Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i stało się akumulator do wymiany. MMechanik sprawdzał napięcie podczas ładowania było 13,9-14 wymienilismy akumulator na nowy bez rejestracji (program do diagnostyki ne chciał go zarejestrowac- wiec musze sam to zrobic w inpie) i nagle napiecie przy ładowaniu 13,6 - 13,7 :/ czy to jest ok?
Opublikowano
Witaj a jaka byla przyczyna wymiany akum.? jezeli ladowanie to regulator albo alternator chyba ze miales orginal bmw zelowy to juz sie zmeczyl od 2004
Opublikowano
akumulator padał całkowicie - nawet na myjni po 10 minutach odkurzania przy otwartch drzwiach padał aku i nie dalo sie zpaalic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj a jaka byla przyczyna wymiany akum.? jezeli ladowanie to regulator albo alternator chyba ze miales orginal bmw zelowy to juz sie zmeczyl od 2004

 

BMW nie montowało akumulatorów żelowych.

 

 

jak ta sama pojemnosc to rejestracja nie konieczna .Zobacz w inpa czy nie masz bledow od ibs

 

Jeśli ta sama pojemność AH to robi się samą rejestrację a jeśli zmiana pojemności to zmienić wartości i zakodować np. NCS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.