Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chce lekko obniżyć zawieszenie w e91.

Czy moge tak po prostu moge założyć sprezyny od m pakietu?

Czy lepiej zamiwestowac w jakis gwint? (Nie znam sie jakie firmy sa dobre)

Teraz mam seryjne zawieszenie, a na lato wjadą 18', więc tez nie chce by cos obcierało.

Zależy mi na tym zeby:

1: ładniej wyglądał

2: był sztywnjejszy na zakretach

3: nie był baaardzo twardy, tak zeby wszystko w samochodzie zaczęło mi trzeszczec.

 

Pozdrawiam

Chajec.

Opublikowano
mpakiet to zawieszenie 15mm nizsze od serii. ja u sie siebie zalozylem sprezyny eibach pro kit (25 mm z tylu, 35 mm przod jesli donrze pamietam). eibach ma zestawy dedykowane do konkretnego modelu samochodu. Jestem zadowolony, sporo osob na forum to ma. Gwint to raczej jakbys chcial mocniej schodzic ale wtedy nalezaloby wymienic tez np amortyzatory. Osiagnalem efekty ktorych szukasz. Na zakretach jest sztywniej, a samochod nie wyglada jak koza. Chyba ze masz xdrive'a - tutaj obnizanie budzi pewne kontrowersje, jest o tym watek na forum
Opublikowano
Witam...aby nie zakladac nowego watku i nie smiecic pozwolilem sobie tu napisac.Jestem po aymianie amorkow na bilsteiny i niestety zrobila sie troche koza-auto stoi teraz wyzej.Czy zakladajac te sprezyny eibach zawias obnizy sie troche tak jak w przypadku seryjnego zawieszenia?Niestety amorkow nie moge juz zwrocic bo mam je zalozone.Z gory dzieki za pomoc.
Opublikowano
Witam...aby nie zakladac nowego watku i nie smiecic pozwolilem sobie tu napisac.Jestem po aymianie amorkow na bilsteiny i niestety zrobila sie troche koza-auto stoi teraz wyzej.Czy zakladajac te sprezyny eibach zawias obnizy sie troche tak jak w przypadku seryjnego zawieszenia?Niestety amorkow nie moge juz zwrocic bo mam je zalozone.Z gory dzieki za pomoc.

 

Po zalozeniu sprezyn Eibach Pro Kit 30/25 obnizysz przod o 3cm a tyl o 2,5cm. Chyba ze masz juz zawieszenie sportowe, to wtedy 1,5cm przod a 1cm tyl.

Opublikowano
Witam...aby nie zakladac nowego watku i nie smiecic pozwolilem sobie tu napisac.Jestem po aymianie amorkow na bilsteiny i niestety zrobila sie troche koza-auto stoi teraz wyzej.Czy zakladajac te sprezyny eibach zawias obnizy sie troche tak jak w przypadku seryjnego zawieszenia?Niestety amorkow nie moge juz zwrocic bo mam je zalozone.Z gory dzieki za pomoc.

Ale ktore? B4? B6? Czy B8?

Twoja wypowiedz jest taka jakbys napisal w stylu, jechalem BMW i nie podobalo mi sie.

Poprosimy o szczegoly zatem co do tych bilsteinow.

Obstawiam, ze masz tam B4, bo to sa najzwyklejsze cywilne amorki produkowane chyba ostatnio w rumuni nawet.

Ja natomiast powaznie mysle nad zamontowaniem u siebie B8, bo cos mi mowi ze to jest wlasciwy amor :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Witam...aby nie zakladac nowego watku i nie smiecic pozwolilem sobie tu napisac.Jestem po aymianie amorkow na bilsteiny i niestety zrobila sie troche koza-auto stoi teraz wyzej.Czy zakladajac te sprezyny eibach zawias obnizy sie troche tak jak w przypadku seryjnego zawieszenia?Niestety amorkow nie moge juz zwrocic bo mam je zalozone.Z gory dzieki za pomoc.

Ale ktore? B4? B6? Czy B8?

Twoja wypowiedz jest taka jakbys napisal w stylu, jechalem BMW i nie podobalo mi sie.

Poprosimy o szczegoly zatem co do tych bilsteinow.

Obstawiam, ze masz tam B4, bo to sa najzwyklejsze cywilne amorki produkowane chyba ostatnio w rumuni nawet.

Ja natomiast powaznie mysle nad zamontowaniem u siebie B8, bo cos mi mowi ze to jest wlasciwy amor :mrgreen:

 

Popraw mnie jak sie myle, ale przeciez jeden bzik jakie Bilsteiny zalozyl. Jak zalozy sprezyny krotsze o 3cm z przodu i 2,5cm z tylu to auto sie obnizy o tyle w porownaniu do tego co jest teraz... obojetnie jakie ma amortyzatory.

Opublikowano
No wiec zalozone mam b4 i tak jak pisalem auto poszlo do gory.Nie wiedzialem,ze tak sie stanie znajomy mi je polecil i nie powiem jezdzi sie ok tylko koza straszna co mnie strasznie denerwuje.Gdybym wiedzial bralbym sachsa no ale mądry Polak po szkodzie. Teraz chcialbym chociaz wrocic do wysokosci,ktorą mialem oryginalnie,no i stąd pomysł założenia eibach'a.Mam nadzieje że to rozwiąże problem.Dodam że zawias standardowy nie m-pakowy.A i jeszcze jedno pytanie czy komfort ulegnie zmianie(pogorszeniu) po złożeniu tych sprężyn no i czy owe 3cm jest odczuwalne "wizualnie" aby gra była warta swieczki?Wybaczcie te pytania ale jestem zupełnie zielony w temacie.Thx
Opublikowano
@Ra1406 a mógł byś wrzucić jakies zdjęcie jak wyglada twój samochdo na tych sprezynach?

 

Proszę bardzo. To jest na zimowych 16". Na większych letnich felgach + dystansach powinno wyglądać lepiej. Prześwit mam 12 cm (mierzyłem z przodu).

 

http://img255.imageshack.us/img255/8806/img0900jj.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/7088/img0904q.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/525/img0905dn.jpg

 

Tutaj jeszcze wersja na tej samej feldze z dołożonym dystansem 50 mm:

 

http://img109.imageshack.us/img109/9028/img0324kg.jpg

Opublikowano

A kiedy zakładałeś ten Pro-kit, bo albo się sprężyny jeszcze nie ułożyły i nie siadły, albo jak na moje dość wysoko stoi :roll: Dystans na tylną oś dawałeś 50mm ??

Co do samych amorów, to normalne, że przy założeniu nowych, sprawnych auto podejdzie do góry w porównaniu do tego co było :wink:

 

Co do krótkich sprężyn - nie polecam Eibacha zakładać do zwykłych seryjnych amorów - obniżysz jedynie auto, pogarszając jedynie właściwości jezdne :nienie:

Opublikowano

Co do krótkich sprężyn - nie polecam Eibacha zakładać do zwykłych seryjnych amorów - obniżysz jedynie auto, pogarszając jedynie właściwości jezdne :nienie:

 

Nie wiem jak jest w e9x , ale kiedyś zakładałem pro kity do Avensisa T25 , obniżenie 2,5 - 3,0 cm - seryjny amortyzator - i nie pogorszyło to właściwości jezdnych. Samochód mniej się bujał na zakrętach i mniej nurkował przy hamowaniu przy niemal nie zmienionym komforcie resorowania. Samochód sprzedałem z przebiegiem 200 tys. km, (sprężyny założyłem przy przebiegu ok. 60 tys. km) Nic się nie zużyło, nie rozklekotało itd.

Opublikowano
A kiedy zakładałeś ten Pro-kit, bo albo się sprężyny jeszcze nie ułożyły i nie siadły, albo jak na moje dość wysoko stoi :roll: Dystans na tylną oś dawałeś 50mm ??

Co do samych amorów, to normalne, że przy założeniu nowych, sprawnych auto podejdzie do góry w porównaniu do tego co było :wink:

 

Co do krótkich sprężyn - nie polecam Eibacha zakładać do zwykłych seryjnych amorów - obniżysz jedynie auto, pogarszając jedynie właściwości jezdne :nienie:

 

Sprężyny zakładałem w listopadzie, aczkolwiek na tym zdjęciu z dystansem może stać trochę wyżej (no bo był świeżo po założeniu dystansu - a więc podniesieniu auta) - przejechałem może z pół metra wtedy żeby trochę siadło. Czasem też samo zdjęcie zrobisz z nieco innego kąta (niżej) i wygląda inaczej... w każdym razie obniżenie jest odczuwalne bo już parę razy przytarłem zderzakiem w miejscach gdzie wcześniej nie przycierałem :-/

 

Tak - przymierzany dystans był 50 mm (na 99% jeśli dobrze pamiętam).

Opublikowano

Wysokości zostały porównane w temacie który podesłałem. Pamiętajcie że koło 16" z oponą 205/55/16 jest nieco mniejsze od koła 18" z oponą 225/40 oraz 255/35.

 

Felga 18" opony fabryczne jak wyżej, sprężyny Ebiach Pro Kit, Amortyzatory Sachs M-pakiet prezentują się tak:

http://images49.fotosik.pl/1844/b9e8d2a2ca1a53a2.jpg

http://images37.fotosik.pl/2006/622ace89a4d5b3ff.jpg

http://images33.fotosik.pl/607/c3c4e895799e8a00.jpg

Opublikowano

Wg mnie do codziennej jazdy wiecej nie potrzeba :cool2: wygląda ładnie i da się normalnie jeździć.

S226A - od tego jest jest niżej o 1,5 cm ?

Opublikowano
S226A oraz S704A (M-pakiet) ta sama wysokość. Numery amortyzatorów i sprężyn tych dwóch opcji są inne.
Opublikowano
S226A oraz S704A (M-pakiet) ta sama wysokość. Numery amortyzatorów i sprężyn tych dwóch opcji są inne.

Trochę bez sensu napisałem poprzedni post.. chodziło mi czy po założeniu sprężyn pro kit samochód z S226A jeszcze bardziej siądzie ?

Opublikowano

Tak usiądzie ale bardzo minimalnie w zasadzie różnicę widać tylko z przodu ok 1cm. Sklep czescidobmw.pl rekomenduje Eibach jako zamiennik oryginału.

 

Postaram się zmierzyć różnicę prześwitu przy sprężynach Eibach Pro Kit względem S226A oraz S704A.

 

 

 

@ ra1406 - na zdjęciach auto nie ma żadnej powłoki ochronnej. Przez zimę wszystko zmyła sól i chemia na myjni, dopiero czeka je woskowanie jak śnieg stopnieje :D

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam,żeby nie zakładać nowego tematu pisze tu. Otóż zakupiłem amortyzatory bilstein B8 i sprężyny eibach sportline i wydaje mi sie ,że stoi jak na prokitach a powinna być niżej...? :?

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/KgcVbh.jpg

 

Wszystko nowe twarde to będzie wyżej pojeździj trochę to po uleżeniu się powinno siąść jeszcze z 2cm

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Opublikowano
Sprężyny kupiłem używki i myślałem ,że od razu usiądzie tak jak powinno . Już z 1500 km zrobiłem no ale, może jeszcze muszę pojeździć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.