Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawiozłem moje bmw e46 2.0d 150km do mechanika ponieważ wyskoczyła mi kontolka DDE.

 

Po podłączeniu do kompa wyszło że jest za niskie ciśnienie paliwa, ale dokladnie nie wie co jest nie tak ponieważ nie ma az tak dokładnego softu.

 

Moje pytanie brzmi.

 

Czy "ogolnie" dostepna na chomikuj INPA pokaze dokładnie w czym problem czy trzeba miec jakis profesjonalny soft dostepny u autoryzowanego przedstawiciela BMW?

 

dzieki za pomoc!

Opublikowano
Napewno INPA powie Ci więcej niż ten jego komputerek ,i przyda sie na przyszlość .Bez żadnego problemu zczytasz błedy i wykasujesz ,możesz podejrzeć parametry w czasie pracy silnika i wtedy jesli czegoś nie wiesz napisać na forum .Mamy tu paru fachowców od klekotów :D ,na pewno któryś z kolegów pomoże :cool2:
Opublikowano

kontrolka się zaświeciłą bo auto przeszło w tryb awaryjny

błąd zbyt niskiego cisnienie moze byc spowodowane:

 

zabrudzonym filtrem paliwa

niewydolnością pompki podprogowej

uszkodzonym czujnikem w szynie CR

uszkodzonym regulatorem ciśnienia w pompie

 

W inpie sprawdzisz dokladnie co się dzieje. zacznij od filtra jeśli dawno nie wymieniałeś. Jest sporo tematów o tym więc mozesz poczytać. Większość ludzi proponuje filtr Boscha/manna ponieważ inne mogą mieć słabą przepuszczalność paliwa i problem będzie nadal.

Opublikowano
Dokładnie tak jest najlepiej :mrgreen: :mrgreen: bo mechanicy mają jakieś wynalazki za 100 pln i tylko potrafią najczęściej kasować błędy ale zeby ustalić już coś więcej to nie
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

filtra paliwa w ogole nie było... szkoda gadac... ale mechanic wyjal pompe wtryskowa I wyszlo mu ze regulator jest zabrudzony wiec go wyczyscił. W poniedzialek zamontuje pompe I filtr I odpali auto. Jesli kontrolka sie nie zapali to super. Jesli zapali bedzie szukal dalej. Podobno moze byc problem jeszcze z regulatorem cisnienia na listwie albo z czujnikiem albo pompką elektryczną...

Nie wiem na ile to prawda dlatego zastanawialem sie na ile dokladnie INPAwskazalaby przyczyne??

Opublikowano
Dość dokładnie sprawdzisz parametry w czasie rzeczywistym a nie tylko zrobisz sam odczyt błędów :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

ale po co wyciągać pompe żeby wyczyścić regulator?

może to być że był zabrudzony choć nie koniecznie. Co do regulatora i czujnika to ma racje.

Gdybyś podpiął autko pod np. Inpe to by było wiadomo co go boli a tak to bedzie wymieniał wszytsko za koleją aż wkońcu się uda :)

pompka podprogowa jak będzie dawało słabe ciśnienie też będzie wywalało błeda i tryb awaryjny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.