Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wczoraj spieszylem sie do sklepu na zakopianke a ze mieszkam 30km od krakowa to pociskalem 180 i tak wile razy ostre chamowanie do 100 tir tira wyprzedza .i tu byl zonk podczas chamowania strasze huczalo i drgala mi kierownica tak jakby mi sie klocki konczyly .dodam ze mam nowki opony w tym sezonie kupiony fulda-seprit zawieszenie jakies 2miesiace temu robione wszystko -amorki drazki sworznie.a hamulce robione 10tys temu nowe tarcze i klocki ?co to moze byc ,na co zwrucic uwage ?dodam ze jedze na aluskach w zime ale to sa orginalu bmw bardzo masywne wiec chyba nie pokrzywilem ?
Opublikowano
Ja miałem kiedyś podobny objaw tylko że przy niższych prędkościach, okazało się że miałem lekko zniekształcone tarcze hamulcowe, a o to nie trudno gdy np. po ostrym hamowaniu wjedziemy w kałuże i zimna woda chlapnie na rozgrzaną tarcze.

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

Mnie też kierownica lata na boki przy hamowaniu, ale to najpewniej wina cieńkich tarcz hamulcowych. Przy ostrym hamowaniu tarcze uginają się w miejscach gdzie są puste wewnątrz, może miałeś je mocno rozgrzane (:zlosc:) i też zaczęły się uginać (zakładam, że też masz tarcze wentylowane).

Mam jeszcze pytanie: ile mogą kosztować nowe tarcze do E36 325i :?:

Opublikowano
Ja w zeszłym roku wymieniałem i o ile mnie pamięć nie myli to coś koło 100zł. płaciłem za jedną tarcze wentylowaną JURID.

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano

Też miałem taki problem, który zresztą powraca jak bumerang. Przyczyna krzywe tarcze.

Raz przetoczyłem i było dobrze, lecz nie na długo. Myślałem, że może piasty krzywe. Wymieniłem piasty i kupiłem nowe tarcze Brembo Max oraz klocke Ferodo Premium. Był spokój z rok i teraz znów coś się zaczyna dziać.

Jeśli masz jak ja silnik 1.6 to masz napewno tarcze niewentylowane i właśnie to jest problem. Ja planuję włożyć przy najstępnej zmianie wentylowane tarcze od modeli z silnikiem 2.0 i wyższych, co oczywiście wiąże się ze zmianą zacisków. Jeśli ktoś robił taką zmianę proszę dać znać, bo nie wiem czy wystarczy zmienić same zaciski i tarcze, czy jeszcze coś :?:

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Ja w zeszłym roku wymieniałem i o ile mnie pamięć nie myli to coś koło 100zł. płaciłem za jedną tarcze wentylowaną JURID.

 

Dzięki :cool2:, tak mi się zdawało, że w InterCarsie mi mówili około 98zł, ale niebardzo mi się chciało wieżyć, bo wiem, że do peugeota czy renaulta to kosztują około 300zł za sztuke :?.

Opublikowano
Fordy maja tragiczne tarcze ciagle sie krzywia kupuje sie orginalne i zaraz kierownica drży. A w 1,6 sa na 99% niewentylowane i to jest caly problem nie sa przystosowane do hamowania z duzych predkosci.
Opublikowano

a jak tarcze prost to napewno luz gdzis w zwieszeniu zazwyczaj sworznie krotkie albo tuleje gumowo metalowe ewentualnie dlogi sforzen jak to wszystko ok to sprawdzic koncowki drazkow.

pozdr

Opublikowano
dzieki za info bede musial sprawdzic w servise na wiosenym przegladzie .zastanawiam sie wlasnie co do wymiany na wentylowane ale mam teraz nowki i szkoda wymieniac ,podlaczam sie do prosby czy ktos to robil ile zaciski itd.pozdrowka
Opublikowano

Dwa zaciski kupisz za ok. 100pln, oczywiście używki.

 

Tylko pytanie czy tylko zaciski trzeba wymienić :?:

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.