Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, mam problem z bmw e39 520 1996, otóż auto na zimnym silniku przy przegazowaniu kopci na czarno, ponadto na stacji diagnostycznej analizator wykazał zbyt bogatą mieszankę. Dołączam zrzuty z INPA. Napięcie sond lambda przy wolnych obrotach ok 4.98V przy przegazowaniu jak na zrzutach. Proszę o pomoc. Dodam, że INPA pokazuje 1 błąd: 100 selftestecu. http://img28.imageshack.us/img28/2524/inpaloader2.pnghttp://img594.imageshack.us/img594/6057/inpaloader3.pnghttp://img841.imageshack.us/img841/6913/inpaloader4.pnghttp://img248.imageshack.us/img248/9043/inpaloader5.png Edytowane przez M16H4L
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz niewłaściwą pozycję położenia wałka ssącego.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przyczyna to zapewne było kiedyś tam dłubane i jest źle złożone

I nie musi być to przyczyną tego kopcenia i składu mieszanki ale popraw to to nie poznasz auta.

A czy były jakieś błedy zapisane?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

aha.

Czyli całkiem mozliwe , że pada ci sterownik silnika.

Ale tu pewności nie mam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
DME nie jest drogi, ale jak juz to podmien z kims. Lambdy na wolnych obrotach powinny oscylowac. Jak masz caly czas jedna wartosc, to cos jest nie tak. Na pierwszy ogien powinny isc sondy lambda. Na zimnym siniku powiny wzbudzic sie po kilkudziesieciu sekundach i oscylowac. U Ciebie wszystkie adaptacje sa na zero, wiec tutaj tez moze byc cos nie tak. Zerowanie adaptacji to np efekt odlaczenia przeplywki. Przeplwyka przy wolnych obrotach powinna miec napiecie 0,7-0,9v a u Ciebie jest nieco mniej, wiec tu tez moze byc problem. DME faktycznie moze byc przyczyna tych psikusow, bo jesli faktycznie mialbys za bogata mieszanke, do adaptacje powinny ostro minusowac.
Opublikowano
masz niewłaściwą pozycję położenia wałka ssącego.

 

po którym screenie to wnioskujesz??

 

mam też problem ze zmulonym autem i wrzuciłbym screeny z INPY tylko nie wiem które :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
22 lub jak najbliżej tego.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Wstawiam tu swoje screeny, ponieważ też mam problem z brakiem mocy szczególnie w przedziale 1500-2000 obr./min a mnie te wartości z INPy nic nie mówią :(

 

http://img404.imageshack.us/img404/8559/analog1.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/6114/analog2e.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/4862/analog3o.jpg

 

 

napięcia na sondach powinny reagować na przegazowanie na postoju??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.