Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam problem. Po wymianie oleju w wspomaganiu, straszny syf, zauważyłem plamy pod autem. Nie duże ale zawsze. Przyjrzałem się i olej cieknie z przewodu ciśnieniowego wychodzącego z pompy. Jak odkręcałem przewód w celu spuszczenia płynu musiałem użyć siły żeby wyjąć go z pompy. Czy przy wymianie płyny wymienia się też ten oring ??
Opublikowano
jesli nic tam nie lało to nie ma po co rozbierać, ja tak myślę:) ale jak u siebie rozbierałem to też miałem problem z wyciągnięciem tego węża;/ i dobrze sobie pomierz suwmiarką jaki oring założyć:)
Opublikowano
Nic się nie lało, ale olej był konsystencji miodu, do tego ciężko chodziło wspomaganie. Przejadę jeszcze z 500 km i zmienię płyn przy okazji i oring.
Opublikowano
a tak przy okazji zapytam, jaki olej wlewacie do wspomagania ? wiem tylko że ma być ten ATF :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://img200.imageshack.us/img200/8650/wspomaganie.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

powiem wam że mi też jakoś ciężko chodzi wspomaganie, fakt mam szerokie opony 225 ale wydawało mi sie ze powinno chodzić lepiej naet na takich oponach:)

 

Chociaż słyszałem że te auta tak mają że im ciężko chodzi to wspomaganie ale ile w tym prawdy to nie wiem;/

przyznam sie ze jakiś czas temu musiałem wymienić pompe bo było ją dość głośno słychać i co chwile urywała mi się rolka pod alternatorem która jest wkręcona w taką łape, po wymianie pompy jak narazie ok od dłuższego czasu:)

 

jak myślicie może być to wina przekładni? coś w niej daje tak duży opór że podczas skrętu w miejscu słychać obciążenie pompy, no i z tego powodu może siadła mi moja pompa;/

Opublikowano

A i jeszcze CI dodam ze jak kupiłem auto też miałem cyrki z cieknącym płynem wspomagania i nie umiałem dojść z czego tak leci;/

ale powodem były węże które dałem dorobić za 100zł wymieniłem chłodnice płynu bo była lekko wgięta, ciekło tez na śrubie wchodzącej z wężem do przekładni, no i jeszcze nieszczęsny oring na wyjściu z pompy.

 

ale już jest ok tylko ze coś się poci przez korek ;/

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
no i stało się. Moja pompa dziś umarła. Jest to model produkcji firmy LUK, czyli jak wiadomo drogi i z wadliwym ukręcającym się wałkiem. Jakie polecacie zamienniki ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.