Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
POZDRAWIAM WSZYSTKICH .Panowie takie pytanie ,czy któryś z was spotkał się z taką sytuacją ,że po wymianie kompletnego sprzęgła ,koła dwumasowego auto nie odpala, jest to BMW E87 116I 115 km rok prod.2004
Opublikowano
Rozrusznik kręci ,ładowanie też jest , auto próbuje odpalić ale bez odzewu . Przy wymianie odpinaliśmy kilka przewodów dwa od sondy lambda ,czujnika oleju i jeden przy skrzyni bo przeszkadzają przy wyciągnięciu skrzyni , nic więcej nie było ruszane
Opublikowano
Miałem kiedyś taka samo przy wymianie dwumasu i wtedy mechanik uszkodził czujnik położenia wału. Ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie on jest w e87 i czy trzeba go odpinać przy wymianie skrzyni.
Opublikowano
Chyba pozostaje tylko to ,możliwe że przy odkręcaniu, mogłem uderzyć ten czujnik kluczem, bo innego sposobu nie wymyślę.Kończą mi się hipotezy więc muszę podłączyć auto pod komputer ,może wtedy wykaże co jest ,albo naprowadzi na jakąś usterkę .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zastanawia mnie tylko jedeno ,czemu ludzie pisza odrazu jak nie zrobia pelnej diagnozy :mad2:

to nie maluch ze sie nei obejdzie bez kompa :!:

Sam wymieniales?

Opublikowano
Panowie jutro mam kompa ,a dzisaj patrzylem czy ma iskre i czy paliwo dochodzi do listwy wtryskowej bo myślmy że to może pompa , jedno jak i drugie chodzi poprawnie
Opublikowano
Chłopy chyba będzie wyrok w postaci uszkodzonego rozrządu. W poniedziałek miałem robioną diagnostykę komputerowa , oprócz tego,że słabe ładowanie to coś z kompresją tak mówił mechanik.Do końca tygodnia mają sprawdzić kompresje na cylindrach podejrzenia padają na rozrząd.Więc dzisiaj dzwonię do serwisu BMW z pytaniem czy autko miało wymieniany legendarny już napinacz, na to pani, że tak w Niemieckim serwisie BMW w 2009 roku na początku stycznia przy okazji przeglądu. Teraz pozostaje pytanie, na jaki został wymieniony i czy tak też było, bo po wymianie tego nie powinno dojść do takiej sytuacji , albo to nie jest rozrząd .
Opublikowano
hmm... ciekawe. Nie wiem co tam mechanik robił, ale to można łatwo sprawdzić czy rozrząd padł. Odkręcić korek od wlewu oleju i zobaczyć czy wałki się kręcą (tutaj dokładnie nie wiem czy będzie to widać bo nie mam benzyny, ale w diesel widać bardzo dokładnie) lub też świece wykręcić i mierzyć ciśnienie.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Jest diagnoza, rozrząd przestawiony, zawory pogięte, jutro mechanik zaprasza mnie do obejrzenia głowicy jak bym chciał zobaczyć .Oczywiście będzie rozmowa na temat pieniędzy i pracy jaką będzie musiał wykonać przy aucie. Teraz rodzi się pytanie, czy warto zainwestować w takie auto, prawdopodobnie koszta zakręcą się blisko 2 tyś.Zawory, rozrząd komp.,planowanie głowicy itd. Czy lepiej sprzedać auto jako uszkodzone. Jak myślicie Panowie, co by było lepszym wyjściem, czy po takiej ingerencji będzie to jeszcze jeździło. Nie wiadomo jak zniosły to tłoki i reszta osprzętu.
Opublikowano
Naprawa, jak ma pojecie mechanik to będzie lepiej niż z salonu. Reszta osprzętu jest na pewno ok. Tłoki i inne bzdety na pewno ok. Ciekawe ile poszło zaworów bo taniej może wyjść druga głowica, a tą sprzedać i kilka stówek się zwróci. Za auto uszkodzone wezmiesz grosze i długo będziesz się z nim bujać bo byle jaki frajej będzie mówić że pewnie cały silnik plus coś jeszcze. Szkoda zachodu z handlem.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie od 1 m-ca użytkuję E87 118d z 2007 r. przebieg 93 tys. Skrzynia biegów chodzi bardzo twardo. Wiem wiem BMW podobno tak ma. Ale, wsteczny - trzeba użyć niemałej siły żeby "przejść" do końca w lewo i dopiero dalej w górę. Reszta też ciężko. Najgorsze, że na 1, a przede wszystkim na 3 słychać metaliczy dzwięk, jakby lewarek kładł się na drgającym metalu i sobie podskakiwał, trąc o coś. Czuć to zresztą w dłoni trzymając lewar (wibracie), dzwięk oczywiście zanika. Podnosząc go jest ok. ( ale nie zamierzam jeździć trzymając lewarek uniesiony w górze :) ) Co to może być ?

KRIS

Opublikowano

Panowie od 1 m-ca użytkuję E87 118d z 2007 r. przebieg 93 tys. Skrzynia biegów chodzi bardzo twardo. Wiem wiem BMW podobno tak ma. Ale, wsteczny - trzeba użyć niemałej siły żeby "przejść" do końca w lewo i dopiero dalej w górę. Reszta też ciężko. Najgorsze, że na 1, a przede wszystkim na 3 słychać metaliczy dzwięk, jakby lewarek kładł się na drgającym metalu i sobie podskakiwał, trąc o coś. Czuć to zresztą w dłoni trzymając lewar (wibracie), dzwięk oczywiście zanika. Podnosząc go jest ok. ( ale nie zamierzam jeździć trzymając lewarek uniesiony w górze :) ) Co to może być ?

KRIS

Opublikowano
Panowie od 1 m-ca użytkuję E87 118d z 2007 r. przebieg 93 tys. Skrzynia biegów chodzi bardzo twardo. Wiem wiem BMW podobno tak ma. Ale, wsteczny - trzeba użyć niemałej siły żeby "przejść" do końca w lewo i dopiero dalej w górę. Reszta też ciężko. Najgorsze, że na 1, a przede wszystkim na 3 słychać metaliczy dzwięk, jakby lewarek kładł się na drgającym metalu i sobie podskakiwał, trąc o coś. Czuć to zresztą w dłoni trzymając lewar (wibracie), dzwięk oczywiście zanika. Podnosząc go jest ok. ( ale nie zamierzam jeździć trzymając lewarek uniesiony w górze :) ) Co to może być ?

KRIS

 

Miałem to samo kiedyś

Pęknięty był dolny wspornik skrzyni - http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/22_0140-zawieszenie-skrzyni-biegow/i50142/kL/sN/r2007/m11#part02

Koszt jakies 100zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kasper7, ale masz pecha... nie dość, że skrzynia padła (tak?), to jeszcze rozrząd "przy okazji" się sypnął? :shock:

W życiu bym nie pomyślał, że może nastąpić taki zbieg okoliczności.

Oczywiście nie ma się co poddawać, jak pisze damianz, tylko i wyłącznie naprawa.

Wiem, że w takich chwilach odechciewa się beemki. Byłem kiedyś w podobnej sytuacji, ale nie poddałem się. Wyremontwałem silnik drugi raz z kolei i cieszyłem się bezawaryjną jazdą przez długie lata. Następny właściciel do dziś też jest zadowolony.

 

Co do Ciebie kris.pl, to bez ingerencji mechanika się nie obejdzie, ale to pewnie wiesz. Być może wystarczy wymienić pewną część w skrzyni. Może jest to jakaś prowadnica lewarka, albo jakiś wodzik. Jeśli coś więcej, to rozglądał bym się za drugą skrzynią. Remonty manualnych skrzyń zazwyczaj nie wróżą zbyt długich przebiegów. Tak mi mówił kolega, który miał swój warsztat w PL kilka lat. Przed wyjazdem do IRL, miał nie lada wyzwanie, bo trzeba było wywieźć na złom kilka ton tych skrzyń. Więc widać, że był w temacie. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.