Skocz do zawartości

520i Gasnie jak dojade do skrzyzowania lub na luzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie gdy jade na gazie to jest ok lecz kiedy dojade do skrzyzowania i zaczynam hamować i w ostatniej fazie po wcisnięciu sprzęgła gaśnie musze wciskać sprzęgło jak mam około 1000obr to nie zgasnie. Na paliwie tego nie robi. Myślałem ze to od lpg ale dzis byłem na pierwszym przeglądzie bo to nowa instalacja i usłyszałem że to nie od instalacji tylko jakis regulator wolnych obrotów lub przepustnica. I moje pytanie czy facet moze mieć rację bo ten regulator jest podobno pod kolektorem ssącym. Proszę o odp zanim dam rozbierać auto.
Opublikowano
Jeśli stoisz w miejscu i masz auto na luzie to również gaśnie??? Bo jeśli tak to koleś faktycznie ma rację,a odpowiada za to najczęściej regulator biegu jałowego(wolne obroty) często nazywany silniczkiem krokowym. Wspomniany krokowiec to nr 17 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=13_0409&hg=13&fg=15 wystarczy zazwyczaj go wyczyścić i przy okazji przepustnicę będziesz miał pod ręką
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Nie kolego jak juz się zatrzymam i nie zgaśnie to jest ok trzyma wolne obroty i może chodziś az paliwa mu zbraknie :)
Opublikowano
Ale jak by to lambdy czy przepływka to powinen paliś i być spłaby tak mi sie wydaje a idzie ok i pali 13,8l na 100 dziś liczony
Opublikowano
Ale te spalanie 13.8l/100 to rozumiem że chodzi Ci o tryb miejski :?: Bo jeżeli nie to wynik dosyć spory, a wtedy jednak przepływka albo wspomniane wcześniej sondy
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli tylko na lpg to wina regulacji.

Chwilowo jest za ubogo. Trzeba lekko skorygować mapę a na "pocieszenie " dodam , że jak się zrobi gorąco w lato to problem się nasili.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli tylko na lpg to wina regulacji.

Chwilowo jest za ubogo. Trzeba lekko skorygować mapę a na "pocieszenie " dodam , że jak się zrobi gorąco w lato to problem się nasili.

 

dyzio255 ma rację,u mnie było tak samo-gaśnięcie auta na lpg przy dojeżdżaniu do skrzyżowania-skorygowanie mapy i ok :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście założyłem , że masz instalację sekwencyjną.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Gaśnięcie zawsze na lpg. Co do temperatury to zawsze jak juz sie przełączy na gaz. Wczoraj specjalnie pojechałem na przegląd o 300km prędzej bo myślałem że to od gazu ale gościu twierdzi ze nie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak byś podał z jakich elementów twoja instalacja się składa to by nam dało lepszy obraz.

A gość widocznie nie ma za bardzo pojęcia o swojej robocie.

Potrzebna regulacja.

Podaj jakie masz wtryski , reduktor , elektronikę i jeśli jeszcze coś wiesz o tej instalacji to też.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Bardzo chętnie napisze ale totanlie nie wiem. To co wiem że jest to sekwencja oczywiście i Kme. Odnosząc się do pytanie z poprzedniej wiadomości na ciepłym silniku gasnięcie jest znacznie częściej.
Opublikowano
Jak zakładasz gaz w aucie, to wszystkie czujniki robią się bardzo wrażliwe i nawet, jeżeli nie widać błędów to coś może być nie tak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem może być również bardziej prozaiczny. Dzieje się to na końcówce gazu w butli, czy na pełnym również? Może być, że podczas hamowania gaz przelewa się na przód butli i z racji złego ustawienia zaworu próbuje zasysać z pustego końca..
Opublikowano
Dzieje się to zawsze czy gazu jest max czy połowa. Myślę aby dać do czyszczenia przepustnicę i stabilizator wolnych obrotów to co chciał ten facet od gazu. Jak to nie zadziała to będę bardzo nie miły dla niego :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
niestety muszę odgrzać :x Mam dokładnie takie same objawy silnik m54 lpg : stag 300 ,kme gold i czerwone hany . Po przeczytaniu tematu poleciałem z bananem na buzi wydłubałem krokowca wyczyściłem i ....... kupa :cry: dalej to samo. Na kompie wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze - podmieniłem cewkę na sprawną z innej ale nie wiem czy błąd powrócił- gaśnięcie tak. Dolot wygląda ok nie sprawdziłem odmy. Czy wypadanie zapłonu na jednym cylindrze bądź odma może powodować takie objawy ? Dodam że gazownik się nie popisał już trzy razy poprawiał mapy pierwszy raz bunia ledwo ruszała a za drugim szła jak burza tylko spalanie wyszło 24l/100km :duh: Zakład niby polecany ale coś kiepsko im idzie z moim autem sam montaż też pozostawia wiele do życzenia. I teraz zanim sam się zabiorę za mapy i zmieszam ich z błotem chciałbym wykluczyć winę samego samochodu.Macie może jakieś pomysły ?
Opublikowano

Sprawdź najpierw porządnie dolot. Kup zmywacz do hamulców i na odpalonym psikaj w dolot i obserwuj jak zachowują się obroty. Przy przepustnicy psikaj na trójnik (chyba tam taki pamiętam, że jest) On często tam łapie lewe powietrze.

Przy wypadaniu 1 zapłonu raczej nie powinien gasnąć. U mnie wypadał na 2 cylindrach i chodził strasznie nierówno. Sprawdź w nocy cewki czy przebić nie mają. Jak będą mega zużyte to będziesz widział przeskakujące iskry.

Opublikowano
pomogło dokładne umycie przepustnicy niby nie wyglądała na mocno zabrudzoną ale jednak. Prawdą jest fakt , że jak założysz lpg to wyjdą wszystkie bolączki , które na benzynie nie są odczuwalne. Dobrą stroną medalu tej sytuacji jest to , że gaziarze w końcu się zebrali w sobie i mapy ustawili prawie perfect :cool2: .Teraz zastanawiam się czy im powiedzieć w czym tkwił problem. Obawiam się , że znając prawdę będą wypuszczać klientów na autokalibracji a w razie problemów odsyłać na sprawdzenie dolotu.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witajcie odgrzebuję kotleta mam ten sam problem przy prawie każdo razowym dojeżdżaniu do skrzyżowania bądż do ronda na luzie gaśnie (wolne obroty ) na benzynie idzie ok dodam że staram się by gazu nigdy nie brakowało i zawsze tankuję kiedy już świeci prawie ostatnia kontrolka zielona od gazu tankuję na stacji lotos, czy to wina silniczka krokowego czy czegoś innego gdzie szukać winowajcy a może instalacja wymaga dokładniejszego przeglądu jeśli się nie mylę to instalacja jest firmy tatarini ale pewności nie mam , proszę o info jak wyeliminować problem z tym objawem pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.