Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ponowny problem z nastawnikiem powrócił po czyszczeniu było ok 2tygodnie i znów na wolych obrotach zaczyna telepać silnikiem nie wiem co to się dzieje

albo mi zle ..wyczyścili a może pompa sie zaciera co tu robic zmienic pompe czy sam nastawnik .Czy pasuje nastawnik od opla omegi 2.5 tds? albo od innej bmw w tds słyszałem ze sterowniki są inne czy cos takiego. :mad2:

Opublikowano
Poczytaj sobie bmw-diesel.pl. Generalnie czyszczenie nastawnika to tylko pudrowanie pryszcza. Trzeba go wymienic na nowy. Doradzam kompleksowa regeneracje pompy w godnym zaufania warsztacie. Tanio nie jest ale za to na takiej pompie pojezdzisz. Po regeneracji konieczne jest ustawienie pompy z komputerem. Wystarczy inpa, ale wiekszosc warsztatow zajmujacych sie regeneracja ma KTS. Trzeba sprawdzic zapalanie na zimnym i na cieplym, wiec w 15 min tego nie zrobia. Sprawdz tez czy nie masz rozciagnietego rozrzadu (w INPA). Niestety lancuszki w TDSach przy sporym przebiegu potrafily sie rozciagac co wplywalo na prace pompy.
Opublikowano

Mam drugi nastawnik uzywany ale na 100% sprawny załoze go i zobaczę dodam tylko że silnik czy zimny czy ciepły pali od pierwszego strzała

jeszcze mi się nie zdarzyło żeby był jakiś problem tylko ma takie odchyły jak się nagrzeje zarzuca silnikiem mówił mi mechanik że cewka na nastawniku nie trzyma .

Opublikowano
z nastawnikiem się udało silnik pracuje normalnie .Teraz prubuje się uporac z dziwnym wyciem na silniku wymieniłem paski i rolki bo były nie ciekawe nie stety nie pomogło dalej wyje przy zdjętym pasku od alternatora, wisko ipompy wspomagania- nie wyje silnik pracuje cicho teraz musze zgadywać co to rolki nowe jedynie co wyczułem to luz na pompie wspomagania dosyć spory a nie wiem jak sprawdzić wiskozę ?
Opublikowano
Musisz na słuch niestety. CO bliżej to będzie ten element. Nie wiskoze a raczej pompę wody bo wisko buczeć nie będzie. W zbiorniczku od wspomagania poziom jest prawidłowy?
Opublikowano

tak poziom jest ok wymieniałem pół roku temu maglownicę i wymieniałem na nowy jak zwaliłem paski to ma luzy pompa .A czy jakiś dopuszczlny luz ta pompa

moze miec, luz jest dosyć spory ciekawe czy to lozysko i da się wymienic.A wracając pompa wody jast razem z wiskoza cięzko się to sciąga zeby sprawdzic?

Opublikowano
przy okazji sprawdź ramię napinacza z niego też mogą pochodzić różne dzwięki to ramie pracuje na tulei i jak smar się wytopi to trze na sucho
Opublikowano
wymieniłem pompe tamta miała peknie jedno zeberko w turbinie ale nie wygladało na złom odpaliłem i wraz dalej wyje została chyba pompa wspomagania ale to juz mam otwarty temat w nowym poscie tam będe pisał jak to sie skończyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.