Skocz do zawartości

ZAKUP e36 PORADY OPINIE


maniek12345

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Zarejestruj się....w sumie to poczytaj najpierw na orgu http://www.jeep.org.pl/forum/index.php?sid=837eff8ee382e061a0b549d748675df1

Tam jest dużo pasjonatów. Ogólnie to XJ w większości służy do motania, chociaż tego szkoda by było przerabiać. 4 litry bardzo dobry i żywotni motor, mało problemowy i tolerujący LPG nawet takie do którego ktoś się nie przyłożył. Do jazdy na co dzień trochę słaby pomysł,auto jest mało (nawet bardzo) komfortowe i toporne w prowadzeniu(źle się prowadzi) taka natura.

Jak już szukasz czegoś w tych pieniądzach to znajdziesz napewno ładnego "najnera" (ZJ 5,9 V8 :wink: ) Bardzo fajne auto.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A z innej beczki...

Co myślicie o czymś takim http://allegro.pl/jeep-cherokee-xj-2000-rok-4-0-benzyna-4x4-lpg-i6112204509.html#imglayer

Chodzi o to czy widząc je na drodze "kręci się łezka", czy jest wam obojętne czy może "plebs jedzie".

Bo w sumie poza e36, to chyba jedyne auto w którym mógłbym się zakochać :) (przynajmniej wybór jest większy xD)

 

Zwykła stara terenówka, ot taki troche lepiej zrobiony tarpan czy uaz. Bawiłem sie wiele lat terenówkami. Trudno to porownac z e36. :) Na pewno e36 328i da duzo duzo wiecej frajdy z jazdy...

Jakosc i trwałosc tez znacznie na korzysc e36...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr3 wydaje mi się sensowną ofertą. Auto bardzo tłuste a Groupe AIE to fachowcy. Warto się zainteresować moim zdaniem, mimo że to swap.

Że szpera przepuszcza no to trudno. ZAWSZE coś się znajdzie do roboty w każdej lalce igiełce i tu ogromny plus dla sprzedającego że o tym pisze bo śmiem twierdzić, że 9/10 zainteresowanych by sie nie zorientowało że coś jest nie tak. Prawdopodobnie większości 20, 25 letnich szper przydała by się regeneracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się podoba. Fakt że podczas oględzin w życiu bym się nie kapnął że szpera puszcza. Z ta szperą to jedynie koszty mnie martwią bo można wydać 600 zł a można i 3000zł (i trochę ciężko budżet założyć) Ale ogólne wrażenie z ogłoszenia że gość mniej więcej uczciwy. W zasadzie wszystko zależy od budy. Jak jest mega zdrowa to mógłbym sie skusić na swapa, ale musi być czyściutka. Jak uda mi się ją obejrzeć to zdam relację, ale pewnie za jakiś czas bo ziomek jeździ na tirach i nie mogę go złapać.

Aha, a skrzynia przy swapie nie powinna być zmieniona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. poszukuję e36/coupe najlepiej na full wypasie do 15 tysi, nie schodzę poniżej 2.0 r6, gdyby stan techniczny/wizualny był bardzo dobry to wezmę i 2.0 ;] Ale najbardziej mi zależy na 2.8 i ogólnie na budzie po lifcie. Na ogłoszeniach nie ma nic akutalnie co by satyfakcjonowało chyba, że mowa o 2.8 za 25k -.- Być może macie jakieś innego dojścia do dobrych egzemplarzy ?

 

1. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e36-328-coupe-m-pakiet-2-8-ID6yjnGh.html

 

Ktoś może wie coś więcej na temat tej e36 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich.

 

Przejdźmy do rzeczy. Jestem w fazie kupowania swojego pierwszego samochodu. Jako że w mojej rodzinie od jakiegoś czasu jest BMW i sprawuje się dobrze wybór padł właśnie na tą markę. Wybór padł na jeden z tańszych modeli bmw czyli E36. Można powiedzieć, że za dużo pojęcia o samochodach nie mam, a po to są fora żeby pytać, więc chciałbym się poradzić. Znalazłem jeden model, który wydaję mi się całkiem spoko. Tak wiem, że na zdjęciach każdy samochód wydaje się spoko, kilka już oglądałem (nie bmw) i mimo tego że w ogłoszeniu był podany stan idealny to po pojechaniu na miejsce okazywało się że to śmietnik.

 

Chciałbym, żebyście powiedzieli mi czy jest sens w ogóle jechać oglądać ten egzemplarz:

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-1-8-115km-alu-czarna-sedan-96r-CID5-IDfuvXf.html

 

Powiedzcie mi też, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie takiego samochodu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowo wyglada, przebieg przynajmniej realistyczny no i duzy plus ze nie handlarz. Moim zdaniem najwiekszym wrogiem e36 jest korozja i na nią najbardziej patrz. Reszta to jak w kazdym innym aucie z tego czasu. To prosty i trwaly samochod.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowo wyglada, przebieg przynajmniej realistyczny no i duzy plus ze nie handlarz. Moim zdaniem najwiekszym wrogiem e36 jest korozja i na nią najbardziej patrz. Reszta to jak w kazdym innym aucie z tego czasu. To prosty i trwaly samochod.

 

Właśnie po przejściu do otomoto widać że koleś sprzedaje jeszcze 3 inne samochody w tym e36 316i która ma praktycznie taki sam opis. To mnie trochę martwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Znajdź mi 1.8 is'a w sedanie w dobrym stanie za 4k

 

Wskaż fragment, w którym piszę o 318is w SEDANIE. Może jeszcze coś o Dakargelb w moich postach znajdziesz :D

 

@NarQu

 

Koniecznie sprawdź jak wygląda podłoga oraz miejsce na koło zapasowe. Korozja na elementach wymiennych typu drzwi, progi jest do ogarnięcia. Z rzeczy mechanicznych koniecznie dopilnuj aby silnik był zimny, bo wtedy sprawdzisz czy obroty nie falują. Dopytaj też na jakich częściach był naprawiany. Jeżeli na dobrych zamiennikach (Febi, Lemforder, Textar, KYB itp) i Sprzedawca ma na to dowody, to OK. Jeżeli coś kręci albo naprawiał na częściach MAXGEAR, HART itp., to raczej o samochód nie dbał. A jak weźmiesz go do mechanika to koniecznie sprawdź stan tarcz (przód) i bębnów (tył).

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrym stanie to i o coupe 318is za 4 tys nie jest łatwo, a jeszcze z klimą????

 

Był pół roku temu ladny sedan 318is dakargelb w Poznaniu za ok 7 tys zł i ostrzyłem sobie na niego zęby, ale jeszcze wtedy M5 mi sie nie sprzedało no i jak mialem pieniadze to oczywiscie był juz sprzedany :(

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stolicy jest IS z manualną klimą za 4800 zł http://olx.pl/oferta/bmw-e36-coupe-1-8is-bardzo-zadbany-z-klima-i-lpg-okazja-CID5-IDfAAxF.html#387c28a263

 

Zdjęcia kiepskie, więc ciężko ocenić czy jest w dobrym stanie. Lampy zmienione z tyłu i z przodu z pomarańczowych na białe.

 

//EDIT: Sprzedane

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nawet tyłka nie ruszył żeby to oglądać. Mój TDS z 1999 roku miał 300 tys 2,5 roku temu a i tak nie ma pewności że nikt nie da gwarancji że ktoś go nie skręcił

Jak widzę takie padło z 1993 roku jeszcze w gazie z przebiegiem 240 tys to mi się śmiać chce. 600 tys to lekką ręką pewnie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się chce śmiać, jak widzę, że ktoś patrzy na przebieg. Sprawdza się stan, a nie jakieś losowe liczby.

 

A jeszcze bardziej chce mi się śmiać, jak ktoś kupuje "okazje" od handlarza z opisem w stylu Niemiec płakał jak sprzedawał

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia robione tak zeby nic nie pokazac. masz 95% szansy ze to złom. jak masz blisko to pojedz i zobacz, ale nie napalaj sie i nie licz na cuda.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko ocenić bezwypadkowość 20-letniego auta miernikiem. Zwłaszcza, że to E36, które lubi rdzewieć :) Elementy wymienne typu maska, drzwi itp. łatwo i tanio można znaleźć na szrotach, w większości przypadków nawet kolor lakieru się zgadza. Sprawdzić można dach i słupki, bo tych elementów wymienić się nie da. Koniecznie sprawdź dokładnie progi oraz podłogę, zwłaszcza miejsce na koło zapasowe.
:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przymierzam się do kupna bmw e36 2.0 150 km w lpg.

Mam do was pytanie czy dostane w miarę dobry egzemplarz do max 8 tys.

Wyczytałem gdzieś że w silnikach benzynowych 1.6-100km i 1.8-113km montowane do 1993r był pasek rozrządu zamiast łańcucha.

Gdzieś indziej wyczytałem że łańcuch montowano po 1994 r w e36.Panowie powiedzcie jak to w końcu jest.Orientujecie się może ile kosztuje instalacja do tego modelu bo jeszcze nie wiem czy kupie z benzyną a w przyszłości zamontuje gaz czy od razu kupie z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.