Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Czy jest możliwość przełożenia klimatyzacji automatycznej do samochodu w którym klimatyzacja jest ale na tzw pokrętła.

chodzi mi o przełożenie z jednego auta do drugiego?

Opublikowano

Wiaze sie to z przebudowa instalacji, w klimatroniku masz sterowanie elektroniczne a nie manualne (ciegna), niewiem czy nagrzewnica nie bedzie inna przy tym. Gra raczej niewarta swieczki, chyba ze masz czas i lubisz grzebac :8)

Popraw tytul tematu bo ci zamkną :cool2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Jak dla mnie klima sterowana ręcznie (pokrętłami) jest po prostu lepsza, czyli mnie zawodna.

Tak więc ja na twoim miejscu zostawił bym tak jak jest, nie ma co kombinować tylko dlatego

że chcesz mieć guziki.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podpinam się do tematu , ile by to mnie kosztowało gdybym zlecił to np. ASO??

Mam straszny problem z tą klimą ponieważ dzieją się z nią dziwne rzeczy , raz wieję zimnym raz ciepłym i tak na przemian :duh:

Ustawiam na ciepłe powietrze ,przez pewien czas leci ciepłe ,a nagle zaczyna walić zimne :mad2: Wiecie może o co chodzi ??????

Opublikowano
Układ masz dobrze odpowietrzony? Sprawdź czy masz strumień przelewowy. Na wolnych obrotach powinien lekko lecieć ze zbiorniczka, a po dodaniu obrotów musi być spory wystrzał :mrgreen: I ma być ciągły bez przerwy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co to jest ten strumień przelewowy i jak to sprawdzić ? Możesz to dokładniej opisać?????
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chciałbym widzieć wycenę takiej przekładki w ASO. Myślę, że kupisz za to drugie e39 ;)

Wolę wsadzić kase i wstawić ten klimatronik niż kupić drugie e39 i zmieniać silnik :D Uwierz mi ,że moje e39 to jedno z ostatnich w takim stanie i drugiego takiego nie znajdę .

Opublikowano
odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego na zimnym. Na górze zbiorniczka po lewej stronie zobaczysz małą dziurkę. Z niej po odpaleniu powinien sączyć się płyn. Po zwiększeniu obrotów musi sikać dość mocno bez przerywania tego strumienia. Jeśli nie leci bądź przerywa układ masz zapowietrzony.
Opublikowano
Chciałbym widzieć wycenę takiej przekładki w ASO. Myślę, że kupisz za to drugie e39 ;)

Wolę wsadzić kase i wstawić ten klimatronik niż kupić drugie e39 i zmieniać silnik :D Uwierz mi ,że moje e39 to jedno z ostatnich w takim stanie i drugiego takiego nie znajdę .

Eeee tam, na Alledrogo pełno jest takich "JEDYNYCH W POLSCE I NA CAŁYM ŚWIECIE" :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego na zimnym. Na górze zbiorniczka po lewej stronie zobaczysz małą dziurkę. Z niej po odpaleniu powinien sączyć się płyn. Po zwiększeniu obrotów musi sikać dość mocno bez przerywania tego strumienia. Jeśli nie leci bądź przerywa układ masz zapowietrzony.

Zrobię zaraz tak jak piszesz . A jak myślisz odłączenie webasta może mieć jakiś wpływ na to co pisałem? Bo odłączyłem je niedawno (wyjąłem bezpiecznik ) bo załączało się bez względu na temperaturę ,jak otworzyłem drzwi i ciągle mnie wku........ :evil:

Opublikowano
Chciałbym widzieć wycenę takiej przekładki w ASO. Myślę, że kupisz za to drugie e39 ;)

Wolę wsadzić kase i wstawić ten klimatronik niż kupić drugie e39 i zmieniać silnik :D Uwierz mi ,że moje e39 to jedno z ostatnich w takim stanie i drugiego takiego nie znajdę .

 

Nie no, jasne że jak Ci zależy to rób. Tylko nie sądzę, żeby był jakikolwiek sens robienia tego w ASO, bo raz że robocizna, a dwa nowe części kosztują majątek. Na używkach wyniesie to też sporo, ale jeszcze jakiś sens ma.

Opublikowano
viewtopic.php?f=15&t=139469 Tu masz mała podpowiedź. Co prawda e46, ale można zobaczyć co Cię czeka :D Hmm ASO to porażka. Pewnie ładnie by skasowali. Jakby ktoś był przypadkiem to może się zapytać z ciekawości. Ja niestety mam 110km do najbliższego ASO. Miałbyś salon BMW, a jest nissan :duh:
Opublikowano
Jak dla mnie klima sterowana ręcznie (pokrętłami) jest po prostu lepsza, czyli mnie zawodna.

Tak więc ja na twoim miejscu zostawił bym tak jak jest, nie ma co kombinować tylko dlatego

że chcesz mieć guziki.

Ja z klimą manualną nigdy bym e39 nie kupił, takie auto jest chyba niesprzedawalne. Przecież klima automatyczna to wielka wygoda, chyba że ktoś nie umie jej obsługiwać i nie wie jak ona działa, to opowiada takie bzdety, że to tylko guziki,czyli uważa, że klima automatyczna to jest to samo co klima manualna do której dołożono tylko szpanerski wyświetlacz cyfrowy, w jednym masz może rację, klima automatyczna może być też sterowana manulnie ( pewnie Ty tak jeżdzisz), natomiast klima manualna może stać się automatyczną dopiero po dołożeniu do niej odpowiednich gratów. Zresztą tendecja jest taka, zeby zmienić z manu na auto, a nie odwrotnie.

Opublikowano
No dla mnie też automatyczna klimatyzacja jest jednym z niezbędnych elementów wyposażenia samochodu i nie wyobrażam sobie już jazdy z ręczną. W samochodzie żony mam manual i jak nim gdzieś jadę, to bez przerwy muszę coś kręcić tymi pokrętłami, bo mi za ciepło, za zimno, za mocno wieje, za słabo wieje itd. U siebie kiedyś ustawiłem temperaturę i od tego czasu nie ruszałem ;) Chyba że trzeba włączyć np. nawiew na przednią szybę.
  • Moderatorzy
Opublikowano
po dodaniu obrotów musi być spory wystrzał :mrgreen: I ma być ciągły bez przerwy.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jak dla mnie klima sterowana ręcznie (pokrętłami) jest po prostu lepsza, czyli mnie zawodna.

Tak więc ja na twoim miejscu zostawił bym tak jak jest, nie ma co kombinować tylko dlatego

że chcesz mieć guziki.

Ja z klimą manualną nigdy bym e39 nie kupił, takie auto jest chyba niesprzedawalne. Przecież klima automatyczna to wielka wygoda, chyba że ktoś nie umie jej obsługiwać i nie wie jak ona działa, to opowiada takie bzdety, że to tylko guziki,czyli uważa, że klima automatyczna to jest to samo co klima manualna do której dołożono tylko szpanerski wyświetlacz cyfrowy, w jednym masz może rację, klima automatyczna może być też sterowana manulnie ( pewnie Ty tak jeżdzisz), natomiast klima manualna może stać się automatyczną dopiero po dołożeniu do niej odpowiednich gratów. Zresztą tendecja jest taka, zeby zmienić z manu na auto, a nie odwrotnie.

No cóż ja tylko napisałem że z ręczną nie ma tyle problemów (technicznych) wiadomo że automat to automat, ale przekładanie za wszelką cenę

aby mieć guziki http://forum.karawaning.pl/public/style_emoticons/default/hmm.gif każdy robi jak uważa, tak więc życzę wytrwałości w przeróbce auta autorowi tematu.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
po dodaniu obrotów musi być spory wystrzał :mrgreen: I ma być ciągły bez przerwy.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Nic dodać-Nic ująć

TAK TRZYMAĆ :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.