Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli jest to tak zauwazalny i duzy wyciek to raczej na 99,9% jest to VP44. Podobny przypadek juz byl opisywany na forum.

Pierscienie w kazdym aucie nie sa idealnie szczelne a jakos kazdy producent zaklada spadek ilosci oleju w autach turbodoladowanych a nie podnoszenie sie go.

Opublikowano
Spalanie oleju wystepuje przy calkowicie sprawnym silniku. Nadmierna ilosc niespalonego paliwa przedostajaca sie do miski olejowej juz nie. Wiec jak producenci moga ten fakt przewidywac i umieszczac w specyfikacji?
Opublikowano

Sapalanie oleju litra na 1000km wystepuje przy sprawnym silniku?

Mysle, ze jednak moga.

 

No nic, ja odpuszcze bo masz swoja teorie. Koniec koncow wyjdzie, kto mial racje.

Opublikowano

Nie twierdze, ze w tym przypadku powodem przybywania oleju sa lejace wtryski. Twierdze, ze moga byc.

 

Sa silniki, w ktorych prodycent dopuszcza taka norme spalania oleju- jednak nigdzie w swoich wypowiedziach nie podalem zadnych wartosci. Mam wrazenie, ze na sile chcesz udowodnic swoja teze- uwierz mi, ze tym razem nie masz racji.

Opublikowano

Ok, tak jak mowilem. Okaze sie czy tak jak mowisz wtryski czy pompa tak jak twierdze ja.

 

Zechciej zauwazyc, ze lejace wtryski daloby sie poznac po ogromnym kopceniu, gorszym zapalaniu etc.

Opublikowano
Ok, tak jak mowilem. Okaze sie czy tak jak mowisz wtryski czy pompa tak jak twierdze ja.

 

Chyba nie czytasz moich postow dokladnie. Napisalem wyraznie, ze nie twierdze, ze w tym przypadku powodem musza byc wtryski. Nie diagnozuje samochodow ze szklanej kuli. Stwierdziles, ze ropa nie moze sie przedostac przez pierscienie- chcialem wyprowadzic Cie z bledu bo moze.

Opublikowano

Bardzo sie ciesze, bo nie wiem czego po niej oczekujesz. Nie bede aprobowal twojej diagnozy bo jest conajmniej niespotykana w M47.

Nie potrafisz tez zaakceptowac zdania odmiennego, niz twoje, wiec dyskusja robi sie jalowa.

Opublikowano
Wciaz nie doczytales do miejsca, w ktorym napisalem wyraznie, ze nie diagnozuje tego konkretnego przypadku. Zapytales jakim sposobem niespalone paliwo moze sie przedostac do miski- wiec Ci wyjasnilem.
Opublikowano

Wiesz, nie rozumiem czegos. Wykladasz mi tu teorie dzialania silnika jak kolega prosi o konkretne rozwiazanie jego problemu?

 

Dla twojej informacji lejacy wtrysk zle rozpyla paliwo a zjawisko w silniku z DPF polega na celowym zwiekszeniu dawki (badz podaniu dodatku do paliwa), ktora jest wciaz dobrze rozpylana aby podniesc temperature spalania i tym samym spalin. Te dwie rzeczy nie maja nic ze soba wspolnego bo w pierwszym przypadku masz teoretycznie dobra ilosc paliwa ale kompletnie zle podana bo nie rozpylona, w drugim jak wyzej.

 

Wciaz nie wiem co probujesz osiagnac bo mylisz pojecia i jeszze probujesz mi to wcisnac na sile pod wszelkimi pretekstami.

Mam znajomego, ktory silnik wyrzucil w 320d przez lejace wtryski bo mu tloki doslownie pekly i uwierz, ze oleju mu nie przybywalo w silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.