Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc mam taki problem że przy prędkości ok~80-100km/h Auto zaczyna bardzo drgać, drga cała buda, tak że po prostu nie da sięprzekroczyć tej prędkości.

 

Czym to może być spowodowane?

Opony są dopompowane, może źle wyważone?

To samo się tyczy przy hamowaniu, tyle że przy hamowaniu raczej to jest spowodowane tarczami, ponieważ troche zużyte i nie równe już są, może to sie przekładać na drgania całego auta podczas jazdy ?

Opublikowano

Kolega najpierw przeszukaj forum bo było już mase o rzeczach które powodują drgania :search:

główne przyczyny w skrócie:

- źle albo wcale nie wyważone koła, ukrzywiona felga

- krzywe tarcze(możesz spróbować przetoczyć jak jest z czego),

- wszelkie luzy w zawieszeniu, szczególnie wybite sworznie na wachaczach oraz poobrywane gumy na górnych wachaczach to takie główne

 

Najpierw zmień sobie felgi na letnie jak masz i zobacz czy jest to samo, jeśli dalej to sprawdź zawieszenie tylko z kimś kto czai baze bo to trzeba 2 do tego żeby było dokładnie ewentualnie stacja diagnostyczna ale rzadko przynajmniej w moim przypadku znaleźli przyczyny czegokolwiek, jak nie ma luzów to przetocz sobie tarcze.

 

Zwróć uwagę na gumy górnych wachaczy, u mnie nie było widać, że są oberwane, były lekko spękane ale po wymianie wszystko wróciło do normy

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Przyczyną może też być wał napędowy. Np. zużyta podpora.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przyczyną może też być wał napędowy. Np. zużyta podpora.

Masz racje, ewentualnie też ten przegub gumowy między wałem a skrzynią. Tarcza przegubowa się to zwie fachowo. Tyle, że to żeby sprawdzić to najlepiej jest ściągnąć...pęknięć nie widać z zewnątrz

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

60% - wahacze gorne lub dolne lub oba.

20% - krzywe, niewywazone kola lub opony

10% - tuleje tylnej belki

10% - wał

0% - tarcze, jeżeli nie biją przy hamowaniu

Opublikowano

jak przy hamowaniu wibruje to sprawdził bym czy tarcze nie maja bica w pierwszej kolejnosci. Po pierwsze to nic nie kosztuje, tylko troche czasu. Ścignąć koła i pokręcić tarczami.

Jeśli ok to koła do ważenia... Wystarczy mała dziura nieszczęśliwie trafiona i felga krzywa.

Podpora wału ma troche inne objawy z tego co wiem.

 

Trzeba sprawdzić... I eliminować przyczny.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.