Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Spokojnie założysz LPG do E90 330i N52B30 258KM.

Od 40tys km żadnych problemów.

Po co kupiles 330 skoro nie stac na benzyne.

Dla mnie to szpanerstwo patrz mam e90 patrz 330 na klapie i nie stac mnie na pb

Opublikowano

Po co kupiles 330 skoro nie stac na benzyne.

Dla mnie to szpanerstwo patrz mam e90 patrz 330 na klapie i nie stac mnie na pb

 

Dla Ciebie szpanerstwem jest posiadanie E90? Sam taki posiadasz więc dziwne stwierdzenie.

5-7 letnie E90 to żadne szpanerstwo. Ja też poważnie się zastanawiam nad gazem bo wolę mieć 218KM z niewielkim przebiegiem (duże benzyny mało jeżdżą w przeciwieństwie do diesli) niż 2.0d z przebiegiem 200tys. I wolę mieć gaz niż diesla. Stać mnie na benzynę ale po co mam płacić miesięcznie 1200 za paliwo jak mogę 700.

Masz 2.0d dlaczego? Bo mało pali i koszt jazdy nie jest duży. Więc tak samo ktoś może powiedzieć, że kupiłeś BMW żeby szpanować a nie stać Cię na np 3.0d albo 335i. Takie gadanie jest bez sensu i tylko prowokuje standardową kłótnię.

Opublikowano

No i znów będzie kłótnia .

 

Jak chce LPG to niech se ma .

 

Producent tej instalacji LPG robi ją pod BMW więc ma zapotrzebowanie.

 

Szpanerstwo e90 ? toż te auta mają już 8 lat . Nie mówię, że nie da się szpanować ale pogódźmy się z tym już jest F30 na rynku od ponad roku i jak w nim ktoś będzie miał gaz to można polemizować choć jeżeli będzie to uzasadnione ekonomicznie to jak najbardziej TAK

 

Brat ma pontiaka z 5.5l benzyna v8 i też na gaz. I co chciał mieć te auto bardzo ale nie stać go na to aby wydawał 100 zł na przejażdżkę po mieście więc daje 50 zł na gaz .

Opublikowano

Mam tak samo z Jeepem Grand Cherokee 5,2 V8. Pali 28 litrów gazu więc jazda na benzynie to by był kosmos.

Jeździłem na gazie wieloma samochodami od wielu lat. Nigdy nie miałem problemów, nigdy nie remontowałem silników. Avensisem zrobiłem 200tys na gazie, Accordem 90tys, Jeepem jeżdżę już 4 lata.

Jakbym odkładał do skarbonki wszystkie oszczędności wynikające z jazdy na gazie to bym teraz miał moje E90 za darmo - i wcale nie przesadzam. Więc jak ktoś pisze, że jazda 7mio letnim E90 na gazie to by było szpanerstwo to :mad2:

Fakt, że w moim silniku trochę się gazu obawiam bo jednak ten silnik jest trochę bardziej skomplikowany, ma dużo więcej elektroniki itd. Nie boję się o to, że silnik się zniszczy ale że nie znajdę gazownika, który idealnie wystroi instalację.

Opublikowano

Po co kupiles 330 skoro nie stac na benzyne.

Dla mnie to szpanerstwo patrz mam e90 patrz 330 na klapie i nie stac mnie na pb

 

Dla Ciebie szpanerstwem jest posiadanie E90? Sam taki posiadasz więc dziwne stwierdzenie.

5-7 letnie E90 to żadne szpanerstwo. Ja też poważnie się zastanawiam nad gazem bo wolę mieć 218KM z niewielkim przebiegiem (duże benzyny mało jeżdżą w przeciwieństwie do diesli) niż 2.0d z przebiegiem 200tys. I wolę mieć gaz niż diesla. Stać mnie na benzynę ale po co mam płacić miesięcznie 1200 za paliwo jak mogę 700.

Masz 2.0d dlaczego? Bo mało pali i koszt jazdy nie jest duży. Więc tak samo ktoś może powiedzieć, że kupiłeś BMW żeby szpanować a nie stać Cię na np 3.0d albo 335i. Takie gadanie jest bez sensu i tylko prowokuje standardową kłótnię.

Kupilem 320d bo na taki bylo mnie stac wlaczajac w to spalanie ubezpieczenie i podatek drogowy.

A nie oszukujmy sie nie kazdego stac aby kupic 5-6 letnie auto za ponad 50 tys. Mam tez delsola i gazu do niego nie wpakowalem aby taniej smigac.

Opublikowano
Spokojnie założysz LPG do E90 330i N52B30 258KM.

Od 40tys km żadnych problemów.

Po co kupiles 330 skoro nie stac na benzyne.

Dla mnie to szpanerstwo patrz mam e90 patrz 330 na klapie i nie stac mnie na pb

 

:D

Kupiłem po to aby jeździć tanim autem, tanio na LPG.

Pamiętaj co dla Ciebie jest sufitem, dla innych może być podłogą ;)

 

 

Zwykłym samochodem jakim jest E90 można szpanować ?

 

PS. Na klapie nie mam oznaczeń.

 

Schodzimy z tematu rozmowy.

Opublikowano

Twoje "PS" jest najlepszym podsumowaniem tematu...

Diesel jest dla ludzi , tak jak PB i LPG.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Zwykłym samochodem jakim jest E90 można szpanować ?

Można.

Może nie w Monachium czy w Dubaju ale w Koziej Wólce , w Dziuchowie, czy w Kurowie - można :!:

:norty:

Pozdrawiam
Opublikowano
Ja jestem świeżo po założeniu Lpg do swojej bawari. Silnik N52 230KM Butle mam zamiast schowka (58L) na graty bagażnik cały do wykorzystania póki co nie widzę różnicy w jeździe jest to kolejne auto z instalacja na LPG i nikt mnie na mówi na diesla.Nie oszukujmy się diesla kupują ci którym szkoda kasy na paliwo. Nikt by nie kupił diesla jak by palił tyle samo co benzyna.
Opublikowano
Po co zakładałeś instalacje gazową ? bo chciałeś być eko hahaha. Trzeba było diesla kupić, a teraz będziesz się pieprzyć z instalacją filterki srelki dolewać paliwka itd. Za jakiś czas będziesz mieć pluty pod autem z płynu chłodzącego, co stacja to będzie inna moc. Po przejechaniu 100tkm okaże się że wypaliły się gniazda zaworowe i remont głowicy. Za jakiś biegu jałowego nie będzie lub będzie pływać. W gorszym przypadku przy złym zestrojeniu to rozpadnie się szybciej. LPG to tylko przeróbka !!!
Opublikowano
Ja jestem świeżo po założeniu Lpg do swojej bawari. Silnik N52 230KM Butle mam zamiast schowka (58L) na graty bagażnik cały do wykorzystania póki co nie widzę różnicy w jeździe jest to kolejne auto z instalacja na LPG i nikt mnie na mówi na diesla.Nie oszukujmy się diesla kupują ci którym szkoda kasy na paliwo. Nikt by nie kupił diesla jak by palił tyle samo co benzyna.

 

:mad2: :mad2: Nie oszukujmy się, lpg kupują/montują Ci którym szkoda kasy na paliwo - Nikt by nie montował LPG jakby PB paliło analogicznie tyle samo -zaprzeczysz? :duh: ''Kończ waść, wstydu oszczędź''

Opublikowano

pewnie dlatego że kolega ma przekonania inne niż Twoje czy moje ... prawdopodobie swoj wybór poparł jakismiś doświadczeniami w zakresie LPG lub/i Diesel i dtatego taki a nie inny wybór paliwa do jego E9x.

Druga sprawa że oszczedności na wspomnianym przez Ciebie dystansie 100tyś na LPG w stosunku do benzyny będą na tyle duże że jeszcze mu na frytki starczy remoncie silnika a nie ma ograniczeń typu unikanie miasta, przegonienie auta z uwagi na zmienną geometrie, DPF i inne ...

zagadnienie LPG/diesel to jak walka religii ... oba rozwiazania mają swoich zwolenników i fanatyków.

 

qwertykk

co złego w oszczedzaniu ... a raczej w zimnej kalkulacji ... jak wyzej napisalem wszystko jest kwestia kalkulacji kosztów przejechanego kilometra po dłuższymczasie uzytkowania.

E90 dla mnie i wielu osob na forum jest głównie narzedziem pracy i KOSZTEM ktory sie w miare mozliwosci minimalizuje ... jesli ktos zaczenie na LPG przerabiac M3 lub jakiegos klasyka to bym ganił ... a tak nie widze róznicy miedzy E90 a polonezem ktory ma wozic du...e z miejsca na miejsce ( tyle ze wygodniej )

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

 

qwertykk

co złego w oszczedzaniu ... a raczej w zimnej kalkulacji ... jak wyzej napisalem wszystko jest kwestia kalkulacji kosztów przejechanego kilometra po dłuższymczasie uzytkowania.

E90 dla mnie i wielu osob na forum jest głównie narzedziem pracy i KOSZTEM ktory sie w miare mozliwosci minimalizuje ... jesli ktos zaczenie na LPG przerabiac M3 lub jakiegos klasyka to bym ganił ... a tak nie widze róznicy miedzy E90 a polonezem ktory ma wozic du...e z miejsca na miejsce ( tyle ze wygodniej )

 

Totalnie nie zrozumiałeś do czego piłem, przeczytaj jeszcze raz co cytowałem to może zrozumiesz.

Opublikowano

Tak lpg zostało założone dla oszczędności i nie ukrywam tego jak inni.

Bez obrazy dla tych co wybrali diesla bo szkoda im kasy na paliwo i teraz wieszają psy na tych co jeżdżą na LPG. Mniej mnie boli wymiana filtra gazu niż wymiana wtrysków turbiny czy tez DPF. Mniej mnie boli utrata 5% mocy na lpg (przy założeniu ze mam ponad 230 KM) niż wiecznie klekoczący silnik który wprawia cala budę w rezystancje.

Dobrze założona i zestrojona instalacja nie powoduje wypalania zaworów czy tez ubytku płynu chłodzącego jak inni twierdza co sie zatrzymali w tej technologii na polonezie z LPG.

Nie neguje wyboru innych kolegów którzy poszli na kompromis i kupili diesla ale nie oszukujmy się każdy by wolał jeździć r6 306 KM jak by paliła tyle samo co r4 w dieslu.

Generalnie silnik N52 nadaje się do gazu spadek mocy jest nie wyczuwalny pod warunkiem ze zostanie dobrze założona i zestrojona.

Opublikowano
Ja jestem świeżo po założeniu Lpg do swojej bawari. Silnik N52 230KM Butle mam zamiast schowka (58L) na graty bagażnik cały do wykorzystania póki co nie widzę różnicy w jeździe jest to kolejne auto z instalacja na LPG i nikt mnie na mówi na diesla.Nie oszukujmy się diesla kupują ci którym szkoda kasy na paliwo. Nikt by nie kupił diesla jak by palił tyle samo co benzyna.

 

:mad2: :mad2: Nie oszukujmy się, lpg kupują/montują Ci którym szkoda kasy na paliwo - Nikt by nie montował LPG jakby PB paliło analogicznie tyle samo -zaprzeczysz? :duh: ''Kończ waść, wstydu oszczędź''

 

No i idealnie podsumowałeś :) :cool2:

 

Ninka, człowieku opanuj się :mad2:

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Tak lpg zostało założone dla oszczędności i nie ukrywam tego jak inni.

Bez obrazy dla tych co wybrali diesla bo szkoda im kasy na paliwo i teraz wieszają psy na tych co jeżdżą na LPG. Mniej mnie boli wymiana filtra gazu niż wymiana wtrysków turbiny czy tez DPF. Mniej mnie boli utrata 5% mocy na lpg (przy założeniu ze mam ponad 230 KM) niż wiecznie klekoczący silnik który wprawia cala budę w rezystancje.

Dobrze założona i zestrojona instalacja nie powoduje wypalania zaworów czy tez ubytku płynu chłodzącego jak inni twierdza co sie zatrzymali w tej technologii na polonezie z LPG.

Nie neguje wyboru innych kolegów którzy poszli na kompromis i kupili diesla ale nie oszukujmy się każdy by wolał jeździć r6 306 KM jak by paliła tyle samo co r4 w dieslu.

Generalnie silnik N52 nadaje się do gazu spadek mocy jest nie wyczuwalny pod warunkiem ze zostanie dobrze założona i zestrojona.

 

 

Dlaczego masz 5% mniej mocy na LPG ?

 

Mierzyliśmy w tym tygodniu na hamowni RS6 C5, na PB 454KM, na LPG 459KM...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też jestem za LPG, uważam że chyba wszystkie silniki benzynowe BMW z wtryskiem pośrednim się nadają do założenia instalacji (te z wtryskiem bezpośrednim wymagają bardzo drogiej instalacji więc to już się chyba nie opłaca). Ale najważniejsza jest osoba, która montuje instalację, wszystko trzeba wykonać starannie i przede wszystkim wystroić podczas jazdy. Wszystkie auta jakie miałem (oprócz służbowego diesla :( )to benzyna z LPG i nikt mnie nie namówi do innego sposobu zasilania. Obecnie zmieniam swoje e46 na e90 i szukam też tylko benzyny (ale bez lpg, bo mam gazownika którego jestem pewien i wiem, że wszystko będzie dobrze chodzić). Generalnie jeśli można jeździć za mniej to po co płacić więcej?! Jak dla mnie po prostu nielogiczne. Pozdrawiam
Opublikowano
Tak lpg zostało założone dla oszczędności i nie ukrywam tego jak inni.

Pochwal sie jaka generacje wsadziles do auta

Opublikowano

Ja absolutnie nic nie mam do LPG, ale nie w e90, bo albo intalacja okraja bardzo już i tak mały bagażnik(mówimy o sensownej butli, a nie zbiorniczku na spryskiwacze) albo powoduje ingerencje w konstrukcje auta, typu. cięcie podłogi. Jak ktoś kupuje auto za kilkadziesiąt tyś zł i godzi się na to aby mu boschem wycinać dziury w konstrukcji auta, to Sorry Winnetou.

 

ale nie oszukujmy się każdy by wolał jeździć r6 306 KM jak by paliła tyle samo co r4 w dieslu.

 

Nobla Ci za to odkrycie.

Opublikowano
Tak lpg zostało założone dla oszczędności i nie ukrywam tego jak inni.

Bez obrazy dla tych co wybrali diesla bo szkoda im kasy na paliwo i teraz wieszają psy na tych co jeżdżą na LPG. Mniej mnie boli wymiana filtra gazu niż wymiana wtrysków turbiny czy tez DPF. Mniej mnie boli utrata 5% mocy na lpg (przy założeniu ze mam ponad 230 KM) niż wiecznie klekoczący silnik który wprawia cala budę w rezystancje.

Dobrze założona i zestrojona instalacja nie powoduje wypalania zaworów czy tez ubytku płynu chłodzącego jak inni twierdza co sie zatrzymali w tej technologii na polonezie z LPG.

Nie neguje wyboru innych kolegów którzy poszli na kompromis i kupili diesla ale nie oszukujmy się każdy by wolał jeździć r6 306 KM jak by paliła tyle samo co r4 w dieslu.

Generalnie silnik N52 nadaje się do gazu spadek mocy jest nie wyczuwalny pod warunkiem ze zostanie dobrze założona i zestrojona.

 

Założyłeś gaz dla oszczędności swojej kasy, ale że trujesz przez to środowisko :!: niech się martwią inni :!:

Jak twoja bawarka zacznie szwankować z powodu tej super instalacji - to do Żyda - niech martwią się inni

Ja też oszczędzam, ale inaczej niż ty. Diesla kupiłem również dlatego, że mało pali, ale i dlatego, że ma jednocześnie wysoki moment oraz zasięg nawet 1000 km.

Jak będzie mi szkoda kasy na paliwo to kupię sobie TICO i go zagazuję. :mrgreen:

(z tym gazowaniem to był taki żart :wink: )

 

A ty jaki masz zasięg ?

Pozdrawiam
Opublikowano
wsadzili mi instalacje BRC na szczęście obyło od profanacji bagażnika bo butle mam pod samochodem jedyna modyfikacja to była z końcowym tłumikiem. Co do spadku mocy to napisałem teoretycznie bo osobiście tego nie zauważyłem. Nie mam skrupułów do zakładania instalacji nie ważne co to za auto. Profanacją dla mnie jest kupowanie diesla marząc o mocnej benzynie.
Opublikowano (edytowane)
Profanacją dla mnie jest kupowanie diesla marząc o mocnej benzynie.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Teraz to już mnie nawet rozbawiłeś

 

P.S zanim się użyje jakiegoś terminu, warto wiedzieć o czym mówi. Słownik w rękę i czytamy!

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano
wsadzili mi instalacje BRC na szczęście obyło od profanacji bagażnika bo butle mam pod samochodem jedyna modyfikacja to była z końcowym tłumikiem. Co do spadku mocy to napisałem teoretycznie bo osobiście tego nie zauważyłem. Nie mam skrupułów do zakładania instalacji nie ważne co to za auto. Profanacją dla mnie jest kupowanie diesla marząc o mocnej benzynie.

 

 

a jaka generacja?

nie wiem czy zauwazyles ale 535i jest wolniejsze od 535d :mrgreen:

Opublikowano
Profanacją dla mnie jest kupowanie diesla marząc o mocnej benzynie

Profanacją jest kupowanie LPG marząc o mocnej benzynie :mrgreen: :roll2:

Gdybyś marzył o mocnej benzynie to byś go zachipował a nie zagazował, to nie to samo :!:

Ja też mam gaz - smażę na nim kotlety :dance:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.