Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi osobiście nie podchodzą przeróżne nakładki nie orgi. BMW. Większość tych elementów nie pasuje do wyglądu samochodu. Załamania, linie i wykończenie porostu gryzie się z stylistyką BMW.

Ale proszę skończmy już ten OT, bo to nic do tematu nie wnosi.

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mi tez osobiście się nie podoba ten tył (za dużo przetłoczeń) :x ale to jest moie zdanie trochę to wygląda jak choinka
Opublikowano
nastepnym razem bede oznaczal sarkastyczne posty jakos specjalnie panowie :wink:

Zależy co komu leży :wink: to wszystko jest przedobrzone

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Fat nie przejmuj sie pojecie sarkazmu na forum jest raczej albo malo znane albo nie uznawane :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Fat nie przejmuj sie pojecie sarkazmu na forum jest raczej albo malo znane albo nie uznawane :norty:

jak ktoś pisze to chyba wie co pisze ( sposób wyrażenia negatywnego nastawienia ) ale to chyba nie o to chodzi :D

Opublikowano
Zajechałem dziś na myjnie ręczną i potem zrobiłem małą sesje. Tylko, że zapomniałem zabrać aparat :duh: więc znowu fotki z tel. :mad2:. Zdjęcia umieściłem w pierwszym poście zamieniając za poprzednie. No nic będę musiał jeszcze raz zmieniać fotki jak tylko porobię porządne aparatem. Ale chociaż te są aktualne :)
Opublikowano
Zdjęcia z tel. też fajnie wyszły ,a najważniejsze że świeże :wink: Fajnie się prezentują, dziwie się że org.lampa i paruje, w dodatku w BMW :duh:
Opublikowano
Panowie, mam pytanie. Przymierzam się do wymiany tarcz i klocków przód i tył. Ostatnio strasznie zaczęły bić po rozgrzaniu. I teraz mam dylemat. Za komplet Zimmermann-a sport trzeba dać ok. 2500PLN (tak na szybko z neta, może i da się taniej) A za Tarox-a dwa razy tyle i teraz pytanie, czy opłaca się dopłacać taką sumę? Chcę podnieść moc w aucie i parę razy przejechać się na torze w Poznaniu (może nawet na Nurburgring :) ). Są jakieś osoby które z własnego doświadczenia mają porównanie tych dwóch firm? I jak z czujnikami zużycia, trzeba do każdej firmy kupować jakieś specjalne czy takie z ASO lub zamienniki będą pasować?
Opublikowano

Mam już komplet oświetlenia. :D Doszły LED-y do wnętrza od kolegi dziqsek za co dziękuje. Oraz żarówki: H3 6000K (doświetlanie zakrętów), H8 (przeciwmgielne), D1S 6000k (ksenon)

W niedziele będę miał trochę wolnego czasu więc postaram się to wszystko po montować. Oczywiście będzie fotorelacja z postępów prac.

http://img708.imageshack.us/img708/9162/20130315203321.jpg

 

Pomału idzie wiosna więc będzie można wymienić gumowe dywaniki na welurowe.

http://img255.imageshack.us/img255/5956/20130315203357.jpg

Opublikowano

Możesz mi podesłać fotkę opakowań Philipsów d1s 6000k ? U siebie też zakładałem i miałem zupełnie inne opakowanie ....

Czyżbym kupił podróby :x :duh:

Opublikowano
Możesz mi podesłać fotkę opakowań Philipsów d1s 6000k ? U siebie też zakładałem i miałem zupełnie inne opakowanie ....

Czyżbym kupił podróby :x :duh:

Jak kupowałem to widziałem właśnie w sprzedaży w dwóch różnych opakowaniach. Myślę, że te co ja mam to są tylko nowe pudełka nic więcej. Ewentualnie nowa rewizja xenona.

 

Polecam zimmerman sport.

Ni i właśnie też na nie się ostatnio zdecydowałem. Po świętach zamawiam. Tylko jeszcze myślę nad klockami.

 

W niedzielę okleiłem listwy folią 3M czarne szczotkowane alu.

http://img202.imageshack.us/img202/7892/20130318112511.jpg

http://img819.imageshack.us/img819/1086/20130318112624.jpg

 

Nie mam fotek po montażu, ale postaram się niedługo coś wrzucić. Założyłem też LED-y we wnętrzu, zdjęcia też nie mam, bo po ciemku z telefonu nic nie widać.

 

Dziś wymieniłem lampę i osłonę pod silnikiem bo była pęknięta.

http://img9.imageshack.us/img9/6928/20130320111413.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/5884/20130320111424.jpg

http://img803.imageshack.us/img803/7817/20130320115429.jpg

http://img199.imageshack.us/img199/3425/20130320115443.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/7691/20130320120305.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/4692/20130320120309.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/8430/20130320122005.jpg

http://img585.imageshack.us/img585/8040/20130320145428.jpg

http://img855.imageshack.us/img855/1853/20130320155458.jpg

 

Wymieniłem uszczelki drzwi, bo słoneczna Italia trochę pogorszyła ich jakość. Było już ciemno więc brak zdjęć. Mam też nowe uszczelki przedniej i tylnej szyby, ale to zlecę ASO lub specjalistycznej firmie. Robota wymaga specjalnych narzędzi i doświadczenia.

Opublikowano

Zrobiłem parę fotek wnętrza, wyszły trochę kiepskiej jakości za co przepraszam. Jak widać zmienione/oklejone są listwy i pedały.

 

http://img706.imageshack.us/img706/2571/20130321114649.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/2750/20130321114703.jpg

http://img132.imageshack.us/img132/1258/20130321114728.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/3778/20130321114807.jpg

Opublikowano

Się ciemno zrobiło ;)

 

Może lepiej było dać jasną folię?

 

 

Druga sprawa wymieniłeś jedną lampę.. nie ma różnic? Lampy xenon, właściwie jak i każde - powinno wymieniać się parami.

 

I jak nic przełącznik świateł aż się prosi, żeby założyć od LCI ;) a i gałkę od radia też ;) - bo widzę, że czarna :) i ... gałkę od iDrive ;)

 

 

 

I jeszcze... podstopnica ;P

 

 

Pzdr.

Opublikowano
Kolor listew do mnie nie przemawia, jakoś czarny za bardzo się zlewa z deską (chyba że piano black) a poza tym wszystko pięknie ! :cool2: :cool2:
Opublikowano
Listwy fajnie wyglądają :cool2: ,ale się zastanawiam, nie lepiej by było w macie :?: tylko takim jak almu. szczotkowane :norty:
Opublikowano

Obie lampy dostały nowe żarówki więc świecą równo. :cool2:

Czarno, miało być. :twisted: Podstopnica będzie. Przełącznik świateł w planach, idrive może też wymienię. Co do gałki radia to nie wiem czy da się samą wymienić bo całego panelu to dla niej samej się nie opłaca.

A poza tym dzięki za pochwały :lol:

 

Tak się jeszcze zacząłem zastanawiać nad przednim zderzakiem z tej aukcji http://allegro.pl/bmw-e92-e93-coupe-cabrio-zderzak-przedni-i3069837213.html. Jak widać dolny spojler jest jednolity z całym zderzakiem i wygląda o wiele lepiej niż ta nakładka. Nie orientuje się ktoś z kąt może pochodzić i czy może to być oryginał, czy BMW takiego nie produkowało.

 

skrab

To jest taka folia http://img29.imageshack.us/img29/2879/wzraibcolor.jpg na zdjęciach wyszła troszkę inaczej.

Opublikowano

Tak z ciekawości często używasz łopatek przy kierownicy, czy raczej jeździsz w trybie D/DS?

I czy jeśli masz ustawione na ręczną zmianę biegów to przy podjeżdżaniu do stopu redukujesz biegi czy skrzynia sama zrzuca np na 1?

Sorki za "głupie" pytania, ale jeszcze nie miałem okazji śmigać autem z łopatkami:)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Co do m-paka to nie zrezygnowałem do końca. A zderzak o ile dało by się dogadać z sprzedawcą i wziąć goły o parę stówek mniej to zostaje tylko malowanie i koniec kosztów. A kompletny m-pak zew to co najmniej 5k PLN no i wtedy pasowało by wymienić resztę elementów: kier. listwy prog. podsu. no i oczywiście shadow line z gilem też by się przydało wymienić. Wtedy to z 10 tysi wychodzi. Choć wtedy beemka wyglądała by o wiele lepiej. Kwestia czy będę kompletował m-p zostaje jeszcze otwarta więc rozważam rożne opcje.

 

mlody_d

Łopatki to po prostu przeniesienie zmiany biegów z drążka na kierownicę. Skrzynia pracuje w taki sam sposób jakby przełączało się biegi dźwignia. Czyli redukuje sama na niskich obrotach jak i podwyższa bieg jak silnik osiągnie max obroty. Jedyna różnica to, że mogę zmienić bieg w trybie D wtedy na 10 sekund skrzynia przechodzi w tryb sekwencji i jeżeli w tym czasie nie zmienię kolejny raz biegu powraca z powrotem do pracy w trybie D. W normalnej jeździe nie używam łopatek, ale na krętych drogach gdy chcę pojeździć dynamicznie to jest nawet ciekawie bo nie trzeba odrywać rąk od kierownicy. Oczywiście na torze bardzo przydatny bajer :)

Opublikowano

Muszę przyznać, że ciekawie jest to rozwiązane zwłaszcza z tym 10 s trybem sekwencji, ale ponieważ po torze nie jeżdżę pewnie za dużo bym ich nie używał.

Choć przyznam szczerze, że kusi mnie dołożenie kierownicy z łopatkami, oprócz oczywistego powodu dodatkowo ładnie wygląda;)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.