Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

będę wdzięczny za pomoc przy ustaleniu faktycznego stanu techniczego tego auta:

 

http://otomoto.pl/bmw-330-piekna-e46-coupe-w-org-m-paki-C28114086.html

 

Zdaję sobie sprawę, że jest to komis, natomiast szukam już od jakiegoś czasu 330CI i jest trudniej znaleźć coś ciekawego, bez przekładki i nie walonego z każdej strony niż się spodziewałem, dlatego będę wdzięczny za każdą pomoc.

 

Pozdrawiam,

Łukasz

Opublikowano

VIN załatwiony:

WBABN51020JT64675

 

Będę wdzięczny za wszelkie informacje i liczę, że znajdzie się w końcu auto, od którego ktoś nie będzie chciał mnie odwieść :)

Opublikowano
Art. Wartość

Numer podwozia WBABN51020JT64675

Kod typu BN51

Typ 330CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT) -> Tapicerka w oryginale była inna

Data prod. 2001-03-24

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Pytanie, czy są to rzeczy, które dyskwalifikują to auto. Sam chciałem mieć czerwoną skórę, może właściciel podobnie? Czy raczej myslicie o zalaniu samochodu, czy innej katastrofie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewne 330Ci przed liftem 2002/2003 to kwota minimum 35tys zł po opłatach u nas, kupilem teraz w De dwie Ci 2003r (320Ci Mpak, 330Ci) więc wiem ile się trzeba było nagimnastykować żeby je kupić. Jeśli do 30tys uda Ci się kupić unas w PL pewne 330Ci to rozpatruj to w kategorii cudu :mrgreen:
Opublikowano
35k to już lekkie przegięcie i wykracza poza mój budżet. Mam rozumieć, że w takim razie 95% osób (nawet na forum) jeździ szrotami?
Opublikowano
35k to już lekkie przegięcie i wykracza poza mój budżet. Mam rozumieć, że w takim razie 95% osób (nawet na forum) jeździ szrotami?

 

Wrażliwy temat z tymi forami różnych marek. 95% to za dużo powiedziane, jest wielu świadomych swojego budżetu. Jednak i tak grubo ponad połowa ma przysłowiową "perełkę" o której piszesz, tylko nikt się nie przyzna. A i wielu kolegów znajdzie się, by przyklepać 'wysoką jakość' danej sztuki. Dobry chwyt marketingowy - za "forumowość" wartość auta rośnie ;) Po prostu zawsze warto zachować ostrożność.

 

Zgadzam się z zielo, 330Ci lepiej sobie odpuścić bez kasy, chyba że akceptujesz bogatą przeszłość i jeszcze bogatszą przyszłość.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
35k to już lekkie przegięcie i wykracza poza mój budżet. Mam rozumieć, że w takim razie 95% osób (nawet na forum) jeździ szrotami?

Myślisz że jak forum to każdy ma igłę 100% bezwypadek? Temat wałkowany milion razy, te auta kupuje się w De a nie na Białorusi więc zobacz ile tam kosztuje pewne 330Ci, pewne czyli z historią przebiegu w aso i albo z kosmetycznym uszkodzeniem albo całkiem bez wypadku. Nie zapomnij doliczyć kosztów sprowadzenia i opłat ( 18,6% akcyzy i całej reszty rachunków) wtedy stwierdzisz z czyjej strony jest to lekkie przegięcie. :cool2: Przestaniesz się wtedy dziwić że nie możesz w tej kwocie kupić dobrej 330Ci.

Opublikowano

Z tego zdaję sobie sprawę, byłem ciekaw odnośnie tej konkretnej sztuki, bo jak sytuacja rynkowa wygląda w tej kwocie wiem - opłakanie.

 

Byćmoże się przejadę zobaczyć, najwyżej będę celował w 320/323 w dobrym stanie z M Packiem.

Opublikowano

Każdy z przedmówców ma rację ;) .

 

Poniżej wspomnianych przez Marka 35 tyś da się kupić, ale z czegoś świadomie/nieświadomie rezygnujesz ................. .

 

Autko tańsze nie będzie złe jak ostatecznie kupisz praktycznie bezwypadka z ogólną mechaniką eksploatacyjną do roboty np. komplet amortyzatorów .......... wahacze przód ......... itd.

 

 

W omawianej sztuce :

 

- dokładnie analizujesz przód ;

 

- wszelkie najgłębsze zakamarki wnętrza ............... i poważnie się zastanawiasz hehe :) .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak kupowałem swoje 5 lat temu zapłaciłem więcej jak za wystawiane w tym czasie 2-3 lata młodsze "okazje". W tym roku prawdopodobnie pójdzie 'pod nóż' bardziej z musu jak potrzeby pozbycia się dobrego auta. Patrząc po ofertach tego co oferuje rynek odechciewa mi się tygodni/miesięcy szukania czegoś co będzie tym za co się podaje. A, z drugiej strony jak mam go oddać za jakieś śmieszne pieniądze to sensu w tym żadnego nie widzę.

 

U nas nie ma świadomości dobre auto musi kosztować, jest za to należy kupować okazje bo inaczej szwagier będzie miał polewkę.

Opublikowano

Dla sprostowania - ja świetnie zdaję sobie sprawę, że na godne uwagi auto nie powinno się żałować. Nie szukam też okazji w rodzaju 328/330CI za 15k, a i takie się zdarzają. Mimo wszystko trudno je nazwać okazją, bo już miałem okazję się przekonać, że to nic innego jak jeżdżące trupy.

 

Skłaniam się obecnie ku wyjazdowi ze znajomym mechanikiem, który sprowadza auta z Niemiec i tak wydanie ciut większej kwoty niż miałem zamiar początkowo, ale jednak na egzemplarz, który będzie godny uwagi. Druga możliwość, to kupno forumowej fury, ale tylko i wyłącznie od osoby, która nie żałowała na auto czasu i środków. Sam nie szczędziłem na swoją obecną Hondę i przynajmniej wiem, co będę sprzedawał i nie będę musiał pisać bajek, jak w większości ogłoszeń.

 

Dzięki Panowie za pomoc i sugestie!

Opublikowano
Dobre autko w DE kosztuje niemiec to nie darczyńca ani frajer za swoją e91 zapłaciłem 10k pln wiecej od igiełek z allegro ale juz rok smigam i jestem zadowolony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.