Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem. Przeczytałem już wiele postów na ten temat i nie wiem dalej czy dobrze diagnozuje problem. A mianowicie. Bmw 1.6 m40 z sekwencyjną instalacją gazową. Auto falowało na obrotach więc posprawdzałem, pozamieniałem te podstawowe elementy od których może auto falować (Silniczek krokowy,przepływomierz,Dolot do przepływomierza, sonde lambde) I tu moje zdziwienie iż auto dalej faluje. U znajomego w warsztacie podpieliśmy się pod kompa i wyczytaliśmy błąd z sondą lambdą(Dokładnie 2 błędy chyba nr błędów 201 i 70) No to kupiłem orginalne uzywane sondy i każda z nich nie działała. Nawet uniwersalna sonda którą wykombinował najlepszy elektryk w mieście. Biedny złapał się za głowę po paru wizytach i stwierdził, że to komputer silnika. Zamówił nowy lecz ten był jeszcze gorszy niż ten mój. Więc by pozbyć sie juz tego bmw z garazu odpiął mi wężyk idący od Regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssacego. I auto na benzynie dalej falowało lecz na lpg przestało. I tu moje pytanie. Czy wymiana Regulatora załatwi sprawę ze auto bedzie chodziło równo na benzynie i na gazie czy to jest coś związane z komputerem? :)

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa a nie zmieniać regulator na pałę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.