Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was,

jestem świeżo po zainstalowaniu INPY z racji tego że nigdy się tym nie bawiłem powiedzcie mi jak i gdzie mogę usunąć błąd poduszki pow. kierowcy (błąd po wyjęciu kiery do obszycia)

i drugie zapytanie jak i gdzie kodować sobie funkcje dodatkowe jak:

światła do jazdy dziennej, stałe podświetlenie zegarów, przy awaryjnym hamowaniu pulsują lampy stopu, włączenie mp3 itd.

Opublikowano

Hej,

 

Odpalasz INPA, wchodzisz w swój model (e60), wybierasz Body, nastepnie Airbag i klikasz F1 (read memory error), jak odczyta błędy to F2 (delete memory errors).

 

Do kodowania funkcji o których wspomniałeś potrzebujesz NCS Exper i pliki daten do e60.

To wszystko.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Być może :)

 

Postępowałem analogicznie do e90 z pamięci :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Nie w e60, do poduszek:

 

E60/safety module/ wybierasz ktory CIe interesuje ( szl ) / errors lub felher/ F1 czytaj f2 Kasuj.

 

 

Do kodowania trzeba ncs z plikami, oraz dobrze skonfigurowany.

1. Co to znaczy "wybierasz który Cię interesuje"?

2. Jak i gdzie sprawdzić ewentualne inne błędy.

3. Gdzie znajdę całą listę błędów w/g kodów, tak żebym mógł sobie to wydrukować i mieć pod ręką.

A z tym kodowaniem to sobie podaruje, prędzej znajdę kogoś kto się na tym zna i mi tą usługę zrobi

Opublikowano

1.Moduł sobie wybierasz konkretny np. od swiateł

2.Było miliony razy :search:

3.Nie ma.W necie są jakieś szczątkowe opisy wystarczy :search:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy spolszczenie do INPY dobrze działa z tym programem?

Kupiłem kabel i tam jest spolszczenie, kolega informatyk przygotowuje mi program lapa itd. wiec nie wiem czy jest sens kazać mu wklejać spolszczenie kiedy to nie będzie działąć tak jak powinno.

I żebyśmy się dobrze zrozumieli, procedura diagnostyki:

Podłączam kablem diagnostyczny-przekręcam na zapłon-uruchamiam INPE i odwrotnie wszystko do wyłączenia Tak, czy coś inaczej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.