Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zastanawiam sie nad kupnem gołej karoseri e34 i przełożeniu rzeczy ze swojej . Ponieważ kupiłem swoją jakieś 2 miesiące temu 520 24V Vanos 93 rok po pieniądzach od starszego właściciela . Autko zadbane można powiedzieć tylko stało przed blokiem 6 lat i niestety rdza zrobiła swoje do roboty są wszystkie drzwi od dołów , kompletne progi , tylne błotniki od dołu , + troche podłogi . To jest niby nic tylko że kolor ;/ Biały i nie wygląda on najlepiej jest bardzo zniszczony z malowaniem wyniesie mnie to drożej niż kompletna karoseria i przełożenie swoich rzeczy , chciałbym to zrobić ponieważ moja jest też dobrze wyposażona , kompletna elektryka , skórzana tapicerka w dobrym stanie klimatyzacja itp . Z tąd moje pytanie czy wie ktoś gdzie można zdobyć taką karoserie w dobrym stanie chodzi mi tutaj o to żeby nie było rdzy No i może ktos sie wypowie na ten temat czy wgl warto .
Opublikowano

Powiem Ci szczerze, ze ja mojego rupiecia wole reanimowac poki sie da. Po prostu jak cos zostalo tak wypuszczone z fabryki, tak powinno zostac - tak przynajmniej ja uwazam. Poza tym, przekladanie bebechow to ogrom roboty, niekoniecznie wartej zachodu. U mnie tez sytuacja nie wyglada za ciekawie z drzwiami - zezarte od dolu, przy wlewie paliwa tez sie jej puchnie. Ale nadal uwazam, ze warto naprawiac ile sie da. Zawsze to fajnie po vinie sprawdzic co tam siedzi od fabryki :)

Musisz tez zalozyc, ze nie wszystko bedzie sie dalo przelozyc - zwyczajnie to auto i blacha ma juz swoje lata. Graty lubia sie zapiec, o klimatyzacji slyszalem, ze przy przekladaniu/dokladaniu dzieja sie cuda. Oczywiscie z calego serca zycze Ci, zeby bylo wszystko ok, no ale wiadomo, jak to bywa w zyciu ;)

 

Z drugiej strony, jesli Twoja buda sypie sie juz niemilosiernie, to nie ma wyjscia. Co do koloru - moze proba mocnej polerki? Ale warto pojezdzic i popytac jakichs znajomych o lakiernikow, blacharzy. Wiadomo, ze za darmo tego nie zrobia, ale roznica potrafi byc w cenie kolosalna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem to kupno zdrowej budy.Jak ktoś ma bete nawet uszkodzoną ale ze zdrową budą to się niestety ceni.Wiem coś o tym bo sam szukam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
amon87 własnie posiedziałem wczoraj trochę we warsztacie pooglądałem to jeszcze raz dokładnie przemyślałem i w sumie to nie jest aż tak źle no . I postanowiłem porobić bo tak jak mówisz rozchodzi sie o drzwi , wlew , troszkę błotniki z tyłu od dołu no i progi ale nie jest to jeszcze tragedia i tak przemyślałem to posiedzę koło niej i zrobię ją . Mam ją 2 miesiące ale już mam sentyment do tego samochodu i nie chce innego . Tak więc jak będę robił to zrobię zdjęcia przed i po no i ocenicie efekty :) W przyszłym tygodniu będę się za to brał . :) Słuchaj a powiedz mi bo ty masz 2,5 widzę ale nie róznią sie zbytnio . Chodzi mi o odpalanie na benzynie . Raz jest sytuacja że podchodzę i pali od tkz strzała a są sytuacje że po prostu nawet na gorącym silniku trzeba zrobić te pare obrotów silnikiem . Nie wiem czy to jest normalne ponieważ nie mam porównania nikt na okolice takiej nie ma no i dlatego pytam bo zastanawiam sie czy ciśnienie pompa daje ok zawsze czy wtryski też nie są po przypiekane . Nie wiem . Miałem ostatnio sytuacje że nie trzymała obr na zimnym ale okazało się że na krokowym nie było napięcia no i z tym sie uporałem . Ale to odpalanie mnie jeszcze gnębi . Czasami lepiej na gazie odpala niż na benzynie .
Opublikowano

Progi zawsze możesz wspawać nowe.

 

Co do odpalania, to możliwe, że pompa siada.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Pompa wymieniona 2 tyg temu na nową oryginalną BMW ponieważ był włożony jakiś zamiennik który wytrzymał tysiąc kilometrów z tego co mówił poprzedni właściciel więc pompa odpada . A co do progów wiem już mam załatwione drugie wytnę moje pognite i wspawam całość nowych .
Opublikowano
Takie odpalanie może być spowodowane pękniętą uszczelką pod głowicą. Woda zbiera się w cylindrach i może kiepsko palić.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę pojechałeś z tą uszczelką :D .Ja bym sprawdził czujnik wału wałka,czujniki temperatury.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam zastanawiam sie nad kupnem gołej karoseri e34 i przełożeniu rzeczy ze swojej . Ponieważ kupiłem swoją jakieś 2 miesiące temu 520 24V Vanos 93 rok po pieniądzach od starszego właściciela . Autko zadbane można powiedzieć tylko stało przed blokiem 6 lat i niestety rdza zrobiła swoje do roboty są wszystkie drzwi od dołów , kompletne progi , tylne błotniki od dołu , + troche podłogi . To jest niby nic tylko że kolor ;/ Biały i nie wygląda on najlepiej jest bardzo zniszczony z malowaniem wyniesie mnie to drożej niż kompletna karoseria i przełożenie swoich rzeczy , chciałbym to zrobić ponieważ moja jest też dobrze wyposażona , kompletna elektryka , skórzana tapicerka w dobrym stanie klimatyzacja itp . Z tąd moje pytanie czy wie ktoś gdzie można zdobyć taką karoserie w dobrym stanie chodzi mi tutaj o to żeby nie było rdzy No i może ktos sie wypowie na ten temat czy wgl warto .

Pomysl bez sensu i nie wart roboty. Zacznijmy od tego czy widziales kiedys zdrowa bude E34? Zdrowe to sa takie, ktore dopiero co byly remontowane.

Opublikowano
Trochę pojechałeś z tą uszczelką :D .Ja bym sprawdził czujnik wału wałka,czujniki temperatury.

 

Pisał, że czujniki podmieniane. Widziałem silniki, w których woda ciekła do cylindrów i przy odpalaniu trzeba było dość sporo kręcić i odpalał tak jakby każdy cylinder osobno po jakimś czasie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Boston0006 ... to jest coś w tym stylu właśnie tak jak by odpalał każdy tłok po kolei czasami nawet przestane kręcić a ona po chwili jak by sama ożyła i złapie obroty bo te 2/3 cylindry wcześniej załapały . Z tym że uszczelka i płyn w tłokach odpadają ponieważ nie ubywa ani kropli płynu i spaliny są idealne
Opublikowano

U mnie jest podobnie z odpalaniem. Wymieniłem pompę paliwa, palec, kopulke, kable, wyregulowane zawory, podcisnieniowka, czujnik temperatury do komputera i dalej to samo. Pozostały wtryski albo lewe powietrze. Jakby nie patrzeć, wtryski mają ponad 20 lat ;) przynajmniej w moim przypadku. Dodatkowo, ja nie mam gazu. Uznaje to za 'ten silnik tak ma'. Rekompensuje mi to dźwiękiem :)

Co do blacharki, u mnie niemal identycznie. Ale wszystko powoli. Cała wiosna i lato jest na to :)

Opublikowano
amoon ja też powoli odpuszczam jak pali tak pali ale jak już zapali to na prawde wynagradza to i też za blache sie biore tylko czekam na ciepłe dni właśnie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy okazji zapytam ile w waszych stronach biorą od wymiany progów bo mnie krzyknęli na gotowo z progami 800 zeta :? .
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Troche duzo. Ale pamietaj o jednej swietej zasadzie. Zapytaj o opinie, pozniej patrz na pieniadze. Jesli wiesz, ze robia dobrze, rzetelnie - mysle, ze warto zainwestowac, jak nie chcesz sie obudzic z progiem w nocniku za jakis czas ;) Ale tez nie ma co popadac w skrajnosci. Popatrz po warsztatach, popytaj znajomych. Ja na szczescie nie mialem tego nieszczescia zmieniac progow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opinie mają dobre tylko pewnie dojdzie coś tam międzyczasie i będzie 1000.Zastanawiam się na kupnem migomatu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wiesz co nie wiem nawet ile bo jak robie to sam . Mojej furki nikt inny nie tyka . Jestem mechanikiem z ojcem od małego uczyłem sie tylko tego i znam dobrych mechaników i tych których wstydze sie znać dlatego boje sie oddawać auto komuś do roboty nawet jak mam szukać usterki , czy się pomęczyć wole sam .
Opublikowano
Popieram pomysł z migiem . Zrobisz nim wszystko i nie raz ci sie przyda a jak zrobisz sam to wiesz ze zrobiłeś dobrze , powoli , zabezpieczysz itp
Opublikowano

Mig dobry pomysl, ale zeby chlopak sobie bidy tylko nie zrobil. Nie mam zamiaru nikogo obrazac, tylko mowie, ze nie kazdy ma zdolnosci. Ja mam srednie ;)

 

Co do roboty samemu, cholernie chcialbym miec czas na to, zeby zrobic cos samemu przy mojej E34. I oczywiscie wiedze + umiejetnosci do tego.

Opublikowano
Zawsze moze poćwiczyć na czymś :D Jakieś stojaki czy coś i zobaczy jak mu idzie :) No tak czas to podstawa . Eee tam wiedza zawsze sie jakaś znajdzie jak coś to pisz na pw z problemami co bd mógł to pomoge a jeszcze nie mieszkamy od siebie daleko z tego co widze to można sie jakos zgadać kiedyś na jakiś wypad , piwko wypić , pogadać :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spawam zwykłą spawarką więc raczej z migomatem dam radę :D ,martwił bym się raczej o kase na niego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
No jak masz dać 1000 za progi to ja za 1300 kupiłem już na prawde dobrego miga 320 A i już 3 rok jest bez awaryjny .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz mi wysłać jakiś link na Twój mig,bo ja niestety w tym nie siedzę i nie mam pojęcia co kupić,i czym się kierować przy wyborze.Czytałem ze te siłowe mają stabilniejszy prąd i ogólnie są lepsze,niestety na dzień dzisiejszy dysponuję tylko 220 :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Przy okazji zapytam ile w waszych stronach biorą od wymiany progów bo mnie krzyknęli na gotowo z progami 800 zeta :? .

 

Za niewiele wiecej stoi u mnie pod blokiem cala 524TD do sprzedania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.