Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, kieruje sie do was, bo szukam powodu dla którego samochód ciężko pali na ciepłym silniku.(e46 320d 2001r przed lift) Na zimnym od strzała odpala przy -10 nawet, pojadę gdzieś - zgaszę - chce odpalić ponownie po jakimś czasie i kreci rozrusznik, kreci parę razy i to czy odpali to loteria... W większości przypadków odpali.. Na początku myślę - akumulator. Podładowałem, ale dalej na rozgrzanym silniku kreci długo. Problem od razu rzuca sie w oczy bo rano jak wyjeżdżam bez problemu łapie, potem czasem mam problem.. Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam !
Opublikowano
Panowie nie straszcie Kolegi :wink: W przedliftach problem z rozruchem rozgrzanego silnika wynika z padającej pompki wstępnej w baku.
Opublikowano

A jak cenowo sie przedstawia ta pompa wstepna?

 

Kolega jezdzacy rowniez BMW tylko polifcie, mial podobne problemy przez immobiliser. Zdarzalo mu sie ze po prostu mu nie lapal wysiadal z samochodu zamykal na minute otwieral i bylo dobrze.

 

Zaznacze ze dzis byla sytuacja i odpalil z kabli

Opublikowano
looknij ile na allegro chodza. Z demontazem sobie poradzisz. Sciagasz tylna kanape i jest juz pompka. N
Opublikowano

podobne problemy ale w wersji po lifcie dawały lejące wtryski - znajomy dwa wtryski zregenerował i jak ręką odjął.

Jedyna różnica to taka, że jemu również czasami źle odpalał na zimno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.