Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto na podtlenku gazu . Odpale samochod chodzi nie zbyt ladnie. Po rozgrzaniu silnik kuleje jak by na jednym garze nie chodzil. Postanowilem wyczyscic swiece gniazda świec . Pomoglo na 80 km gdzies i znowu to samo. Świece maja kolor popielaty (szary) .
Opublikowano
Fajki w dobrym stanie? Sprawdź jak będzie ciemno czy nie błyskają.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Skoro po czyszczeniu świec pomogło chwiłowo to gdzieś może jest przerwa w układzie zapłonowym. Poruszałeś, styki poprawiły sie i było ok.

Zaczął bym od wymiany świec, może są wypalone już i nie zawsze prawidłowa iskra pada. Najlepiej komplet bo przy lpg bardzo czesto i szybko sie wypalają.

Sprawdził bym wszyskie połaczenia na układzie zapłonowym czy wszedzie jest dobry styk.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
a nie masz jakiś starych na podmiane żeby sprawdzić czy pomoże? Z tego co znalazłem to w tym silniku są cewko-fajki, czy zmieniałeś je kiedyś? Czy nadal orginalne?

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

Wymiana cewek to 1000zł więc to nie takie hop siup.

 

Jak pisałem zrób tzw. próbę błyskową. W nocy, albo w ciemnym garaży sprawdź czy nie ma przebić z świec na pokrywe.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sonda pracuje.Świece nie były lekko okopcone?To może świadczyć że przylewa np sonda leży.U jednych będzie mulić u innych szarpać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

komplet to 1000zł za cewki, to może kupić jedną i podmieniać pokolei... A były wymieniane od nowości?

Na gazie jak i na benzynie takie same objawy?

Jeśli tak to jak dla mnie wina wisi w zapłonie... Może gdzieś są zaśniedziałe styki we wtyczkach?

 

Sonda z tego co wiem ma inne objawy, ale nie można jej wykluczać. Zawsze można ją zwykłym miernikiem zmierzyć i sprawdzić podstawowe parametry lub wypiąć wtyczkę i spróbowac uruchomić silnik.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
rzuciła mi sie na myśl jeszcze jedna rzecz... Miałem kiedyś podobnie w polonezie gdy wydmuchała mi się usaczelka pod głowicą między dwoma cylindrami i wydawało się jakby nie chodził na jeden gar po nagrzaniu silnika

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.