Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Nie mogę odpalić swojej bm na benzynie.

Na wężyku od regulatora ciśnienia sucho(nie ma przelewu na listwie.)

założyłem używkę pompę paliwa i auto odpaliło bez problemu. Przejechałem 40 km zgasiłem i już na benzynie nie odpaliłem . Dobrze że mam lpg sekwencję i silnik był ciepły to zapaliłem na gazie. Przejechałem parę kilometrów i działał już na Pb . Ostatnio zapaliłem benzynie i po chwili obroty zaczęły spadać i silnik zgasł i już nie odpaliłem. I tak się dzieje raz działa a raz nie. Pompa cały czas pracuje a auta nie mogę odpalić. Czy może to być wina regulatora ciśnienia na listwie??

 

Proszę o pomoc

polskak203
Opublikowano
Może się tak dziać przez regulator, ale jeszcze zostaje kwestia filtra aczkolwiek wątpie, żeby nie puszczał, ewentualnie może masz mało paliwa w baku i zasysa jakiś syf z dna. Jak nie to podmień regulator. Nie wiem jaki podchodzi do 2,5 ale ja mam 3.0 bara na drugiej listwie, tylko nie zapowiada mi się wyjazd do rzeszowa bo bym wziął i można bybyło podmienic

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
paliwo w baku jest . rezerwa nawet nie świeci. Na listwie koło regulatora nie wylewa się paliwo w ogóle. filtr paliwa wymieniłem. regulator ma chyba 3,5 bar. Dzisiaj próbowałem i w ogóle nie odpali. chwilami jak by łapał ale nie zapali.
polskak203
Opublikowano
Czyli paliwo nie dochodzi Ci nawet do listwy, dobrze rozumie? A pompka jest na pewno wydolna? najlepiej jakbyś odpiął przewód doprowadzający paliwo do listwy i wtedy kręcił i zobaczył co się dzieje. bo może pompa działa ale robi za małe ciśnienie żeby podciągnąc aż do listwy. Bo do tego to wszystko się sprowadza. U kumpla chodziła pompka ale przy wyższych obrotach nie wyrabiała po prostu i dociągał do max 3 tys normalnie a potem ledwo ledwo, później skończyła się całkiem. No to tak naprawdę nic innego nie powinno tam kolidować no bo jak.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Paliwo dochodzi tylko regulator nie puszcza paliwa na listwę. Zakupiłem nową pompę paliwa chińczyk za 60zł +koszt wysyłki. Zamontowałem ją i jak na razie pali na benzynie. Może tamte moje pompy nie dawały odpowiedniego ciśnienia i regulator się nie otwierał. Chociaż były przebłyski że na tej używce działało przez chwile i znowu nie odpalał (tego samego dnia)

Dzisiaj zanim zamontowałem nową pompę zalałem 10l benzyny bo coś jak by mało było paliwa w tym koszu w baku. Wtedy zapaliłem bez problemu na starej pompie. Ale za chwile znowu nie dało się uruchomić silnika, i zamontowałem tą nową.

Później próbowałem kilka razy odpalać i na razie jest dobrze.

Zobaczymy czy ta nowa pompa zażegna ten problem. Jeździ może ktoś z was na takim chińskim zamienniku pompy??

Jestem ciekawy ile taka pompa może pojeździć

polskak203
Opublikowano
Czyli tak jak mówiłem, pompa po prostu się zatarła, a jak kupiłeś używke to też nie wywróżysz w jakim stanie była niestety.. co do chinoli to poszukaj na forum ale dlugiej przyszłości ani ja ani nikt inny jej nie wróży na pewno. Rok to jest maks z tego co się orientuje, ale zawsze może trafić się jakaś dobra jak to bywa z takimi rzeczami. A co do paliwa to min to 20l powinno być cały czas żeby pompa sprawnie pracowała

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Na pompce jest naklejka MTM lecz nie wytłoczone w obudowie pompy. Pudełko też MTM. Zauważyłem że rozbieżność cen chińskich zamienników jest ogromna. Czy orientuje się ktoś ile kosztuje taka oryginalna pompa firmy bosch o numerach 0580453021 i gdzie można ją nabyć w rozsądnej cenie??
polskak203
Opublikowano
W rozsądnej cenie to raczej nigdzie. A dokładnie co do ceny to najlepiej przedzwoń do ASO to będziesz wiedzial, tylko może od razu usiądź :norty:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Na razie pali dobrze. Dzisiaj trochę jeździłem po mieście i często gasiłem silnik. Zobaczymy w praktyce. mam nadzieję że to właśnie moja pompa będzie udana i będzie działać przez lata. W końcu beemka nie taka młoda.Odbiegnę trochę od tematu i zapytam jakiej firmy tarcze hamulcowe polecacie. Nie za drogie ale żeby w miarę to działało . Zastanawiałem się nad ATE i nie wiem czy coś tańszego jest sens szukać.
polskak203
Opublikowano
Regulator ciśnienia jest jest na wylocie z listwy, a nie na zasilaniu.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Regulator ciśnienia jest jest na wylocie z listwy, a nie na zasilaniu.

 

A kto powiedział że jest odwrotnie?? :)

polskak203
Opublikowano
Paliwo dochodzi tylko regulator nie puszcza paliwa na listwę.

 

Regulator paliwo w listwie ma przytrzynać, a nie wpuszczać :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Ale jeśli regulator nie wpuści paliwa na listwę to auto nie zapali:) regulator ma utrzymać ciśnienie w momencie zgaszenia silnika aby paliwo z listwy nie wróciło do zbiornika i ma utrzymywać ciśnienie
polskak203
Opublikowano
Regulator jest za listwą, więc nie może trzymać paliwa. Jeśli byłby zamknięty to i tak paliwo wejdzie do listwy, ale już z niej nie wróci do baku :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Po kilku dniach spokoju dziś zaczął się problem z rozruchem na benzynie. Zdarzyło się to kilka razy i znowu odpala i jeździ na pb. Brakuje mi już pomysłów co to może być. Raz działa a raz nie. Czy regulator ciśnienia może blokować się i nie puszczać ciśnienia ?? Może on blokuje się i czasem potrzeba 4bar aby się otworzył czy coś innego przychodzi wam do głowy??Pompa nowa zamiennik i nie sądzę żeby to była jej wina.
polskak203
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyczyść bezpiecznik może zaśniedział,sprawdz przekaznik albo podmień.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
w momencie kiedy na Pb nie działa a silnik jest ciepły , na gazie jeździ bez problemu wkręcając się w cały zakres obrotów. Jeszcze sprawdzę kiedy przestanie palić na benzynie w sposób że podłącze pompę z bezpiecznika do + i jeśli dobije ciśnienie na listwę to silnik powinien zagadać i trzeba szukać winy w przekaźniku a jeśli dalej nie ruszy to dalej trzeba szukać przyczyny.Jak na razie odpala za każdym razem , ale wczoraj był spory problem.
polskak203
Opublikowano
podejrzewam ten regulator ciśnienia paliwa. Może zacina się i nie chce otworzyć mimo ciśnienia 3,5 bar.Zazwyczaj jak jest uszkodzony to nie trzyma ciśnienia lecz może po prostu wiesza się.
polskak203
Opublikowano
A sprawdzałeś jak podają wtryski? może go zalewa?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
w momencie kiedy nie chce odpalić na powrocie z listwy nie przelewa się paliwo. pompka nowa raczej nie powinna mieć problemu z podaniem ciśnienia, lecz czy regulator nie blokuje się i nie puszcza ciśnienia mimo że pompa podaje dobre ciśnienie.
polskak203
Opublikowano
Przecież na zamkniętym regulatorze ciśnienie będzie aż za duże. Może właśnie przez to go zalewa. Gdyby był cały czas otwarty to byloby ciśnienie za niskie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przecież na zamkniętym regulatorze ciśnienie będzie aż za duże. Może właśnie przez to ...

Właśnie zazwyczaj w tym może tkwić problem w przypadku regulatorów ciśnienia z 20-to letnim stażem – zbyt wysokie ciśnienie w listwie.

 

Czasem już pisałem - pewny regulator to już od kilku lat tylko nowy regulator, bo wszystkie E34 wkroczyły lub wkraczają w wiek, kiedy ta część po prostu się kończy (zamiana 20-letniego na inny 20-letni, to liczenie na cuda). Zdecydowanie warto wydać kasę na nowy (+ wężyk podciśnienia) i wyeliminować w ten sposób potencjalne źródło problemu (a zazwyczaj jednak cały problem), bo kończący się regulator ciśnienia daje wkurzające i dezorientujące objawy.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
no właśnie podejrzewam go że się nie otwiera mimo wysokiego ciśnienia na pompie paliwa. W momencie kiedy nie mogę go zapalić na wylocie z listwy koło regulatora nie wylewa się paliwo nawet jak załączam pompę na bezpieczniku. Pompa pracuje ale regulator się nie otwiera. Na allegro nowego regulatora nie znalazłem. Czy na zamienniku będzie działało czy tylko oryginał??. Bo słyszałem że oryginał będzie drogi.
polskak203
Opublikowano
W przypadku M50B25 widać, że ceny zamienników (np. Pierburg) i oryginału (Bosch) są bardzo zbliżone, tyle że w ASO ten Bosch jest na pewno łatwo i wygodnie dostępny (w cenie chyba ok. 220zł.).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.