Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zaciętym regulatorze by odpalił.Może pompa mieć słabe napięcie,tyle że jakoś pracuje ale ciśnienia nie da.Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w momencie gdy występuje problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
jak regulator nie puści paliwa na listwę to nie odpali. w listwie może być powietrze. Napięcie na pompę ma być 12v??. Pompa zamiennik ale nowa i wątpię żeby z nią był problem. Może okazać się że moja stara pompa jest również sprawna. Z napięciem nie powinno być problemu bo jak podłączam ją z bezpieczników pod + to też nie ma przelewu przez listwę
polskak203
Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzenie ciśnienia w takiej sytuacji dałoby 100% odpowiedz.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

kolego jesteś w błędzie. jeśli regulator nie otworzy się to paliwo nie wybije się z zasilania na listwę. bo będzie powietrze w listwie jak wtryski wypalą resztkę benzyny.Regulator powinien otworzyć się przy ciśnieniu 3,5bar Jeśli się nie otworzy to na wylocie będzie sucho tak jak u mnie w momencie kiedy nie zapali. Regulator ma podtrzymywać ciśnienie w listwie. Jeśli się zablokuje to auta nie zapalisz.

polskak203
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po kilku kręceniach powietrze jak paliwo poszło by przez wtryski i auto pali.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Teraz sprawdzałem i auto zapaliło bez problemu. Wczoraj po przejechaniu 20km i zgaszeniu już nie zapalił na benzynie. Najlepiej było by podmienić regulator na sprawny i pojeździć. Bo ciężko wyczaić jak raz pali a raz nie. Zazwyczaj nie mogę uruchomić jak jestem poza domem. Pod domem auto pali.:)
polskak203
Opublikowano
Po kilku kręceniach powietrze jak paliwo poszło by przez wtryski i auto pali.

 

Poza tym silnik zgasłby długo przed tym jak lista opróżniłaby się do zera paliwa. I skąd to powietrze po wypaleniu benzyny? Układ jest szczelny.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

kolego jesteś w błędzie. ...

polskak203, źle go zrozumiałeś. Chodzi o to, że regulator nie jest na początku, tylko na końcu drogi paliwa przez listwę (tego paliwa, które wraca). Krótko mówiąc, dla utrzymania konkretnego ciśnienia, ma w kontrolowany sposób płynnie tamować wylot (mniej lub bardziej, ale zależnie od obrotów silnika, czyli podciśnienia w kolektorze) i wypuszczać z powrotem do baku to, co ponad wymagane ciśnienie „listwowe”.

 

...Zazwyczaj nie mogę uruchomić jak jestem poza domem. Pod domem auto pali.:)

Właśnie wg takiej zasady to zazwyczaj się odbywa ;-) Po naprawie startuje niezależnie od miejsca.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisze 3 ostatni raz zmierz ciśnienie paliwa jak nie chce gadać i będziesz wiedział.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
to jest sens podmieniac regulator ?

W celu upewnienia się - tak (ale tylko wtedy, gdy masz możliwość pożyczenia go od kogoś, komu M50B25 startuje bez zarzutu). Wtedy najlepiej sprawdzać uruchamianie w różnych sytuacjach (na ciepłym, zimnym, itd.) U mnie przed włożeniem nowego regulatora ciśnienia trudno było doszukać się jakiejś zasady (bo w dowolnej sytuacji potrafił zapalać z trudem), ale trochę częściej problem występował na ciepłym, ok. 15min - 1,5h od zgaszenia.

 

... zmierz ciśnienie paliwa...

Teoretycznie można (i być może szybko da to jakąś pożyteczną inf.), ale sprawa się komplikuje, gdy ma się do czynienia z częścią, która raz działa, raz nie, bo trzeba by mieć możliwość odczytywania tego ciśnienia przez dłuższy czas, w różnych sytuacjach i jeszcze wiedzieć, jakie są dopuszczalne odchyły w poszczególnych sytuacjach (wtedy też dla pewności najlepiej byłoby to porównywać z jednoczesnym pomiarem w drugim, sprawnym, takim samym samochodzie).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie byłem pewny swojej pompy to założyłem na stałe trojnik z manometrem pod machę i w każdej sytuacji mogłem sprawdzić.Polecam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Sprawa się nie co zmieniła. Wygląda na to że problem znajduje się w zbiorniku paliwa.Ostatnio zauważyłem że problem z odpaleniem zależy od przechyłu auta. Wczoraj gdy postawiłem samochód nachylony na lewą stronę , nie mogłem go odpalić. Gdy obróciłem samochód w drugą stronę ,Paliwo przelało się w stronę pompy zapalił na dotyk. Gdy zmieniałem pompę na nową wlałem 10L benzyny a w baku było coś jeszcze paliwa. Pojeździłem ze 4 dni i zaczął się problem ponownie. Ogólnie jeśli mam w zbiorniku z 10l benzyny to auto raz pali a raz nie. Wcześniej gdy zaświeciła się rezerwa auto zawsze paliło bez problemu. Teraz moje pytanie: czy filtr który jest przy pompie ma dotykać dna zbiornika czy nie?? Może być coś przytkane w koszu który znajduje się na dnie zbiornika? Czy powrót paliwa powinien wlewać się do kosza czy do baku?? Jak zdemontować kosz który jest na dnie zbiornika aby wyciągnąć go u sprawdzić drożność??
polskak203

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.