Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobry pomysl nie pomyslalem o tym.

 

Dzwonilem teraz o srebrna - piekna cudna wspaniala, jak nowa. Typowy handlarz, tylko staram sie nie myslec szablonowo bo kupuje auto a nie zawod wlasciciela.

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema. Po długiej rozłące postanowiłem powrócić do swej miłości - tym razem do wersji coupe :) Dlatego mam pytanie czy warto zawracać sobie głowe: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0-24v-b-automat-150km-okazja-C32795287.html mam do przejechanie 400km dlatego bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.

 

 

viewtopic.php?f=68&t=212112

Buczu
Opublikowano
he he - moze tak ale te 2.0 szału nie robi a ja potrzebuje zeby czasem mnie ktos do domu odstawil a nic tak po bimberku nie wku**** jak zgrzyt skrzyni bo nie umi sie jeździć w manualu. Poza tym do śmigania mam moto a tu chce po miecie sie poruszać max konfortowo :)
Buczu
Opublikowano
Jeśli automat Ci nie przeszkadza, to jak za te pieniądze wygląda nieźle.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Zapewniam Cie, ze jest tansze w zakupie i w utrzymaniu niz e39 :wink: Wiem bo mialem dwie e36 i dwie e39 :8)

No i nie chce auta z mpasztetami i gwintami bo to ma byc auto do jazdy do roboty, no i wole egzemplarz sprowadzony niz krajowy.

 

W tym drugim to mnie wyposazenie swedzi. :norty:

 

Ten pierwszy wygląda chyba lepiej.... a drugi. No cóż zdjęcia takie, ze nic nie widac.

Jak chcesz zwykle auto do jazdy szukaj 1,6-1,8 a nie R6...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Ja nie chce nawet patrzec na R4 :norty:

 

czemu? jakies konkretne wady?

 

Ja do zwykłej codziennej jazdy zastanawiam sie czy nie kupic sobie e36, własnie R4. Myslałem nawet o e46 w dieslu po lifcie, ale szkoda mi kasy na auto do tłuczenia po miescie i sądzę ze ładnie zadbane e36 R4 dobrze mi się sprawdzi.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

1 wada - mala moc.

2 wada - 4ry gary i wszystko co zwiazane z praca tego silnika.

3 wada - nie chce silnika 4ro cylindrowego.

 

Wystarczy?

 

Autem latam po autostradzie i nie widzi sie mi chocby machac wajcha od biegow za kazdym razem.

Spalanie? Roznicy 1l.

 

Mialem e36 z R6 oraz z IS'em, dlatego cos wiem w tym temacie. :wink:

 

PS. jutro rano ogladam srebrna.

Opublikowano

Witam

Zapoznałem się troche z tematem e38 i stwierdziłem, że to jednak nie na moją studencką kieszeń, stąd kieruję pytanie tutaj, czyli do posiadaczy e36. Czy 325i z podtlenkiem gazotu to dobry pomysł? Czytałem wiele opinii pochlebnych o tym aucie i jestem bardzo na nie zdecydowany, ale wolę zasięgnąć jeszcze porady bardziej doświadczonych kolegów. Ile muszę liczyć za 325i Coupe w stanie używalności (oczywiscie bez sekwencji, sam bede montował)?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Takie w miarę to ok. 10 k.

Niestety, ale R6 z mocą od 150KM się ceni.

Edit:

325 czyli z M50 to jest starszy model ale i tak na coupe to te min. 8.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

8-10 na zdrową sztuke to minimum absolutne.

na pewno na studencka kieszen to duzo lepszy wybór niż e38...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Przymierzam się do kupna E36. Co sądzicie o tej:

http://allegro.pl/piekne-bmw-320i-bogate-wyposazenie-z-niemiec-i4127041291.html

 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

 

 

Pomimo braku Waszych opinii, dołączyłem do grona, mam nadzieję szczęśliwych :) , posiadaczy BMW. Auto zakupione.

Edytowane przez qbas_tygrys
Opublikowano
Witam

Zapoznałem się troche z tematem e38 i stwierdziłem, że to jednak nie na moją studencką kieszeń, stąd kieruję pytanie tutaj, czyli do posiadaczy e36. Czy 325i z podtlenkiem gazotu to dobry pomysł? Czytałem wiele opinii pochlebnych o tym aucie i jestem bardzo na nie zdecydowany, ale wolę zasięgnąć jeszcze porady bardziej doświadczonych kolegów. Ile muszę liczyć za 325i Coupe w stanie używalności (oczywiscie bez sekwencji, sam bede montował)?

 

Mozesz szukac również 323i, 328i.... będą młodsze niz 325i.

Gdzieś pisałeś ze przesiadasz sie z Peugeota 107. Na początek mozesz sobie kupic 318is... te 140KM to i tak bardzo dużo.

Ps.

Ja przed zakupem e46 też jezdzilem kilka lat małolitrazowym Peugeotem...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Maciek, 107 to by jeszcze tragedii nie był, ja sie przesiadam z 1007 ;/

Szczerze to wolałbym jak największy silnik, bo przy gazie to i tak 2,5 będzie mi spalał nawet mniej niż ten peugeot a wrażenia z jazdy napewno niesamowite ;). Wybrałem 325, ponieważ chyba łatwiej je znaleźć niż 328 i jest tańsze. No chyba że jestem w błędzie?

Opublikowano

Raczej 328i oraz 323i łatwiej znalezc w dobrym stanie niż 325i. Ze względu na to że 325i są starsze.

Moim zdaniem szukaj i takich i takich, nie skreślaj zadnego modelu i kup to co uda sie dostac w BDB/IDEALNYM stanie.

 

325i oraz 328i w BDB stanie będą raczej w zblizonej cenie. Może 328i troche drozsze, ale to juz indywidualna kwestia. W autach w tym wieku mniej liczy sie rocznik, a najbardziej stan, jak auto jest zadbane, jak wyposażone i jak doinwestowane, ilu napraw wymaga.

 

W starym BMW paliwo, czy to benzyna czy LPG to drobny procent wydatków eksploatacyjnych.

Pewnie odwotnie niz w Twoim Peugeocie - który palił benzyne, ale nie wymagła inwestycji.

 

Mnie Peugeot jak chodzi o utrzymanie kosztował rocznie ok 400zł max 600-700zł (oleje, filtry, czasem jakies pierdoly).

 

E46 kupiłem w BDB stanie , 8 letnie (wiec jednk dosc młode) - i rocznie eksploatacja wynosila minimum te 3 tys zł. W uzywanym wiekowym aucie zawsze jest coś do zrobienia.

 

Choć to i tak nie to co w M5, gdzie poprzedni własciciel mojej sztuki na jeden serwis wydał 12 tys zł. I to nie były naprawy awarii, tylko wymiany eksploatacyjne...

 

 

przejedz sie koniecznie kilkoma 323i, 325i, 328i - i wybierz co bedzie najlepiej utrzymane....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Generalnie 3tyś złotych napraw eksploatacyjnych rocznie to nie jest jakiś wygórowany koszt, a mniemam, że nie jest to jeszcze kwota minimalna, bo przecież może być mniej (albo więcej :[ ). W każdym razie, jeśli chodzi o paliwo, to zdaję sobie z tego sprawę, że będzie to niewielka część moich wydatków.
Opublikowano

Tak, moze byc sporo mniej, jak i (ale to juz przy pechu) trochę wiecej.

Gaz do R6... czy to M50, czy M52... to złozony temat... jedni polecają, drudzy nie. To nie jest proste.

 

W moim 323i, które kupił znajomy, założył od razu po zakupie GAZ, dobrą sekwencję. Po 8 tys km wysypala się głowica, przy przebiegu (pewnym i oryginalnym) 210 tys km. Wg mnie gdyby nie zakładał gazu, nic by sie nie stało.

 

Ja olej zmieniałem bardzo dobry syntetyk co 8-9 tys km, chłodzenia też bardzo pilnowałem i miałem silnik w idealnym stanie, oleju to brał z pół litra na te 8 tys km, tylko przy ostrej dlugiej szybkiej trasie.

 

Ale nie chcę się kłócić, każdy robi jak lubi i jak uważa.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Witam, przymierzam się do kupienia swojego pierwszego BMW.

Mam okazję kupić BMW E36 Compact 1.6 Benzyna rocznik 1997r.

Wszystko elektryczne, skóra, wspomaganie, klimatyzacja, szyberdach itd.

I moje pytanie brzmi mniej więcej ile takie autko jest warte?

Bo mam szansę kupienia ją za 6000zł.

Oraz jak wygląda sprawa założenia gazu w tym aucie, oraz jego opłacalność?

 

Dzięki za odpowiedzi

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32d7dfecbe92de55.html

Opublikowano

Witam . Szukam bmw e36 ,chyba ze nie znajde nic ladnego to wybiore e46 ,mam 15k wiec bidulke e46 wyrac moge . Za e36 zaplace gora 10-11k z gazem . Znalazlem kilka ofert co mi sie podobaja ,moze ktos bedzie cos mogl powiedziec :

1.http://otomoto.pl/bmw-325-325-m-pakiet-super-135tys-km-C32744795.html wiadomo faworyt ,tylko ze cena po oplatach ,zalozenie gazu wyjdzie mi jak e46 :/

2.http://otomoto.pl/bmw-320-mpakiet-jedyna-okazja-C32396945.html

3.http://otomoto.pl/bmw-323-okazja-C32917812.html

4.no i e46 ktore mnie kusi i pojade ogladac na dniach http://otomoto.pl/bmw-320-super-stan-oplacony-C32878030.html

Mam dylemat nad e36 / 46 ,mialem rok czasu e46 i nie bylo zle gdyby nie wtryski prawie 2k poszlo sie... . Dlatego teraz mysle jeszcze nad e36 ,wiadomo ma byc r6 ,czesci ,utrzymanie tansze ,i jeszcze moze troche kasy w kieszeni zostac .

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie będę się wypowiadał bo nie sprzedał bym swojej za tyle co ktoś ceni E46, ale to pomińmy.

Najgorzej boleję nad tym, że ktoś nawet nie wie co sprzedaje. Wiadomo że w 98 nie było już modelu 325 tylko 323 z silnikiem M52.

Dział do oceny aut jest tutaj viewforum.php?f=44

W tym temacie zaś pomagamy wiedzą ogólną.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ja sprzedałem bardzo zdrowe i mocno doinwestowane e46 nie wiele drozej niz tutaj jest te czerwone e46, a w dodatku miałem silnik 2.5.

 

Moim zdaniem te czerwone e46 wygląda dobrze i warto nad nim pomyśleć. Moze być godne zakupu.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.