Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z BMW 2003 320d 150km , w aucie laly przelewami 3 wtryski ( dymilo na czarno i zero mocy ) po wymianie wtryskow wszystko ok auto ma moc itp .

Ale pojawil sie problem rano ( na zimnym silniku auto dymi na bialo i przerywa przez jakies 5 sek ) plynu nie ubywa ,swiece zarowe ok

Tak samo auto lapie turbo dziure miedzy 2500 - 3000 tys obrotow. Egr wyczyscilem posprawdzalem wszystkie przewody itp

Zrobilem diagnostyke i zero bledow :/ wczoraj zrobilem 100 km autostrada nalalem v pover i redex do baku ale dalej to samo rano :/

 

Czy ktos sie spotkal moze juz z takim problemem ? Jedynie co jeszcze zrobie to wymienie odme ( ale watpie czy cos to da )

Opublikowano
Zapowietrza się układ paliwowy, dlatego kopci na biało i przerywa. Pytanie gdzie jest nieszczelność?? Jeżeli chodzi o moc, to odepnij zawór EGR i sprawdź jak będzie się zachowywał silnik przy obciążeniu 2,5-3tys obr/min.
Opublikowano
Te programy słabo działają ... To to samo co ecusafe w przypadku dpfa który czyści tablice dtc i brak jest problem z diagnostyka auta ... Jeśli już bardzo chcesz zblokowac egr a nie potrafisz zrobić tego sam to proponuje zamknąć go DISem ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.