Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wcale bym się nie śmiał jak byś założył te nowe śruby za 104 zeta i diagnosta powiedział by Ci "Panie zabrakło regulacji na mimośrodzie" :mrgreen:

I wtedy co robisz???

Jeździsz ze złą geometrią?

Tak, tak!!! Wywalasz śruby z mimośrodem i składasz na zwykłych. A zdarza się to z tego co wiem bardzo często.

taka sytuacja jak opisałeś zdarza się często bo rzadko który matoł - diagnosta wie że by ustawić musi być kombinacja regulacji oboma mimośrodami na każdej stronie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mało który też ma klucz do regulacji tej górnej śruby z tyłu... a potrzebny jest płaski klucz 16, albo 18.. o długości conajmniej 30 cm, żeby go tam upchnąć i żeby chociaż trochę wystawał.

Kolejny problem i znowu czekanie, aż sobie specjalny klucz znajdą.. masakra! :mad2:

O dziwo, koleś pomyślał i tym razem sprawdził i z przodu nie będzie kolejnej niespodzianki i wszystkie śruby się regulują. :lol:

 

Na szczęście na tyle na ile się udało jest ustawione, odchyłka po 3 minuty na tylnych kołach, dużo nie brakuję, nie poddam się w połowie drogi. Do tego siadłem mu na ambicję, mówi że jak następnym razem nie ustawi co do minuty to kasy za to nie weźmie. :8)

Opublikowano
Mało który też ma klucz do regulacji tej górnej śruby z tyłu... a potrzebny jest płaski klucz 16, albo 18.. o długości conajmniej 30 cm, żeby go tam upchnąć i żeby chociaż trochę wystawał.

najlepiej koła pierw zdjąć i śruby popuścić ale jak mają to zrobić to nawet jak wiedzą to wolą udawać że nie wiedzą :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się, że to dlatego, że musiałby od nowa całą procedurę przeprowadzić, a w międzyczasie zjechać, zdjąć koło itp, a czas to pieniądz.. trudno, pojade tam w sumie 3 razy (pierwszy, ostatni i nigdy więcej) ;)
Opublikowano
Wydaje mi się, że to dlatego, że musiałby od nowa całą procedurę przeprowadzić, a w międzyczasie zjechać, zdjąć koło itp, a czas to pieniądz.. trudno, pojade tam w sumie 3 razy (pierwszy, ostatni i nigdy więcej) ;)

 

Jakby mial specjalne dlugie i plaskie klucze do gornych srub to nie trzeba wcale kol ruszac. Problem jest w tym ze wlasnie malo ktory ma i konczy sie to tak ze albo w ogole gornych srub nie ruszaja i wtedy wlasnie moze im braknac regulacji na dolnych, albo jak juz rusza to nie skreca potem tak jak powinni i cala geometria w p.... po kilkuset metrach. Ja to juz przerabialem u siebie niestety.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Nie ma co zakladac ze bedzie zle, no chyba ze masz watpliwosci co do kolesia. Prawda jest taka ze zeby ustawic poprawnie wszystko to potrzebna jes regulacja gory I dolu. No chyba ze masz niebywale szczescie I tylko dolem trzeba lekko pokrecic. Najlepiej jakbys wiedzial kto w Twojej okolicy robi to jak trzeba bo wtedy masz pewnosc ze kolesie maja odpowiedni sprzet I wiedze. Moze koledzy pomoga? Niby nie jest to skomplikowane ale jak koles tego wczesniej nie robil to dobre checi nie wystarcza. Czasem warto nawet nadrobic troche km I zaplacic 50 wiecej ale nie wracac potem po piec razy. Decyzja nalezy do Ciebie.
O Tempora! O Mores!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Przypominam, że z tyłu na każdą stronę idą dwie śruby z mimośrodem do regulacji geometrii.

Jedna to kąt pochylenia koła, druga to zbieżność. Jakimi śrubami chcecie jeszcze regulować???Czy może mam jakieś nietypowe zawieszenie i o czymś nie wiem?

Z przodu nic prócz zbieżności się nie reguluje. Robi się to wkręcając lub wykręcając końcówki (tak mi się z tym skojarzyło :norty: :mrgreen: ) i nic innego się z przodu nie luzuje ( :norty: ).

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Cichy, Tobie sie w ogole wszystko kojarzy :D ale zeby drazki I koncowki...no cos w tym jest. Nikt nic nie mowil o wiekszej ilosci srob. Po jednej na gorze I na dole na kazdej stronie to razem cztery. O zadnych innych chyba nie bylo mowy. I co do przodu to oczywiscie masz racje. Sa co prawda tacy co zmieniaja katy na gorze z przodu ale o takich modyfikacjach nie rozmawiamy.
O Tempora! O Mores!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tobie sie w ogole wszystko kojarzy

A bo mnie kolega w temacie o prostowniku i ładowaniu podpuścił :D .

Czyli ładujmy Panowie :norty:

ale żeby drążki I koncowki...no cos w tym jest.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Tobie sie w ogole wszystko kojarzy

A bo mnie kolega w temacie o prostowniku i ładowaniu podpuścił :D .

Ty się nie migaj tylko pisz tu potomnym czym ładujesz

:mrgreen: :mrgreen:

Żeby powiedzieć coś na temat -to śruby przy wahaczach dokręca się raczej kluczem nasadowym lub oczkowym a nie płaskim :roll:

Opublikowano
W temacie klucza to chodzi o to zeby byl w specjlnym ksztalcie I dosc plaski /cienki zeby zeby sie tam dalo wepchnac oba w te waskie szpary przy gornej srubie I nakretce (wiem jak to brzmi :mrgreen: ) do dolnych jest dostep piekny jak wiadomo ale do gornych to trzeba miec zreczne palce :mrgreen:
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
W temacie klucza to chodzi o to zeby byl w specjlnym ksztalcie I dosc plaski /cienki zeby zeby sie tam dalo wepchnac oba w te waskie szpary przy gornej srubie I nakretce (wiem jak to brzmi :mrgreen: ) do dolnych jest dostep piekny jak wiadomo ale do gornych to trzeba miec zreczne palce :mrgreen:

 

Tak-tak i najlepiej żeby klucz był w kształcie banana z ruchomą główką. :mrgreen:

Widzę koledzy że się rozkręcacie. :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dokręca się raczej kluczem nasadowym lub oczkowym a nie płaskim :roll:

Płaski - miałem na myśli, że z profilu płaski, bez tej odchylonej końcówki.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ty się nie migaj tylko pisz tu potomnym czym ładujesz

:mrgreen: :mrgreen:

Jak czym??? Ku***em :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Żeby powiedzieć coś na temat

No to już trzeci temat o :norty: I to wszystkie na raz :mrgreen:

Ale jak w temacie jest śruba i jest tuleja :mrgreen:

W temacie klucza to chodzi o to żeby był w specjalnym kształcie I dość plaski /cienki żeby żeby się tam dało wepchnąć oba w te wąskie szpary przy górnej śrubie I nakrętce (wiem jak to brzmi :mrgreen: ) do dolnych jest dostęp piękny jak wiadomo, ale do górnych to trzeba mieć zręczne palce :mrgreen:

W wąskie szpary wepchnie się. Jak się popieści to się wszystko zmieści :mrgreen:

Tam na dole też dobrze jak się ma zręczne palce :norty:

Tak-tak i najlepiej żeby klucz był w kształcie banana z ruchomą główką.
:mrgreen:

Taki figlarny :mrgreen:

miałem na myśli, że z profilu płaski

Eeee taka deska to nieeeeeee!

Płaskich nie tykamy :mrgreen:

Musi mieć żeby złapać dłonią i :P :P :P :norty:

PS. Jak mam zły humor to oglądam sobie to.

A dobrze się ogląda :mrgreen: i słucha. Fajne dziewczyny są i jak śpiewają to tak ładnie języczki im chodzą :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Ty się nie migaj tylko pisz tu potomnym czym ładujesz

:mrgreen: :mrgreen:

Jak czym??? Ku***em :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Chodziło mi o prostownik i Twojego Jeepa :mrgreen: :mrgreen:

Erotomanie jeden :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Prostownik mam taki "RomStan 12/15" Bardzo dobry jest :cool2: .

Kiedyś miałem firmowy i odpalałem Lublina na nim-sprawdził się doskonale i prywatnie kupiłem sobie taki sam.

Nie używany już dawno bo Beta pali na dotyk nawet po prawie miesięcznym postoju, a w Czarnym mam nowiutki aku Boscha.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.