Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Czy warto jechać do tego auta proszę o pomoc.

Rozmawiałem z właścicielem i to typ roszczeniowego malkontenta z wybujałym ego (kasa). Na dzień dobry sprzedaje gadkę na wstępie jaki to on nie bogaty i jak podjedziesz do niego i zobaczysz jego firmę to padniesz na kolana. Pomijając wady tego typa interesuje mnie to auto, nie każdy pies jest zły jak jego właściciel. Czy możecie obejrzeć tę furkę i napisać, czy za te pieniądze warta wzięcia, może ją ktoś zna? Wg niego auto było serwisowane do 100 000 km (potem chyba brak kasy na aso), no i dalej w stodole wymienione wszystko łącznie ze skórami na fotelach!!! (bo dakota się szybko wykańcza ??? prawda???). Auto bez wypadek i miało ocierki. Na text ze sprawdzeniem zawiechy typ powiedział ze się przejadę i bedzie sprawdzona:). Ciężko go wyczuć czy coś ukrywa czy kasa na łeb padła. Umówiłem się na oględziny z warsztatem 2h w sumie na wszystko. Jest to 1wł salon Polska. Przy silniku nie wymieniał nic prócz kolektora na wydechu (przypadłość 3.0D). Wyposażenie to to co mnie tu pociąga w tym aucie akurat pode mnie. Podobno w aso mu dają 30k za niego, dla tego sprzedaje poza aso i odbiera nową bme w czwartek. Auto po wymianie wahaczy ,malowana przednia macha fragment, tył zderzak po parkingówkach. Typ ma podać vin ale jak do teraz nie wysłał mi go jeszcze. Jak dostane to dokleję je na forum. Może znacie jakiś warsztat w Bydgoszczy co by go dobrze przetrzepał? Warto brać taką BMW z 2004 roku, czy lepiej dorzucić 10 tys i brać 2006 rok bawerke z silnikiem po lifcie z niemiec od private.

 

dzięki!!!

 

 

 

http://allegro.pl/bmw-530d-e61-3119259560.html

Opublikowano
Tyle szmalu ma i 5,5k z aso mu różnicy zrobi? Zalecam ostrożność aczkolwiek jak nie przeszkadza Ci ten typek to może akurat coś fajnego upolujesz, nie zajechanego. Tymbardziej 1wł to duża zaleta
Opublikowano

Z pyszalkami jest trudna rozmowa, szczeoglnie jak auto ma mankamenty o ktorych "nie wspomial" i chcesz zejsc z ceny. Ja bym zaczal od rozmowy na temat tego co chcesz sprawdzic i kiedy bedzie mial czas :) Dowiedz sie, czy nie ma nic przeciwko podlaczeniu pod kompa i zmierzeniu miernikiem lakieru. Czasem ludzie wymiekaja, jak wspomne o hamowni, wtedy wiadomo juz ze cos jest grane. Przy tym aucie takie minimum to komp (wtryski w 3.0d potrafia byc w oplakanym stanie) + stacja diagnostyczna, pod warunkiem, ze troche kumasz temat.

 

5.5 tys robi roznice, bo kazdy kto dorobil sie jakiegos majatku w zyciu nie zrobil tego rozrzutnoscia. Tak samo uzasadniony jest fakt, ze po pewnym przebiegu/wieku przestaje sie serwisowac auto w ASO.

 

Auto wyglada rozsadnie, skora po 200 tys nie powinna byc styrana, podobnie kierownica (choc tu nie ma reguly). Martwi mnie przebieg 193 tys- typowy dla handlarzy. Zapytaj przez telefon, kto widnieje jako wlasciciel auta w dowodzie rejestracyjnym a z kim podpiszesz umowe. Jak ja kupowalem swoja, to tez bylo napisane 1. wlaciciel, ale przez tel gosc nie kryl, ze auto jest odkupione od 1. wlasciciela, ktory serwisowal je w ich warsztacie.

 

Ja bym sie obawial jedynie, ze jak przyjedziesz to dowiesz sie, ze on na sprawdzenie w warsztacie nie ma czasu i albo bierzesz albo do widzenia- czasem gnojki tak robia, jak maja cos do ukrycia, a Ty po dlugiej drodze jestes jednak nastawiony na kupno...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Autko nawet ładne ,ale ze zdjęci nic nie powiemy , musisz jechać i sam obejrzeć tylko na spokojnie bez napalania . A z takimi typkami to szczególnie ostrożność wskazana bo tak Cię oczaruje ,że kupisz w ciemno :nienie:
Opublikowano
taki z typka kozaczek heh, zapytaj o więcej zdjęć bo z tych ciężko coś wywnioskować, skoro malowana była maska to miernik albo fachowe oko w ruch, bo maski raczej nie "otarł" :) ogólnie za takie pieniadze podjchał bym do ASO, sam samochód jest tani w porównaniu z innymi na allegro
Opublikowano
Dzięki za info. Wierzyłem, że można kupić od 1 właściciela zadbane auto i się nie pomyliłem. Moją kupiłem w de i e60 530d też tam kupię, czyli w de i Monachium najlepiej u źródła. Nie ma co polegać widzę na autach z polski, dla mnie różnica 2 tys euro przy nawet 10k i mieć dobre auto vs złom to nie różnica. Poczytałem na forach i seria F schodzi na psy im dalej tym gorzej a e60/e65 to jedyne słuszne auto w silniku 3L. Wolę brać też silnik po lifcie 2006 rok lub ewentualnie 2007 cały pol lifcie. Pozostaje mi szukać od Niemca w wyposażeniu spoty/komfort, dynamic drive, xenon,strefa, aktywny tempomat, parktronic,mpak,shadowline,nivo było by ok i webasto może jeszcze podgrzewana sport kiera, ale nie wiem czy było coś w tych rocznikach takiego. Pomijam night vision, nie latam na trasach oraz zbędne gadgety domykanie klapy bagażnika czy HUD. No i automat/ manual obojętne. Jak znajdę większość tych zabawek to będę zadowolony. Coś jeszcze montowali w E60wartego uwagi?
Opublikowano
Ładną ty masz fantazje chłopie. Za 45 tys chcesz kupić ładną e60/e61 z 2006 lub 2007 roku w full wypasie i to jeszcze w DE gdzie te auta są droższe niż u nas. Sam szukam e60 z 2006 wzwyż i poniżej 55 tyś nic ciekawego nie ma ale tobie życzę powodzenia w szukaniu prezentów od "niemieckich" przyjaciół.
Opublikowano
ps. zapomniałem dopisać że auto potrzebują za 1,5 roku i zamierzam szukać przez ten okres idealnej 530d. Masz rację dobre e60 zaczynają się obecnie od 12k euro. Zwróć też uwagę, że niemiaszki zaczną kupować teraz Fki, a co za tym idzie będzie spory wybór e60.
Opublikowano
Moja trójka e46 daje radę przy jednym dziecku, ale drugie w drodze, a to już za małe auto dla rodziny. Okres jeszcze odległy zanim będzie potrzebna i to właśnie jest ten czas na znalezienie zadbanego autka, ale ja nie jestem marzycielem tylko praktykiem, zmieniam zawsze z konkretnego powodu. Nauczyłem się też, że czas działa na korzyść i trafiają się dobre okazyjne auta. Właśnie tak sprowadziłem swoją 3,5 roku temu.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.