Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, koledzy od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem auta. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły mi błędy spalonych trzech świec żarowych dlatego postawiłem na padnięty moduł niż na spalone świece. Po naprawie modułu świec żarowych błędy świec znikły jednak żeby odpalić muszę kręcić rozrusznikiem przez kilka sekund. Po ponownym podłączeniu wyskakuje taki błąd :

http://images40.fotosik.pl/1981/3f03f882870345c7m.jpg

No i tu mam prośbę. Jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć co to jest za błąd i czy może być spowodowany przez wtryski.

http://images37.fotosik.pl/1996/455c157eb28e758em.jpg

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

Opublikowano

Jaka kondycja filtra paliwa?? Możliwa awaria pompy podprogowej. Do sprawdzenia także czujnik ciśnienia CR... możesz odpiąć w czasie pracy. Jeśli silnik zacznie pracować "ciężej" tzn, że czujnik wstępnie jest OK. Jeśli nic się nie zmieni to można podejrzewać, że przyczyną problemów jest usterka tego czujnika. Sugeruję także wykonać test przelewowy, aby wykluczyć (lub potwierdzić) usterkę wtryskiwaczy.

 

gajlo to M47N.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawie wszystko stawiam na walnięty wtrysk, objaw i błąd taki jak był u mnie, pamiętasz Yoshi jak z tym niedawno walczyłem?

 

Zrób test przelewowy wtrysków jak podpowiada nasz "samuraj" i będziesz miał wszystko wiadome.

Błąd 4b90 oznacza, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy rozruchu, oczywiście za niskie na szynie CR.

 

Tu masz kolego temat z moim problemem, przeczytaj i nie popełniaj moich błędów wydając niepotrzebnie kasę:

 

viewtopic.php?f=69&t=197623

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Pamiętam Krzychu. Co ciekawe informację z korekcji w INPA nie zawsze idą w parze z mechaniczną diagnozą na szczelność hydrauliczną wtryskiwacza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ano właśnie i dla tego zawsze przy takich problemach proponuję zrobić test przelewowy, koszt znikomy takiej roboty i sprzętu, a ile nerwów można zaoszczędzić..

No coś kolega Vito się nie odzywa, pewnie siedzi pod maską, niech biegnie do apteki po strzykawki i do obi po wężyki :D

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Ano warto panowie, warto. Przelewowy mowi o szczelnosci na zaworku zwrotnym a korekcje o dawce czyli stanie koncowki.

Koncowka moze byc dobra a wtrysk nieszczelny. Wtedy pompa CR zaczyna durniec z nadmiaru wracajacego paliwa.

Opublikowano
Dzięki koledzy czyli pierwsze co robię to test przelewowy. Dziś trochę podzwoniłem i znalazłem gościa co niedaleko mnie sprzedaje wtryski po 240 zł przetestowane na stole z gwarancją to w razi czego podjadę i kupie.
Opublikowano

Jak to nie wtryski to zostaje Ci regulator na szynie common rail albo czujnik po drugiej stronie tej samej szyny.

Na koncu sama pompa, ale to niby rzadkosc i raczej przy wysokich obrotach by kleczala a nie wolnych bo wtedy cisnienie szyny wzrasta do maksa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki koledzy czyli pierwsze co robię to test przelewowy. Dziś trochę podzwoniłem i znalazłem gościa co niedaleko mnie sprzedaje wtryski po 240 zł przetestowane na stole z gwarancją to w razi czego podjadę i kupie.

 

Na stole, to można kobitę sprawdzić, a nie wtryski :mrgreen:

 

Zamontuj i wtedy sprawdzisz, ważne żebyś miał przynajmniej miesięczną gwarancję.

 

PS. Leci nowy TOP GEAR, Clarkson jeździ e39 po afryce.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Dzięki koledzy czyli pierwsze co robię to test przelewowy. Dziś trochę podzwoniłem i znalazłem gościa co niedaleko mnie sprzedaje wtryski po 240 zł przetestowane na stole z gwarancją to w razi czego podjadę i kupie.

 

Na stole, to można kobitę sprawdzić, a nie wtryski :mrgreen:

 

Zamontuj i wtedy sprawdzisz, ważne żebyś miał przynajmniej miesięczną gwarancję.

 

PS. Leci nowy TOP GEAR, Clarkson jeździ e39 po afryce.

znam takich co kupowali sprawdzone wtryski :) i dopiero po wymianach Marcina prawidłowo chodziły :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Witam, tak jak radziliście dziś zrobiłem test przelewowy no i przez 20 sekund na 1,2,4 wtryskiwaczu kompletnie nic jednak na 3 wtrysku już 60 ml ropy w strzykawce tak więc zacznę od kupna i wymiany wtryskiwacza.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam koledzy podłącze sie pod temat , jeżli bardzo trudno odpala E46 320 D na ciepłym , to może byc walnięty czujnik położenia walka, czy to prawda ? Czy wiecie ile taki czujnik kosztuje ?? pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.