Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem X3 w kolorze białym bez relingów. Chciałbym do niego zamontować czarne relingi. Te dostępne są tylko w M pakiecie lub... po samodzielnym zakupie i montażu (np. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/51_8294-doposazenie-w-reling-dachowy/i53343/sN ).

 

Czy te relingi da się zamontować w F25 BEZ wiercenia dziur? Nie znalazłem odpowiedzi w archiwum.

 

PS. Poniżej jak wygląda białe X3 z czarnymi relingami bez M pakietu. Ciekawostka: facet pomalował to auto na kolor MATOWY. Podobno koszt ok 3000 dolarów.

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=547455&stc=1&d=1309541295

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=547457&stc=1&d=1309541295

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=548901&stc=1&d=1309936396

Opublikowano

A nie jest to przypadkiem oklejone folią matową? Koszt ok 4 tys zł. Poza tym w dobie dzisiejszych czujników lakieru ja bym raczej nie narażał się na tłumaczenie, że auto nie było powypadkowe.

Te relingi wydaje mi się, że też są oklejone i nerki na grillu. Czarne relingi oryginalnie są chyba błyszczące-tak mi się wydawało jak oglądałem wersję z m-pakietem.

Ale wygląda bardzo fajnie.

Opublikowano
Tzn. jeśli dobrze zrozumiałem to oklejenie relingów za 4 tyś. to jest okazyjna cena?

 

Cale auto oklejone moze byc za 4 tys a nie same relingi. :)

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy ktoś z Was montował do F25 relingi firmy Neumann dedykowane do e83? Nie wymagają demontażu podsufitki, ale trzeba wiercić dziury i max nośność 50 kg. Pytanie ile to warte
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytania do Ciebie, czy warto wiercić dziury w dachu (:shock:) i czy te relingi z e83 pasują do F25 (inna krzywizna dachu)?

 

Poza tym max. 50 kg obciążenia to trochę mało... chyba, że to ma być element dekoracyjny.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Może mają poprawić strumień powietrza na dachu... :D

A tak na poważnie do Wodzik2 : pamiętam ,że w W-wie na Puławskiej ,przed wjazdem do Piaseczna jest firma Warsfoll która profesjonalnie okleja autka. Myślę,że 4000 to raczej nierealne...

Lakier w tej białej X3 wygląda ciekawie ,widziałem ,że robi się moda (USA) na czarny lub szarostalowy mat (Panamera czy AMG wyglądają świetnie) :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spytaj się Kokosa za ile oklei X3, dla XC60 rzucił kwotą 3,5-4k netto.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Czy w F25, które fabrycznie nie posiadało relingów są już otwory do montażu relingów pod czarną listwą maskującą?
  • 3 lata później...
Opublikowano
są otwory, nic wiercić nie trzeba, relingi to ori opcja doposażenia i każde auto jest do niej gotowe, pod plastikową listwą są zabezpieczone jajowatymi zaślepkami, gotowe otwory, po trzy na stronę :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dawno nie zaglądałem do posta. Trochę późno ale mogę się podzielić info.

Jest filmik na youtube na temat tego montażu BMWRoofRail. Tego czego nie widać na filmie to:

- śrubka plastikowa która trzyma podsufitkę pod lampką jest odkręcalna (dla mnie wyglądało to jak zapinka),

- poduszka powietrzna którą trzeba odpiąć przy drzwiach kierowy odpina się bardzo łatwo z przodu śrubokrętem (wystarczy wcisnąć blaszkę przez dziurkę) a nie tak jak na filmie siłować się od spodu dwoma śrubokrętami

- uchwyty rączki wystarczy zakrzywionym narzędziem podważyć i wyjąć zaślepkę - później jedno średnie szarpnięcie i klamka wychodzi ( ja miałem zestaw do tapicerek)

- trzeba mieć dobry klucz ( tuleje do przykręcania śrub relingu) - ja z jego powodu straciłem dodatkową godzinę, dwie ponieważ ostatnie śruby z tyłu mimo wydawałoby się max dokręcenia to nie były dokręcone i reling delikatnie nie był sztywny z tyłu.

 

Generalnie gdyby nie problemy z narzędziami to za ok 3h byłoby gotowe, a tak to 4-5 z wizytą w 2 sklepach bo klucz mi objechało.

Miałem oryginalny nowy reling i oryginały jajowate nakrętki samokontrujące.

Żadnych szkód oprócz jednej zapinki w bocznym słupku.

 

W razie problemów służę jeszcze odpowiedzią.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanych?

Zastanawia mnie jak to jest uszczelniane żeby przez te otwory nie leciało do środka auta. Czy to te gumy które są dookoła całego relingu?

Na wielu aukcjach widać że te gumy naokoło relingu są często zdeformowane.

Czy może tam gdzie jest śruba, to jest jakaś guma dodatkowa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.