pompę wspomagania od e39 2,5 TDS sa tam jakię łozyska które mozna wymieniić .

Problem polega na tym ze są luzy na kole dosyć spore .

Opublikowano
kurde coś mi wyje myślałem że pompa wody wymieniłem pompę wody paski rolke i wraz dalej wyje jak zwale pasek alternatora itd to jest cisza mysle ze da radę wymienić łozysko w pompie wspomagania tylko w sklepach nie ma zadnego zestawu naprawczego do tej pompy. Chyba bez wymiany całości sie nie obejdzie tymbardziej że te wyciie wkurza :cry2:
Opublikowano

Pompa wspomagania raczej buczy niż wyje. A jak łożysko jest do kitu, to prędzej czy później zacznie cieknąć i się zrobi bałagan pod maską.

 

Edit: Za łożyskiem często idzie sama pompa. Potem ludzie narzekają na regenerowane pompy..

Opublikowano

to jak narazię nie cieknie to nie będe jej ruszał jak zacznie ciec to kupię nowa dla świętego spokoju ,

Byłem na kanale to ten odgłos bardziej było słychać po środku jak jest te głowne koło pasowe ale tak dokładnie nie wyczujesz za tydzięn jadę nią do Niemczech wymieniam podstawowe żeczy żebym nie miał niespodzianki na autostradzie co się kryję za tym kołem pasowym ?

Opublikowano
co się kryję za tym kołem pasowym ?

Nic co mogłoby hałasować. No może poza napędem rozrządu.

 

Luz na pompie wspomagania należy sprawdzać na rozgrzanym silniku, bo na zimnym czasami nie ma go wcale i może się wydawać że jest ok.

Jak pompa ma luzy to warto ją wymienić bo obciąża dodatkowo inne elementy napędu pasowego nieosiowym ułożeniem koła pasowego.

 

I jak wymieniasz pompę, to uważaj przy ściąganiu koła pasowego, bo zazwyczaj bardzo ciężko schodzi i łatwo jest je pokrzywić. Ono jest z jakiegoś miękkiego metalu i bez oczyszczenia mocowania z rdzy i dobrego ściągacza można popsuć, a samo koło tanie nie jest.

 

Jakbyś wymieniał tą pompę, to daj znać na jaką i przy okazji może być chciał się starej pozbyć, bo potrzebuję podobny model do przymiarek w takim jednym urządzeniu, a nikt nie ma popsutej na zbyciu :cool2:

Opublikowano
Sprawdzałem na zimnym silniku są luzy ale leciutko się kreci pewnie przy napiętym pasku jest inaczej .co do tego wycia to jest tak odpale samochód po3 sekundach zaczyna narastać wycie do pewnego stopnia nie wyje głosno ale jest to niepokojace jeden chłopak co miał terz tds powiedział ze one tak chodza nie chce mi się wierzyć .zobacz jak chodzi nagrałem krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=uOQXtf3e_Q0
Opublikowano
Niemożliwe że tdsy tak chodzą bo u mnie nie ma żadnego wycia itp.. A tak z ciekawosci to tak na ciepłym ci pali czy to zimny motor ??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano

Faktycznie wyje jak stara pompa wspomagania. :mrgreen: Na takie wycie czasami pomaga wymiana oleju. Na luz na łożysku raczej nie pomoże.

Tam jest tyle łożysk, że w sumie to może wyć coś jeszcze. Warto zdjąć pasek i posprawdzać wszystko po kolei. A jak coś się znajdzie, to posprawdzać dalej. Ja kiedyś powymieniałem rolki, a skapnąłem się, że jeszcze pompa wody szumi :lol: W sprężarce klimatyzacji też jest łożysko; niektórzy zapominają.

Opublikowano
Na ciepłym i na zimnym wyje, wycię jest ciagle tej samej częstotliwości przy dodaniu gazu wyje głosniej ale na pełych obrotach to juz nie słyszę . Pompa wspomagania ma swój pasek ona nie wyje pompę wody kupiłem nową chociaz tamta miała delikatny luz i wszystko niby wskazywało na nią to zmieniłem pozostał alternator i pompa wspomagania no i rolka od napinacza .Co do pompy wsp to pół roku temu zmieniałem maglownice i płyn dawałem nowy. Alternator kręciłem ręcznie przysłuchiwałem sie ale nie miał luzu kręcił sie elegancko ,no ta pompa wspomagania ma spory luz chyba się za nia wezme przez te wycie zbankrutuje ale muszę to zrobic bo mnie drażni . :mad2:
Opublikowano
wymieniłem dziś pompe wspomagania na nowa odpalam silnik ok 4sek i zaczyna sie wycię szok :duh: nowy olej zalałem i sie okazało że nie pompa tak wyła nie wiem co to, został alternator bo tak pozatym wszystko nowe zwaliłem pasek i silniczek pracuje jak marzenie na alternatorze nie czuć żadnych luzów i nic nie szeleści jak nim kęce kiedyś zmieniałem łożyska od alternatora od audi 80 ale tam nie wyło tylko szumiało ma ktoś jakieś pomysły mechanicy ręce rozkładają.
Opublikowano
Zabrałem się za alternator przy odpalonym silniku miałem 12 V juz coś mi nie passowało okazało się ze w alternatorze jeden drucik od stojana się rozlutował polutowałem poskrecałem i nie wyję ładowanie 14,4 ztym wyciem to dziwne zjawisko :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.