Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam od niedawna po dynamicznej jezdzie i zatrzymaniu sie i wrzuceniu na luz silnik pracuje jakby diesel przez ok. 10 sek po czym wszystko wraca do normy, działo sie tak sporadycznie a teraz już praktycznie za każdym razem jak po jedzie wrzuce na luz nie zależnie od stylu jazdy. po wciśnieciu sprzegła natychmist cichnie. przy odpalaniu /gaszeniu też jest cisza ,stuki sa nie równomierne ,raz głośniejsze raz cichsze ale wyraznie coś stuka. czy to może być dwumas? auto ma 430tyś przebiegu
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
czarne listewki drzwi<->progi dokup bo brak ;) 2 mas w lagunach (to nie auto, nie polecam) było czuć przy ruszaniu, nie takie coś jak tu - ale tylko tyle w temacie wiem :)
Opublikowano
Moze to wskazywac na dwumas, a przy ruszaniu nie szarpie , przy zapalaniu lub gaszeniu nie ma zadnych dzwinych odgłosow, jakies zegotanie ,stuki itp ???????
Opublikowano

Podepnę się po temat. U mnie przy gaszeniu słychać takie jakby klekotanie , rzegotanie. Oczywiście ze zmianą biegów nie ma problemu ale jeśli to dwumas to czy jest sens zakładać używkę ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak wciśniesz sprzęgło to dźwięk jest taki sam?

 

Edit nie doczytałem. Niby po wciśnięciu jak wszystko cichnie to dwumas ma luzy. Zresztą i tak skrzynia do zrzucenia i się okażę :)

Opublikowano
trudno jednoznacznie wskazac ze to dwumas ale objawy ktore podajesz w 70 % moga na to wskazywac, czyli te stuki , telepot silnikiem , czesto tez przy ruszaniu dochodzi szarpanie i przy uruchamianiu i gaszenia dziwne odgłosy , choc te ostatnie 3 objawy u Ciebie nie wystepuja . Ale skoro autko ma przejechane 430 tys km to miał prawo nawet pasc juz drugi dwumas od nowosci, bo najczesciej pada przy przebiegu od 220 do 270 choc tez nie ma reguły. jednym słowem trzeba rozebrac i sprawa sie wyjasni .
Opublikowano
Kupiłem używany dwumas i mam pytanie , ma on 1 cm luzu ale jak mocniej obrócę to obraca się jeszcze o 1 cm i wraca bo odpycha go sprężyna. Czy to normalne zachowanie?
Opublikowano
nie polecam uzywek bo naprawde trudno dokładnie sprawdzic , i luzu nie sprawdza sie tylko krecac ale tez jaka ma odchyłke . jesli kupiłes za dobre pieniadze to mozna sie bawic jesli sam to robisz i nie płacisz komus, bo w innym przypadku moze sie okazac ze po 2 dniach bedziesz robił to samo i robocizna bedzie kosztowac 60% nowego dwumasu , tu masz krotki sprawdzian koła
Opublikowano
sprawdz ile luzu ma na boki te koło jesli ponad 2cm lub 3 cm to szkoda zakładac nowe ma około 1cm do 1,5 cm i tez powinno miec niewielka odchyłke ale dokładnie nie pamietam ile
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
własnie mam podobny problem z e 39 idetycznie tłucze sie na wolnych obrotach po wcisnieciu sprzegła przestaje , i sprzegło slizga w czasie jazdy , i mam to w najbliszym czasie rozbierac mysle ze wymiana sprzegła i dwumasu załatwi sprawe a ty wymieniłes sprzegło tez czy sam dwumas uzywany ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.