Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kurde panowie, ja mam taką zasadę że chwalę auto jak się go pozbędę, bo jak pochwalę przed czasem to się cuda dzieją. A tu przepychanki ten się psuje a ten nie.
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Silnik to niestety N47D20A... Niestety bo jest do wyjeb... :evil: !!!

Pękła tuleja wzdłuż na trzecim cylindrze, ściany miedzy tulejami popękały...

Auto stoi już bez serducha no i nie jest kolorowo.

W związku z tym jestem jak najbardziej zainteresowany kupnem N47D20A z przebiegiem na pewno po niżej 100 tyś. Gdy by ktoś miał lub orientował się kto może mieć ten bubel na sprzedaż to był bym zobowiązany za udzielenie informacji. Potrzebuje samego słupka bez oprzyrządowania .

Opublikowano
Silnik to niestety N47D20A... Niestety bo jest do [bAD]... :evil: !!!

Pękła tuleja wzdłuż na trzecim cylindrze, ściany miedzy tulejami popękały...

Auto stoi już bez serducha no i nie jest kolorowo.

W związku z tym jestem jak najbardziej zainteresowany kupnem N47D20A z przebiegiem na pewno po niżej 100 tyś. Gdy by ktoś miał lub orientował się kto może mieć ten bubel na sprzedaż to był bym zobowiązany za udzielenie informacji. Potrzebuje samego słupka bez oprzyrządowania .

Tak też myślałem (współczując koledze) ,ale nie chciałem się wychylać bo by dopiero było :roll: fajne sformułowanie: cytuje:

"" czy ktoś może mieć ten bubel na sprzedaż ""

Opublikowano
Dostawał mocno po d.... czy to tak przy raczej spokojnej jeździe?

 

Raczej normalna jazda, jestem jej drugim właścicielem (kupiłem jak miała 70tyś teraz 124tys) Nic nie wskazywało na to że mogą być jakieś problemy. Było jeżdżone jak normalnym dieslem rzadko kręcona powyżej 3-3,5tyś/obr czasem jakiś bączek na śniegu ale to wiadomo niewielkie obciążenie dla silnika. Według mechanika (który siedzi w bmw już sporo) To po 1. ten silnik to badziew i tak ma, po 2. awaria ta powstaje poprzez gaszenie rozgrzanego silnika bez odczekania aż ostygnie, proces ten potęguje system start&stop który nie ma sensu przy tym silniku.

 

Dajcie namiary na kogoś kto może mieć ten silnik bo z tego co się orientuje po paru telefonach to schodzi on z ogłoszeń jeszcze zanim zostanie ogłoszony... :evil:

Opublikowano
awaria ta powstaje poprzez gaszenie rozgrzanego silnika bez odczekania aż ostygnie,

 

 

W jakim sensie ostygnie?

Nigdy nie widzialem zeby mial wiecej niz 83*C.

Poza tym wlaczony to on chyba ponizej 80*C nie zejdzie...

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Dostawał mocno po d.... czy to tak przy raczej spokojnej jeździe?

 

Raczej normalna jazda, jestem jej drugim właścicielem (kupiłem jak miała 70tyś teraz 124tys) Nic nie wskazywało na to że mogą być jakieś problemy. Było jeżdżone jak normalnym dieslem rzadko kręcona powyżej 3-3,5tyś/obr czasem jakiś bączek na śniegu ale to wiadomo niewielkie obciążenie dla silnika. Według mechanika (który siedzi w bmw już sporo) To po 1. ten silnik to badziew i tak ma, po 2. awaria ta powstaje poprzez gaszenie rozgrzanego silnika bez odczekania aż ostygnie, proces ten potęguje system start&stop który nie ma sensu przy tym silniku.

 

Dajcie namiary na kogoś kto może mieć ten silnik bo z tego co się orientuje po paru telefonach to schodzi on z ogłoszeń jeszcze zanim zostanie ogłoszony... :evil:

Kupiles bezpośrednio od pierwszego właściciela czy od handlarza?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

z gaszeniem chodzi o to by po bardziej dynamicznej jezdzie nie gasić silnika odrazu tylko odczekać pare minut by mógł on sie zchłodzić. Bo taka awaria jak u mnie wystąpiła własnie przez przegrzany blok silnika czy cos takiego..

 

beta od pierwszego właściciela

Opublikowano

Nie powinny się zdarzać takie problemy jak ( przegrzanie silnika) ,co to maluch?

Ale jednak, ciekawe czym to jest spowodowane ,piłowanie na wysokich obrotach?

Chodzby tak to i tak nie widziałem więcej jak 90 stopni

Moim zdaniem jest to: wada konstrukcyjna ,za blisko ścianki osadzone w cylindrach ,albo źle dobrany stop aluminium ... :(

Opublikowano
z gaszeniem chodzi o to by po bardziej dynamicznej jezdzie nie gasić silnika odrazu tylko odczekać pare minut by mógł on sie zchłodzić. Bo taka awaria jak u mnie wystąpiła własnie przez przegrzany blok silnika czy cos takiego..

 

beta od pierwszego właściciela

Powinno tak byc w realu ,ale jest mało ludzi kto tak robi ,przy okazji by silnik schłodzili i turbo :norty:

Opublikowano

Panowie dziekuje :D

Nie zdawalem sobie sprawy, ze 80* to za malo...

 

Teraz mam kolejny element do wymiany na swieta :)

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Koledzy! Głównie skrab . Rozumiem, że jesteś zadowolony ze swojego samochodu i kolejnej wersji silnika M47. NIestety, wraz z nadjeściem roku 2007 te silniki bezpopwrotenie odeszły. A dzisiaj tj 2013 rok mało kto, jeśli kupuje samochód i stać go na ten z 2008 roku kupi starszy. Takie są czasu, że 7 letnie samochody są dziadkami i nikt ich nie chce. Oczywiście zdarzają się przypadki z małym przebiegiem, pierwszy właściciel itp, ale w ogromie igieł na allegro.. sami wiecie. Tak więc kto chce nowszy samochód BMW, z silnikiem diesla <2000 cm3 to nie ma wyboru i musi kupić N47 ! Poza tym stajesz się nudny, bo w każdym temacie gdzie się nie pojawisz jeździsz po N47, a więc gratuluję Ci Twojego bezawaryjnego samochodu i cieszę się, że jestes z niego zadowolny :cool2: . Ja się nie wypowiadam bo chcąc LCI M47 nie mogłem dostać.
Sprzedam:
Opublikowano
Poczekaj poczekaj, za rok czy dwa jak auta stana sie jeszcze tansze i wpadna w rece killerow to zapewne bedzie to typowa usterka.

JAk auta sa drogie w rekach 1szych wlascicieli, to maja zazwyczaj wlascicieli powiedzmy to ustabilizowanych zyciowo i emocjonalnie, z wiekiem auta wpadaja w rece coraz to mlodszej klienteli, ktora zaczyna ujezdzac te auta na maxa.

Myslisz ze glowice w grupie VAG w silnikach BKD, dlaczego niektorym pekaly a innym nie.

Auta jezdzone dostojnie nie mialy sklonnosci pekania a upalane pekaly niestety, i nie mam tu na mysli upalania na torze.

 

Dziwne, ja jestem przykładem bardzo delikatnego traktowania BKD w golfie V rocznik 2005 i przy 35 tyś pękła głowica. I niestety w tym przypadku nie ma absolutnie żadnej zależności pomiędzy delikatnym a ostrym traktowaniem.

Opublikowano
Koledzy! Głównie skrab . Rozumiem, że jesteś zadowolony ze swojego samochodu i kolejnej wersji silnika M47. NIestety, wraz z nadjeściem roku 2007 te silniki bezpopwrotenie odeszły. A dzisiaj tj 2013 rok mało kto, jeśli kupuje samochód i stać go na ten z 2008 roku kupi starszy. Takie są czasu, że 7 letnie samochody są dziadkami i nikt ich nie chce. Oczywiście zdarzają się przypadki z małym przebiegiem, pierwszy właściciel itp, ale w ogromie igieł na allegro.. sami wiecie. Tak więc kto chce nowszy samochód BMW, z silnikiem diesla <2000 cm3 to nie ma wyboru i musi kupić N47 ! Poza tym stajesz się nudny, bo w każdym temacie gdzie się nie pojawisz jeździsz po N47, a więc gratuluję Ci Twojego bezawaryjnego samochodu i cieszę się, że jestes z niego zadowolny :cool2: . Ja się nie wypowiadam bo chcąc LCI M47 nie mogłem dostać.

No to żałuj :wink: :wink:

Opublikowano
też nie rozumiem tej nagonki, na silniki, ten be a tamten nie. pewnie niedługo n47 odejdzie do lamusa i znowu będzie to samo. Oczywiście że nowszy jest lepszy przede wszystkim ze względu na większą moc i ponoć mniejsze zużycie paliwa. Myślałem że nowe silniki są nic nie warte, ale jak patrzę na przebiegi (realne) tego złomu co do nas zjeżdża to jednak nie jest tak źle. Trochę to wygląda na leczenie kompleksów (w obie strony) ale co kto lubi.
Opublikowano
też nie rozumiem tej nagonki, na silniki, ten be a tamten nie. pewnie niedługo n47 odejdzie do lamusa i znowu będzie to samo. Oczywiście że nowszy jest lepszy przede wszystkim ze względu na większą moc i ponoć mniejsze zużycie paliwa. Myślałem że nowe silniki są nic nie warte, ale jak patrzę na przebiegi (realne) tego złomu co do nas zjeżdża to jednak nie jest tak źle. Trochę to wygląda na leczenie kompleksów (w obie strony) ale co kto lubi.

 

Exactly :norty:

Opublikowano

Uwielbiam te OT :twisted:

Potem czowiek, ktory szuka konkretnej informacji przebija sie przez 5 stron dyskusji na temat "moj silnik jest lepszy, bo tak" :D

 

Opsss. Wlasnie sam strzelilem OffTopa :D

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Ale przepraszam, czy w tym wątku są jakiekolwiek techniczne, merytoryczne treści ? Jest opisana przygoda jednego z forumowiczow i nic wiecej (bardzo mu współczuje ). Wątek raczej typowo towarzyski z elementem poszukiwania silnika. Może ktoś pomoże w tej materii (fajnie by było ) ale dla potomności żadnych treści tu nie ma.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ale przepraszam, czy w tym wątku są jakiekolwiek techniczne, merytoryczne treści ? Jest opisana przygoda jednego z forumowiczow i nic wiecej (bardzo mu współczuje ). Wątek raczej typowo towarzyski z elementem poszukiwania silnika. Może ktoś pomoże w tej materii (fajnie by było ) ale dla potomności żadnych treści tu nie ma.

 

Zgadza sié ;) co nie zmienia faktu ze te offtopy "nie koniecznie są konieczne"

Co do treści merytorycznych to najprawdopodobniej dzisiaj dostanę silnik po naprawdę intensywnych poszukiwaniach (Chętnie kupię z 10 stuk tego silnika w dobrej cenie bo schodzą jak ciepłe bułeczki :lol: ) Silnik 2009r , 70tys przejechane.. chciałem trochę mniej ale niestety z tym silnikiem trzeba brać co jest :evil:

Operacja transplantologiczna potrwać ma do końca tygodnia i w tedy podam kosztorys całego zabiegu by wiadome było jak kosztowna jest eksploatacja n47 ;///

 

Przy okazji możliwe że betka wyjedzie z warsztatu bogatsza o parę koników i na pewno na nowych sprężynach eibaha ale to już w innym temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.