Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, notorycznie wyskakują błędy

1. 215 ASC/MSR/EML interface not ok,

2. 16 plus width modulatet signal for input air condition comperssor.

 

sporadycznie wyskakuje 202 i 203, ponoć to problemy z sondami?

Czasami ale mało kiedy się zdarza, że zacznie fajnie jechać, czuć różnice po dodaniu gazu, a zazwyczaj nie ma czym jechać, nie wiem czy te błędy mogą mieć jakiś związek z mocą silnika? Ktoś w podobnym temacie napisał że to zawór recyrkulacji spalin, z tego co szukałem dwulitrowy silnik 150 konny chyba nie posiada takiego zaworu.

Pomoże ktoś z tymi błędami bo rozkładam ręce:(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj typ silnika bo nie wiadomo.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Mam tylko inpe, czy można w niej zrobić jakieś logi statyczne albo coś co pozwoli stwierdzić czemu wóz jest słaby a tylko sporadycznie wgniata w fotel?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dwa pierwsze błędy bez wpływu na moc silnika.

Błedy 202 i 203 to błędy składu mieszanki

I to pewnie one sa tu wskazówką.

 

Masz LPG?

 

Cos ci rozstraja mape benzyny. Przyczyny mogą być różne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Tak LPG ma 4 miesiące, 2 razy strojone mapy. Błędy 202 i 203 łapie i na gazie i na benzynie. Silnik tak samo pracuje, czasami czy na gazie czy na benzynie zachce mu się fajnie przyspieszać. Co teraz zrobić z tą mieszanką? Gdzie szukać problemu? Inpa pokaże w wartościach analogowych jakieś nieprawidłowości? To jak rozumiem może mieć wpływ na moc silnika
Opublikowano
Teraz doszukałem się małego pęknięcia kolanka gumowego (guma łącząca przepływomierz, przepustnice i resztę elementów) Na dole tej gumy wchodzi jakby mały platikowy element który jest przykręcony do obudowy filtra powietrza 2 śrubkami. Na łączeniu tego elementu zobaczyłem pęknięcie gumy, z racji że jest to za przepływomierzem może zasysać lewe powietrze, którego przepływka nie uwzględnia. Być może to będzie przyczyną słabej mocy i wywalania 202 i 203?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniekąd tak.

Lewe powietrze robi cyrki.

Ale mocy wiele nie ujmuje takie małe pęknięcie.

 

A czy masz katalizator?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Tak jest kat, oryginał, nic w nim nie ruszałem, wóz ma najechane 260 tys. jestem 3 właścicielem. Dziwne to z tą mocą, bo jak pisałem rzadko bo rzadko ale jak mu się czasami coś odblokuje to zapier ... a potem zaś muł:( nie wiem czy szukać w tej mieszance że tam jest problem czy jak, nie wiem od czego zacząć, fanem marki jestem dopiero od pół roku:(
Opublikowano
To może podstawą Twoich problemów jest wspomniany katalizator,skoro twierdzisz ze jeszcze oryginał. Po takim czasie może być ostro zasyfiony i nie przepuszcza spalin jak należy, a skoro blokuje wylot to może część spalin "cofa" Się i sonda to wyłapuje - takie moje domysły,,ale niech inni Się wypowiedzą
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Rozumiem kolego, wszystko możliwe co napisałeś, teoretycznie taka może być też przyczyna. Nie wiem co z tym teraz robić. Posiadasz może Polskie tłumaczenie inpy albo coś? Chciałem zrobić jakieś zrzuty jak pracuje silnik, jak wygladają ciśnienia i jakies inne wartości, które tam pokazuje. Niestety nie znam się jeszcze na tym programie bo wóz mam od kilku miesięcy. Jakbyś podrzucił albo napisał na jakie parametry tam warto zobaczyć będe wdzięczny
Opublikowano
Niestety z INPĄ nie miałem do czynienia,ale jest tu pełno speców co działają na tym programie i powinni pomóc. Jeśli masz czas to spróbuj pobrać http://chomikuj.pl/rimok/programy+i+instrukcje+diagnostyczne/Interfejs+BMW+USB/Spolszczenie+INPA
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Koledzy ktoś mi teraz podpowie, bo sprawdzając analog value na dwóch dolnych wykresach po prawej stronie ENGINE LOAD (MG/STROKE) skacze od 90 do 170 ( pewnie znacznie wychodzi po za skale) jest czarny wykrzyknik i takie wysokie skaczące wartości, zaraz pod nim AIR USE THE IDLE CONTROL VALVE(KG/H) 16.25 DO 40, ta wartość z tego co widzę także jest za duża bo jest z boku czary wykrzyknik. Jak w temacie auto zazwyczaj słabe czasami jak coś mu odbije to zapier ... jak powinien, ale tylko czasami. Za co odpowiedzialne są te 2 wartości?
Opublikowano
Kolego może lepiej wklej kilka screenów z INPY to będzie widać dużo więcej parametrów, bo te przekroczone wartości i wykrzykniki mogą nic nie znaczyć zobacz tutaj: viewtopic.php?f=97&t=151806
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
jasna sprawa musze dodać parę ujęć, z tego co wiem dolot mam nieszczelny, jest mały przeciek powietrza. Czy w mojej 520i, 150km jest zawór recyrkulacji spalin? Jedni Mówią że tak, ja mimo wysiłku jego nie znalazłem, wielu mówiło że to on może być przyczyną
Opublikowano
Czy w mojej 520i, 150km jest zawór recyrkulacji spalin? Jedni Mówią że tak, ja mimo wysiłku jego nie znalazłem, wielu mówiło że to on może być przyczyną

 

I nie znajdziesz, bo w BMW występuje raczej tylko w wersji diesel

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Musisz wrzucić zdjęcia na serwer a potem udostępnić nam link do albumu lub tych zdjęć. Zrobisz to za pomocą programu typu http://www.imageshack.us/ lub picasa itp
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.