Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od jakiś dwóch miesięcy pod korkiem wlewu oleju, na 3/4 jego obwodu mam mydełko w kolorze kawy z mlekiem....Hmmmm?

 

czyżby to uszczelka pod głowicą??? a może tylko różnica temperatur, mrozy???

Opublikowano

U mojego kolegi bylo to samo jak jeździl krotkie odcinki zima.

Po bardzo porzadnym rozgrzaniu silnika emulsja zniknela.

Naprawde dobrze przegonil auto i porzadnie rozgrzal olej a nie tylko plyn chlodzacy.

 

Pozdrawiam

Szymon

Opublikowano
Potwierdzam ja też tak miałem i już nie mam :mrgreen: samo zniknęło :cool2:
Opublikowano
Mialem tak w poprzednim aucie (tdi),wystepowalo tylko przy mrozach,a po dluzszych trasach znikalo :cool2: -to nie jest problem :)
icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz silnik, N46 ? Jezeli tak to sprawdzil bym separator oleju i jego rurki, moze jest zapchany, powinno sie go wymieniac co 60 tysiecy a jak znam zycie nikt tam nie zagladal dopoki sie nie zapcha i wywali zasyfiony olej do wydechu
Krzysztof
Opublikowano
TAK N46, o jaki separator oleju chodzi gdzie go znajdę!!! W realOEM na żadnym rysunku nic nie mogę znaleźć!! Wracając do pompy vacum którą wymieniłeś można wiedzieć ile za nią dałeś??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Separator oleju czyli odma jest pod kolektorem ssacym. Za pompę dałem cos ok 1100 zł było to jakieś 2 lata temu. Teraz mam już inne auto, tzn e90 lci
Krzysztof
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

a więc mamy lato i o dziwo mydełka pod korkiem nie ma :)

wielkie dzięki!!!

  • 3 lata później...
Opublikowano
U mie podobny problem ale ja jeżdżę do pracy w jedną stronę 25 km i później powrót. Ponad to wymieniałem uszczelkę pod podstawą filtra oleju przed wymianą poziom oleju był na max po wymianie na zimnym silniku jest max a jak się rozgrzeje spada na połowę stanu i się utrzymuje wie ktoś o co może chodzić ? oczywiście przy wymianie uszczelki wyleciało mi trochę oleju ale to od początku powinien chyba pokazywać ubytek a nie jak się rozgrzeje ?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Stan oleju sprawdzamy dopiero na rozgrzanym silniku, na zimnym nie pokazuje stanu rzeczywistego.

Oprócz jazdy na niedogrzanym silniku, powodem pojawienia się nalotu pod korkiem, może być nieszczelność uszczelki pod głowicą.

Opublikowano

Jak ci nie ubywa płynu (tzn. troszkę może ubyć wyparuje) i nie ma mazi w zbiorniczku to ok. No chyba że termostaty siadły i silnik nie dogrzany cały czas. Sprawdż temp cieczy

Wiesz jak :) ? są filmiki na YT nie chce mi się opisywać :P Temperatura powinna mieć pomiędzy 105-110 st. po dokładnym rozgrzaniu .

Opublikowano
Uszczelka pod głowicą raczej nie silnik był robiony (pierścienie, uszczelniacze itd.) jakieś 6 tyś km temu a co do temp. W normie 108 stopni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.