Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brzmi to jak: Chwala nas! Kto? Ty mnie a ja Was! Niemniej jednak rzeczywiscie nie slyszalem aby ktos zakupu F10 zalowal. Wyglad, komfort i technika na najwyzszym poziomie na ten czas. Na jesieni jednak bedziemy wzdychac do poliftowych a za 3 lata przy nowym modelu znowu F10 bedzie sie wydawala kiepska :D Cieszmy sie wiec chwila Panowie!
  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście ze sie cieszymy :-)

 

Ja w F10 czuje klase premium - w poprzednim e60, jezdził bardzo dobrze, ale wnetrze... takie lepsze mondeo[/quote

 

E60 w kwestiii wnetrza to jakby polka nizej. Ale frajdy z jazdy jaka mialem jezdzac tym samochodem nie zapomne. Tutaj F10 nie ma sie co rownac. W F10 czuje sie jak w 7 E65 tak pod wzgledem komfortu jak i prowadzenia. Do tego jezdzilem wersja E65 3.0D 231KM ktora i osiagi miala zblizone do mojej obecnej 520D.

Opublikowano

Ja w F10 czuje klase premium - w poprzednim e60, jezdził bardzo dobrze, ale wnetrze... takie lepsze mondeo

 

Moim skromnym zdaniem, to w dużej mierze kwestia wyposażenia. Ale fakt, f10 to spory krok do przodu, także zakup 7er jest już czystą fanaberią/kwestią prestiżu.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Nie powiedziałbym, że w dniu premiery e60 było brzydkie/słabe/jak mondeo. To było jednak 10 lat temu, zobaczymy za 7 lat jak f10 będzie się prezentowało na tle przyszłych mondeo :)
Opublikowano
Dlatego napisałem, że to w dużej mierze kwestia konfiguracji. W e60 też bodajże było aluminium (w m-pakiecie na ten przykład). Mimo wszystko i tak twierdzę, że wnętrza e60, nawet na szmatach i najzwyklejszym plastikiem ozdobnym, nie powinno się porównywać np. do "aluminium" w mondeo, które jest i tak jeszcze gorsze. Nie chcę na siłę wychwalać e60, ale porównujmy sprawiedliwie, bo tak jak słusznie zauważył Monogramus, e60 debiutowało dokładnie 10 lat temu...
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie piszcie znowu o wszystkim, to jest wątek o F10 528i
Opublikowano
Sprawiedliwie porównując nadmiernie ze byłem ostatnio w salonie obejrzeć volvo s80. Porównywanie go do e60 to potwarz. Dla BMW. Jak ta firma śmie aspirowac do miana klasy premium. Skóra na fotelach to jakaś guma, ich rozmiar jest dla dzieci szwedow za mały, a plastiki miałem lepsze w e34. Dlatego jeszcze długo wielka trójka będzie rządzić klasa premium. A komu wpadnie do głowy narzekać na jakość w BMW - czy to e60 czy f10 czy cuś - sugeruje wizytę u innego niż gwiazda, lotka czy pierścienie dilera. I jak tu żyć???

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kriss, dopiero teraz obejrzałem Twoją sztukę. Bardzo mi się podoba, klasyczna elegancja! Mnie alu-szczotkowane tak samo, a może i bardziej się podobają od tego mojego alu-hexagon. A pomysleć, że chciałem drewno polakierowane w czarny, fortepianowy. Ogólnie, drewniane listwy bardzo się rysują. Myślę, że wszystko co stalowe będzie lepszym wyborem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

:cool2: Powiem ze 28i bardzo mnie zaskakuje - dobry motor, tylko dziwnie pracuje :cry2:

Ostatnio chlopaki na forum porownywali 28i vs 20d, a tu taka niespodzianka :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Biorąc pod uwagę, ze 530d realnie kosztuje min. 50 tys wiecej to juz nie widzę sensu go kupować. Min 535d,a najlepiej 550i :D

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4206-3882.htm

 

Tylko 2 s wolniej od 0-160 km/h od 535d 300 kM, nie powala...

 

Dopiero 550i to jest przepaść

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4206-3531.htm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka ciekawostka , 528i przyspiesza szybciej od 530d 245 kM :D . Uważam, ze to porażka dla 530d...

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4206-3280.htm

 

Jak dla mnie to wszystko jest jak trzeba. Porownujesz wersje silnikowa 28 do nieprodukowanej 30. W czasie gdy 530d mialo 245KM , 528i nie mialo turbo. Teraz troche mocniejsze 530d jest, jak sadze, odrobine szybsze od 528i. Dokladnie zreszta jak liczby ulozone przez marketingowcow wskazuja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Juz kiedyś porównywalnym do wersji 258 kM, o połowę większa pojemność, o 210 Nm większy moment i co z tego, jak czasy przyspieszeń takie same ! Nie piszę tego, zeby sie chwalić, ze mam taki silnik, tylko zastanawia mnie to dlaczego tak jest?

 

http://www.zeperfs.com/en/duel4206-4317.htm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co tak Cie dziwi? Dlaczego 530d jest tyle drozsze od 528i? Dlatego ze mamy idiotyczna akcyze zalezna od pojemnosci silnika a nie od jego mocy. W nastepnej generacji silnikow bedziemy pewnie mieli 2 litrowa benzyne o mocy 300KM a diesla 250KM i juz tylko hardcorowi zapalency beda gotowi zaplacic za dodatkowe 2 cylindry. Teraz to nawet zaczynam byc zadowolony z tych przepisow bo mozna kupowac jakby nie bylo luksusowe samochody z 250 konnymi silnikami placac podatki jak za Fiata Pande. Takie rzeczy to tylko w Polsce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie cena, to wiadomo, tylko osiągi 530d nie są lepsze, mimo o polowe większej pojemności i 210 Nm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
100kg wagi mniej robi swoje. 528i to jest w tym momencie jedna z lepszych opcji w F10, jeśli chodzi o tańszy silnik.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie cena, to wiadomo, tylko osiągi 530d nie są lepsze, mimo o polowe większej pojemności i 210 Nm.

 

 

Nie wiem Kriss iloma samochodami w zyciu jezdziles a wiem ze jestes mocno przywiazany do liczb opisujacych osiagi. podam ci pare przykladow. BMW 5 520i i 520D. Moc taka sama, osiagi na papierze takie same ale podczas jazdy uczucie lepszych osiagow znacznie na korzysc samochodu z dieslem.

Drugi przyklad. Przez jakis czas mialem BMW 520D E60 po chipie na 200KM i Mecedesa CLK 280 benzyna 231KM. Na papierze Merc byl szybszy jak sie cisnelo na maxa tez byl szybszy a jednak na co dzien to w BMW wydawalo mi sie ze "idzie" lepiej. I ostatni "plebejski" przyklad. W rodzinie mam Mazde 6 diesel 140KM i Fiata Bravo 1.4 T 120KM. Fiat ma 9.6s do setki a Mazda 10.6 ( czy jakos tak). Jak myslisz ktory jest szybszy w codziennym uzytkowaniu? Jakbysmy wystartowali na maxa spod swiatel Fiat ucieklby Mazdzie ale zapewniam Cie ze jednak w codziennym uzytkowaniu szybszy nie jest.

To samo dzieje sie zapewne z porownaniem 528i do 530D. Mowie "zapewne" bo 528i nie jezdzilem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opisałeś swoje odczucia, a to nie jest wyjaśnienie mojego pytania, albo jest coś szybsze albo nie, a nie sprawia wrażenie.
Opublikowano

A ja jeździłem F11 i 520d, 525d, 528i, 530d...

wyniki na papierze są "laboratoryjne" i nie wyobrażam sobie, żeby jeździć jakimkolwiek samochodem, cisnąc non stop na maxa tak, żeby te wyniki osiągnąć.

A w praktyce elastyczność d sprawia, ze w codziennej jeździe są to samochody sprawdzające się znacznie lepiej niż benzyny z podobną lub niewiele większą mocą.

 

28i jest fajną jednostką ale do serii 3. W F10 28i dla mnie się męczy i pewnie wybrał bym 525d (w tej samej akcyzie)

Niestety silniki benzynowe (których jestem fanem - ale nie ślepym :D ) dają fun przy dużej nadwyżce mocy - 550i jest np idealne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem 530d 4 lata i wiem jak wygląda codzienna jazda, wtedy też byłem zaślepiony wysokim momentem obrotowym, ale w porównaniu do turbo benzyny nic jak dla mnie nie daje, ponieważ w żadnym zakresie prędkości 530d nie jest szybsze od 528i, be względu na to co się komu wydaje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jezdziles kolego starym kapciem o mocy fabrycznej 218KM wiec porownanie do 258KM obecnej wersji raczej jest nie na miejscu. Juz bez zadnych osobistych przytykow bede zwyczajnie prostowal Twoje bajkopisarstwo. Jak mnie zmusisz to poszukam cytatow z Twoich wypowiedzi ktore mowia o " osiagach robiacych wielkie wrazenie" w przypadku 218 konnego 10 letniego e60.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wrażenie są zaje..ste z jazdy 530d zarówno w tym starym kapciu wartym połowę akcyzy jak i w F10, ale liczby nie kłamią, podałem to już nie raz, ale widzę, że te rozmowy nie mają żadnego sensu, bo jak się podaje liczby to ktoś pisze, że w codziennym życiu to się nie sprawdza itd, więc wniosek jest jeden, kupować tylko 520d...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.