Skocz do zawartości

E46 coupe 320Ci WBABN110X0JV70674


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Proszę o pomoc w ocenie stanu pojazdu: http://allegro.pl/bmw-320-ci-i2930616489.html

(na sprzedaż od stycznia)

 

Rozkodowany VIN:

 

Type Value

VIN WBABN110X0JV70674

Type code BN11

Type 320CI (EUR)

E series E46 (2)

Series 3

Type COUPE

Steering LL

Doors 2

Engine M54

Displacement 2.20

Power 125

Drive HECK

Transmission AUT

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Prod.date 2001-01-09

 

Code Description (interface) Description (EPC)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system

Code Description (interface) Description (EPC)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights

S788A M LEICHTMETALLRAEDER BMW LA wheel, Individual

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German

 

Code Description (interface) Description (EPC)

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer

S550A BORDCOMPUTER On-board computer

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German

 

 

-----------------------------------------

 

Samochód jest powypadkowy (lewy przód) - po wypadku wymieniono zderzak, koło, wahacz.

Miałem go okazje wstępnie oglądać (jest to 2-gi samochód który oglądałem - pierwszy był kompletną ruiną):

 

Wizualnie:

Lakier:

Rdza w 2 miejscach (jedno miejsce na foto poniżej).

Szpachla na lewym przednim błotniku.

Po 2 warstwy lakieru na pozostałych błotnikach.

 

Silnik: Wymieniony filtr powietrza na sportowy (?).

 

Wnetrze:

3 pęknięcia na drewnie (przednia listwa + na obu drzwiach)

 

Wstępne wrażenia z jazdy:

- silnik wydaje się OK

- hamulec "późno łapie"

- słychać "łożysko"

- samochód ściąga na prawo

 

Dodatkowe zdjęcia:

http://s18.postimage.org/5n39ccvih/IMAG0203.jpg

http://s14.postimage.org/wjbr45f2p/IMAG0205.jpg

http://s21.postimage.org/ougddnp6f/IMAG0206.jpg

 

 

Pytania:

1. Czy pęknięcia na drewnie mogą wynikać z takiego przebiegu?

2. Co może być przyczyną ściągania samochodu (obecnie samochód posiada mocno zużyte opony)?

3. Co może oznaczać że hamulec "późno łapie"?

4. Czy blacha w miejscu oryginalnego filtra powietrza jest powyginana? Czy może to świadczyć o bardzo mocnym uderzeniu?

 

Warto kontynuować temat (stacja diagnostyczna)?

 

 

Za odpowiedzi na pytania oraz wszelkie inne uwagi będę bardzo wdzięczny.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma zdjęć po wypadku, jak

również nie ma książki serwisowej, jest jeden kluczyk.

 

zadzwoniłem do ASO z pytaniem o potwierdzenie przebiegu ale to by zależało od tego czy ASO w którym samochód był serwisowaby (jeżeli był) zamieszczal dane serwisowe do wspólnej bazy online BMW.

 

poza tym tapicerka i kierownica nie wyglądały na 400 tys ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma zdjęć po wypadku, jak

również nie ma książki serwisowej, jest jeden kluczyk.

 

zadzwoniłem do ASO z pytaniem o potwierdzenie przebiegu ale to by zależało od tego czy ASO w którym samochód był serwisowaby (jeżeli był) zamieszczal dane serwisowe do wspólnej bazy online BMW.

 

poza tym tapicerka i kierownica nie wyglądały na 400 tys ;)

W takim razie oględziny na miejscu, pod kątem potwierdzenia prawidłowości naprawy. Z drugiej strony nie wiadomo jakie naprawdę te uszkodzenia były, więc trzeba go przeciągnąć przez "scieżkę zdrowia" Ja wychodzę z założenia, że KS powinna być, nawet stara bezużyteczna, ale jest to zawsze jakiś drobny ślad historii auta. Jej brak daje tylko duże mozliwości do kombinacji z autem i jego historii można szukać w kosmosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

1. Czy pęknięcia na drewnie mogą wynikać z takiego przebiegu?

2. Co może być przyczyną ściągania samochodu (obecnie samochód posiada mocno zużyte opony)?

3. Co może oznaczać że hamulec "późno łapie"?

4. Czy blacha w miejscu oryginalnego filtra powietrza jest powyginana? Czy może to świadczyć o bardzo mocnym uderzeniu?

Pozdrawiam

Ad.1 Możliwe, że zdejmował boczki i pękły a na desce przy wyjmowaniu radia, bo raczej same z siebie nie pękają :roll:

Ad.2 Uszkodzony element zawieszenia i brak zbieżności, przy przetrzepaniu zawieszenia pewnie coś wyjdzie.

Ad.3 Zużyte tarcze/klocki, ewentualnie stary płyn hamulcowy.

Ad.4 Blacha w tym miejscu jest ok.

 

Dość zastanawiające, że sprzedaje po pół roku od sprowadzenia skoro zapłacił sporą akcyzę, więc tak jak napisane zostało wcześniej trzeba dokładnie sprawdzić jak został zrobiony, bo może tu siedzi problem ściągania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość usterek, które wynikają z zaniedbania jak dla mnie dyskwalifikują ten egzemplarz. Zastanów się jakie niespodzianki możesz znaleźć jeśli ktoś nie dbał o podstawy...

 

Nie lepiej dołożyć nawet 4-5 tys. na coś zadbanego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jeżdżę takim samym.

Słychać łożysko - u mnie też myślałem że o coś takiego chodzi -> okazało się że wał był do wymiany (u znajomego podobna sytuacja).W to auto trzeba by dużo pieniędzy wsadzić, więc ja bym odpuścił, szczególnie że cena nie jest jakaś okazyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.