Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to powiem szczerze, że mimo że może tam jakiejś super wiedzy nie posiadam to na pewno nie złożyłbym tego w całość gdyby tłok wszedł mi luźno na nowych pierścieniach :duh:

 

 

Luźno wszedł tylko olejowy pierścień . A raczej jego trzy części, i tu widzę tego przyczynę listek o grubości (nie wiem dokładnie strzelam 0,5 mm) nie może dać dużego oporu przy zakładaniu.

 

A silnik na stół i po raz kolejny.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te 3 częściowe pierścienie podobno są bardzo dobre.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Podobno jak dla mnie to wydają mi się mniej trwałe...ale tak się zastanawiam dalej czemu tyle oleju żre...

Crespo a dobrze pozakladałeś wszystkie pierścienie? tzn odpowiednio względem siebie i dobrymi stronami? zwróciłeś uwagę na rowki, ewentualnie napis Top??

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ważny jest pierścień środkowy,musi być wsadzony podcięciem w dół.Trochę mnie dziwi że pierścień olejowy wszedł luzno bo składam silnik dla siebie i też wkładałem takie pierścienie i luzno nie wchodziły.Pierścień 3 częściowy trzeba umiejętnie włożyć bo jak ta sprężyna zajdzie za siebie(musi być włożona do czoła)to pierścień będzie miękki i nie spełni swojej roli.Dodam jeszcze że zamek sprężyny dajemy z jednej strony a zamki btych blaszek po stronie przeciwnej.Jak mówią diabeł tkwi w szczególe i tu może być problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ogólnie coś trochę jak by się układało przy bardzo wolnej jeździe do 70 na trasie niemal że nie spala oliwy. Na początku były niewielkie przedmuchy przez bagnet jak i wlew oleju teraz wszystko ucichło. przy normalnej jeździe dalej spala olej. Pierścienie były zakładane przy pomocy urządzenia do tego służącego a pierścień olejowy złożony został (sprawa zamków ) na mercedesa. Dowiedziałem się jeszcze iż pierścienie firmy getz (głównie chodzi właśnie o pierścień olejowy ) zakłada się do nowych cylindrów albo po szlifie.

Auto ma razie stoi nie ruszam silnika tym razem muszę się do tego trochę lepiej przygotować i dowiedzieć jeszcze parę rzeczy.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dla tych którzy będą czytać ten post silnik poszedł na stów po raz kolejny a raczej pod stół bo teraz mój blok po służy jako podstawa stołu :D

Po głębszej konsultacji z fachowcami zajmującymi się szlifami głowic, cylindrów, wałów itp. Oraz dokładnych pomiarach okazało się iż moje cylindry są jajowate i jedyna rzecz do której się nadają to szlif bądź wymiana tulei co ponoć bardziej się opłaca. Nowe pierścienie nie są w stanie uszczelnić jajowatego cylindra, z tond takim straszny przepał oleju. Co gorsza nowe pierścienie ( w moim przypadku ) zużyły cylinder w niewyobrażalnym stopni, powstały 3 garby. Ja byłem zszokowany.

W tej chwili do auta został złożony drugi słupek z całością mojego osprzętu i jak do tej pory jest bardzo dobrze olej nie znika auto ma moc tak jak powinno mieć operacja w końcu zakończona sukcesem.

 

Podsumowując: Każdy uczy się na własnych błędach. Nie bawcie się w zmianę samych pierścieni, nic to nie pomoże a jedyne może zaszkodzić.

 

P.S. Jak kumpel prześle mi zdjęcia z remontu dodam do postu.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.