Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jest też opcja że ma 8,1s a w katalogu tam gdzie nie ma różnic między manualem i automatem podają jedną wspólną wartość.
  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

znowu byłem pojeździć, jest pięknie :D

Przyjrzałem się tym obrotom z ciekawości, jadąc po mieście z prędkościami 60-80 km/h obr są na poziomie 1200-1500, to mniej niz miałem w E60 530d. Spalanie chwilowe (nie na tempomacie) przy ok 70 km/h 5 l :shock: , już teraz w mieście przy normalnej jeździe widzę ze poniżej 11 l da się spalić. Przejechałem parę kilometrów A8 na tempomacie z pr. 130 km/h, spalanie 8,3. Oczywiście to żadne pomiary tylko zabawa, ale jakiś tam obraz daje.

Opublikowano
Jest też opcja że ma 8,1s a w katalogu tam gdzie nie ma różnic między manualem i automatem podają jedną wspólną wartość.

też tak może być, zawsze jakies nowe spostrzeżenie

hejka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
528i automat- 6,3 s , 520d manual 8,1s. Ile oficjalnie ma 520d automat nie znalazłem, ale np. 530d manual ma 6,1s, a automat 6,0.

 

odwrotnie przemek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzymam sie cały czas 528i bo taki tylko mnie interesuje i tym mowa, więc cena:

528i jest 191,900

530i jest 218,900

Różnica 27tys zł

hej

dlaczego porównujesz cene z xdrivem jak widac w cenniku że xdrive nie wazne do jakiego modelu 5 kosztuje extra 20tys zł, jakby był w ofercie 530xi to by kosztował o te 20tys zł więcej.Porównujmy dokładnie!

To jest podobnie jak ktos opowiada ile to zarabia a ja uważam nie ważne ile zarabiasz ale ważne ile odkładasz.

 

 

Tacy dokladni Panowie staracie sie byc a cos slabo to wychodzi.

1, Xdrive nie kosztuje wcale 20tys bo razem z nim dostaje sie automat.

2. Moze roznica w cenie pomiedzy 528 a 530i jest 27tys, co i tak jest moim zdaniem sporo, ale zapominacie o magicznym slowie "akcyza". Ta mila sprawa powoduje ze trzeba doplacic 20% do wybranego wyposazenia i roznica w cenie dla tych silnikow zwieksza sie finalnie do ok.50k!!! To juz jest przepasc jesli chodzi o cene.

3. 520D ma 8,1s do 100 niezaleznie czy w automacie czy z manualem.

4. 16tys roznicy miedzy 520d a 528i powoduje ze za kazdego dodatkowego KM trzeba zaplacic tylko ok.260zl a to dobra cena.

 

Tyle ode mnie.

Opublikowano
Panowie powinniście porównywać 525d do 528i. Przy zakupie rwd vs x-drive trzeba wziąć pod uwagę, ze x ma automat w cenie(teraz jakieś promo jest). Kwestia 528i a 520d czy 525d to głownie kwestia przebiegów - ja np. robię dużo małych odcinków, wiec w 525dx dpfa zarznąłbym pewnie w kilka miesięcy... a do tego wychodziło ok 20k więcej za ropniaka w tym samym konfigu.
Opublikowano

No tak masz rację ale to nie ja wsykoczyłem z tym 530i i porownywaniu ceny auto bez z akcyzy z autem z akcyzą i xdriv z asb do auta rwd i manual

hej

525d manual 200,900 218KM 450Nm 7s do 100

528i manual 191,900 245KM 350Nm 6,3 do 100

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
cichość benzymy bezcenna :D
Opublikowano
No tak masz rację ale to nie ja wsykoczyłem z tym 530i i porownywaniu ceny auto bez z akcyzy z autem z akcyzą i xdriv z asb do auta rwd i manual

hej

525d manual 200,900 218KM 450Nm 7s do 100

528i manual 191,900 245KM 350Nm 6,3 do 100

 

Racja ok 10k mniej za benzynę. Końcem 2011 ceny były niższe za podstawę... wiec jeśli ktoś rozważał 525 vs 528 to zawsze zostało ok 10k "na benzynę".

Opublikowano

a Wy dalej swoje :cry2:

 

wrocilem dzis Z Zako zakopianka, kielecka, ekspresowka do Wwy, bez szalenstw 5 godzin, spalanie srednie ponizej 10 litrow :mrgreen:

 

ps. na testach xdrive jezdzilem 528 i 525 - 525 nie jedzie i jest mulowate wiec 520 moze byc tylko gorsze..., a 528 fruwa :D

Opublikowano

Racja, 528i najlepiej porównać z 525d. Jeździłem i tym i tym, ale za mało, żeby wiarygodnie porównać. Przyspieszenie 525d ma niby trochę słabsze, ale katalogowa elastyczność jest już lepsza niż 528i.

V max zbliżona. Z tych dwóch przy małych przebiegach wziąłbym 528i, a przy dużych to chyba żadnego :) Budżetowo 520d, a na bogato 530d.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przemek proszę Cię...nie porównuj katalogowej elastyczności, bo dotyczy ona manuala, przy automacie elastyczność nie ma żadnego znaczenia. 528i pzryspiesza jak 530d w kazdym zakresie prędkości, więc nie porównujcie go do 525d.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

brak turbo wszystko wyjaśnia

530i ma 272 kM ! 310 Nm :cry2: i 3 litry pojemności, wolnossąca benzyna to przeżytek jeśli chce się mieć osiągi

Opublikowano
Może i przeżytek ale chcąc mieć F10 na pamiątkę a nie tylko na okres gwarancji chętnie bym taki przeżytek z M pakietem i manualem postawił w garażu :)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może i przeżytek ale chcąc mieć F10 na pamiątkę a nie tylko na okres gwarancji chętnie bym taki przeżytek z M pakietem i manualem postawił w garażu :)

 

 

I znowu zgoda :cool2: . Chyba mamy podobne spojrzenie na motoryzacje i z podobnych powodow kupilismy 520d.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wstawiłem wreszcie kilka zdjęć, na początku postu :D
Opublikowano

Co prawda to prawda 3.0i jest :cool2: aż dziw bierze że BMW go nie wywaliło z oferty .

 

Tylko ci co nigdy nie mieli silnika N/A sporej pojemności to tylko oni mogą się zachwalać małymi kosiarkami , których dzwięk jest lepszy tylko od 4 cylindrowych diesli .

 

Ja przejechałem około 120km 328i więc wiem jak ten silnik pracuje oraz pierwotnie miałęm kupić 328i F31.

 

Ludziska jeszcze zatęsknią za starymi większymi silnikami tak jak i za samochodami które w 100% wyrażają charakter oraz dziedzictwo marki.

 

Jeśli różnica w cenie między 528i a 530i była by taka jak u niemców czyli 1500 Euro to zapewne 50% klientów 528i skierowała by się zapewne w strone 530i.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano (edytowane)
Może i przeżytek ale chcąc mieć F10 na pamiątkę a nie tylko na okres gwarancji chętnie bym taki przeżytek z M pakietem i manualem postawił w garażu :)

A potem kiedyś byś przeczytał tutaj na forum że masz starego 10 letniego kapcia hahahahhaa.

Odkładac do garażu to można egzemplarz z najwiekszym silnikiem w danej budzie i najlepiej po lifcie i nie golasa wtedy to jeszcze ma jakiś sens.

hejka

Edytowane przez tora
Opublikowano

[quote

 

Jeśli różnica w cenie między 528i a 530i była by taka jak u niemców czyli 1500 Euro to zapewne 50% klientów 528i skierowała by się zapewne w strone 530i.

 

to pewnie prawda ale wczesniej mialem 3.0 H6 boxer, a i tak najwieksza roznice robi nowoczesna automatyczna skrzynia biegow! to dzieki niej auto jedzie tak jak jedzie :mrgreen:

 

a najwiecej do powiedzenia maja ci z 2.0 dizel, co bedzie jak wprowadza 1.8 dizel :duh:

Opublikowano
Może i przeżytek ale chcąc mieć F10 na pamiątkę a nie tylko na okres gwarancji chętnie bym taki przeżytek z M pakietem i manualem postawił w garażu :)

A potem kiedyś byś przeczytał tutaj na forum że masz starego 10 letniego kapcia hahahahhaa.

Odkładac do garażu to można egzemplarz z najwiekszym silnikiem w danej budzie i najlepiej po lifcie i nie golasa wtedy to jeszcze ma jakiś sens.

hejka

Pewnie tak co nie zmienia faktu ze silniki R6 to DNA firmy BMW i bardziej ta wersja kojarzy mi sie z legenda niż V8 czy V10. Czyż legendarne Beemki to nie M1, M635Csi czy M3 E46 CSL? Wiem ze M3 E30 itp rownież ;) póki co to takim youngtimerem i pózniej klasykiem to pewnie stanie sie E60 530i przed liftem - z racji klasycznego, miękko brzmiacego R6 rodem z E39 wtryskujacego paliwo do cylindrow starym sposobem. Gdy ważna była jakość i kultura pracy a nie oszczędność 0.5 litra na setkę ;)

Powiedział użytkownik dwulitrowego "dizla". ;)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano

Klasykami zawsze chyba bedą wersje M i to chyba nie ważne jaka buda. Tylko koszty utrzymania na poziomie oryginału z fabryki są spore, jedyne pocieszenie ze wszystko jest do kupienia w aso nawet do tych dziadków.

hejka

Opublikowano
Zapewne chociaż ostatnio toczylem dyspute z bratem a propos właśnie modeli M i ®S. Za chwile legendarne zostaną m3, m5, może 1 M Coupe ale już sie pojawiły produkty marketingowe typu x5m, m550d, m6 a będzie ich wiecej. Ze o wynalazkach typu RS Q3 nie wspomnę. W dobie zaniku wyższych wartości prawdziwe legendy rozmienia sie na drobne.

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.